Yeni bölüm sonunda geldi . Sizlere iyi okumalar . .
Resim de ki : 6 aylık hali "
WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir ...
Arkadaşlar facebook gurubu açtım . Bu guruba katılmak isteyenler Facebook arama çubuğuna ( Wattpad-GamzeUzel_Hikayeleri ) yazarak bulabilirsiniz bu arada bulamayanlar ( Gamze Duygu Uzel )' e mesaj atabilirsiniz ben ekleyebilirim . 25- 30 kişi olunca 2. bir yönetici seçilecek .
Gurubun amacı : Kesitler ve bölümler ile ilgili duyurular , açıklamalar . Birbirimizi daha iyi tanımak ve kaynaşmak . 2 gurubun amacı da aynıdır ama WhatsApp ta çok yakın arkadaş olan da var . Erkek okuyucularım da var onlar da katılabilir .
Artık her cuma günü EGK nın yeni bölümü gelecek .
Artık her pazar Oğlumun Tatlı Bakıcısı nın yeni bölümü gelecek .
% % % % % % % % % & % % % % % % % % % %
Ben " Şimdi . Ben Tutku ' nun annesi konusunda hiç birşey bilmiyorum . Bu durumda beni biraz , Yani biraz değil baya düşündürüyor . Yani annesine ne olduğunu bilmem benim ona nasıl yaklaşmam gerektiğini gösterecek . Sizde bilirsiniz o yaşta olan bir çocuk için ANNE kelimesi çok önemli ve değerlidir . " dedim
Timur " Bak çimen evet bir ANNE her insan için önemli hele onun yşında bir çocuk için daha değerli ve önemli . Bunu ben de biliyorum . Ama onun bir annesi yok sende bunu bil . "
Ben " Çok mu kötü bir şey yaptı . Bu kadar çabuk sile bildin sevdiğin kadını . "
Timur " Bak bakıcı benim bir sevgilim olmadı şu zamana kadar ne sevdiğim oldu ne aşık olduğum hatta ben hiç evlenmedim . "
Ben " Nasıl yani ... ??? "
% % % % % % % % % & % % % % % % % % % %
Timur " Bak sana garip gelebilir ama Tutku benim çocuğum değil . " dedi
Ben " Nasıl ya ? " Şu an aklımdaki tek soru ' NASIL ? '
Timur " bas baya Benim çocuğum değil . "
Ben " Nasıl o zaman senin yanında bu çocuk . Kaçırdın falan mı ? sen Mafya falan mısın ? Annesi , babası nerede bu çocuğun ? "
Timur " Kızım ben niye kaçırayım . Annesinden babasından niye ayırayım çocuğu . "
Ben " o zaman bu çocuğun burada ne işi var ? Sen neyi oluyorsun Tutku ' nun ?
Timur " Anlatacağım , Anlatacağım .Ama Tutku ' nun olmadığı bir yere gitmemiz lazım . Sen odana git ve hazırlan . "
Ben "Tutku ne olacak tek mi kalalacak ? "
Timur " Sen hazırlan Tutku ' ya diğer hizmetlilerden biri bakacak . " dedi ve odasına doğru çıktı . Ben de odama çıktım ve üzerimi giyinmeye başladım .
% % % % % % % % % 1 saat sonra % % % % % % % % % %
Timur ile dağlık bir alanda oturuyoruz . Daha geleli 3 dakika bile olmadı ama ben şu anda çok meraklı ve bilmediğim bir nedenden ağlayacak gibiyim .
Timur " Hazırsan anlatmaya başlıyorum.
Ben " 1 dakika " dedim ve derin bir nefes aldıktan sonra " hazırım " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)
ChickLitAşk her zaman tesadüfler ile bizi bulur ve esareti altına alır sanırdım ama bu sefer öyle olmadığını hayat bana gösterdi. Aslında bu gerçeği bana hayat yerine sarı prensimin babası sandığım dergi kapaklarından fırlamış kadar mankenimsi bir adam göst...