Hepinize tekrardan merhaba canlarım
Ana karakterimiz değişti Artık Çimen Rolünü Deniz Baysal oynayacak
Geçen hafta bölüm gelmedi çok üzgünüm ama haftaya 2 bölüm yazacağım canlarım
Çok uzatmadan bölüme geçelim Sizlere iyi okumalar SOYKAN AİLESİ
Duyuru : WhattsAPP gurubuna katılmak istiyenler bana özelden yazsın
%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%%
Ben " bak Sergio ' nun başı tam bağlı değil ayırabiliriz "Timur sinirli bir ses ile
" Lan ne Sergio ' su ne francisco' su yeni yıla 5 dakika kalmış ben konuşmamı yapacağım sonra geri sayım hadi millet " dedi ve endamlı bir yürüyüş ile Sahneye çıktı . saate baktığımda gerçekten de 3 dakika vardı .
Timur " evet millet biliyorsunuz ki 3 dakika sonra yeni yıla giriyoruz . ( yok bilmiyorduk çok sağol söylediğin için ) neyse herkeze mutu , huzurlu ve bir okadar aşk dolu yeni yıl silerim . evet yeni yıla son 10 saniye sayıyoruz
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
MUTLU YILLAR
%%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%
Dün geceden sabaha kadar neredeyse hiç uyuyamadım . Annemi düşündüm , babamı düşündüm ve en önemlisi Tutku ' yu düşündüm .
Evet benim babam yok bu doğru ama annem var hemde eskisinden de sağlıklı , hastalığını atlattı ve bu gün onu eve götüreceğim . belki siz bilmezsiniz annenin gözlerinizin önünde böyle beklemesin , babanız tarafından çok sert bir şekilde dövülmesini ama en azından benim annem iyileşti . Şu anda ayağa bile kalkabiliyor . Geziyor, kendi yiyor kendi içiyor . Tutku ' nun annesi var birdi . Kim bilir belki hiç görmedi annesini . O anne kokusunu o anne sevgisini . Ben en azından annem kim biliyorum , peki ya o ? o biliyor mu ?
Bunları düşünürken Defterimi açtım ve aklıma gelenleri yazdım .
Annelik...
Ne kadar zor bir meslek aslında...
Minnacıcık bir tohum yetiştirmek...
El emeği göz nuru yapmak onu! Ve o küçücük tohum için elinden geleni yapmak! Herkesten çok daha fazla sevmek...
Kolay bir iş değildir anne olmak! Sorumluluğu ağırdır. Her şekilde o küçücük tohumun ihtiyaçlarını karşılamak ister anne. Ne olursa olsun canından çok sever 'tohumunu'
Başta 9 ay karnında taşır... kimi zaman zorlanır, kimi zaman korkar. Elinden geleni yapmaya çalışır ve hep en iyisini ister onun için. Her hareketi dikkatlidir...
Sonra doğum gelir. Çok zor bir iştir aslında. Ama her ne kadar zor olursa olsun zor olduğu kadar güzeldir de.
Tohumun her dönemini dikkatle izler anne... canını feda eder onun için. Sevgiyle büyütür. Hep koruyup kollamak ister ve hep yanında olmayı... o minik tohum sıkılsa da zamanla bu durumdan, aslında bilinci farkındadır o olmadan yapamayacağından...daha doğrusu O ' nun sevgisinden mahrum kalamayacağını...
Bilir misiniz ki dünyadaki en büyük, en güzel aşk bir Mevla iki anne aşkıdır. Babalar alınmasın ama, anne sevgisi bambaşkadır. O minik tohumla anne arasındaki bağı kimse koparamaz. Zaten geçmişten günümüze yaşanılan kardeş kıskançlığı da bu yüzdendir. Anneyi, bizimle aynı kromozomlardan oluşan kişiyle bile paylaşamayız. Her ne olursa olsun içi güdüsel olarak anne sevgisini kaybetme korkusu ile davranışlarımız da bir kıskançlık olabilir.
İşte anne sevgisi...
Eşi bulunmaz bir sevgi... ruhen onun eksikliğinde, hayata tutunamadığımız bir duygu.
Anne sıcaklığı ne kadar farklıdır değil mi? Hele annelerimizin bizim için yaptıkları! Her ne kadar ara sıra sorunlar çıksa da anne farklıdır. Değerlidir, paha biçilemez!...Bu işte ANNE Ne olursa olsun asla uzaklaşamıyacağın tek varlıktır şu dünyadaki . Kimse onun kadar fedakar olamaz senin için sevdiğin adam bile .
Ben tutkuyu bir anne sevgisi gibi seviyorum . Onun o sarı saçları onun o boncuk gibi gözleri . O çok bilmiş sözleri . Beni ona bağlıyor . Ona hiçbir şey olmasını istemiyorum .
Ben bunları düşünmeye dalmışken Odanın kapısı yavaşça gıcırdayarak açıldı . Kendimi toparlayıp gelen kişiye baktım . Elinde boyu kadar bir oyuncak tavşanla Tutku bana doğru geliyordu .
Tutku " Çimen aşkım sen uyandın mı ? "
Ben " Evet uyandım kuzum sen niye geldin buraya bir şey mi oldu ? " dedim onu kucağıma alıp yatağın üzerine koyarak
Tutku " Benim karnım acıktı ama dolapta hiçbir şey yok "
Ben " O zaman gidip babayı uyandıralım ve alışverişe gidelim " dedim yanağından öperken
Tutku " yaşasın . oyuncak alacağız "
Ben " Tabi ama önce Toto yu kaldırıp babayı uyandırıyoruz de mi ? " dedim gülümseyerek . O da hızlıca kalkıp elimden tutarak beni çekiştirmeye başladı .
Ben " koş hadi " dedim odası benim odamı yan tarafında olduğu için hemen girdik . Timur kafasına kadar yorganı çekmiş yatıyordu .
Ben " üçe kadar sayacağım 3 deyince yatağa hopluyorsun . Anlaştık mı ? "
Tutku " Anlaştık " dedi sırıtarak .
Ben " 1 .......... 2......... 3........ " dedim ve o da yatağa hoplayarak bağırmaya başladı
Tutku " Babaaaaaa Babaaaaa uyan ya . Biliyor musun sen çok uykucu sun . Ben acıktım markete gidelim . "
Timur " Sensin bir kere uykucu . "
Tutku " ama ben uyanığım şimdi sen uyuyorsun . " dedi çok bilmiş bir şekilde
%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%%%%
Alışveriş merkezine çoktan gelmiştik ben alışveriş arabasını ittiriyorum , Tutku ve Timur da alınacaklara bakıyor . Biraz ilerledikten sonra ilerimizde bir anne ile oğul vardı . Çocuk arabanın içine oturmuş istediği şeyleri alıyordu annesi de onu gülümseyerek ilerletiyordu .
Tutku ' ya bakınca onlara çok üzgün bir şekilde bakıyordu . Ben de onun üzüntüsüne dayanamadım
Ben " Bir dakika burada bir eksik var " dedim ikisininde kafası şaşkınca bana döndi ve aynı anda
" Ne ? " dedi
Ben " Ben her zaman alışverişe gelince arabanın içine binerdim . Sen niye binmiyorsun bakıyım ? " dedim
Tutku " Babam hiç bindirmedi ki " dedi Timur ' a bakarak
Ben " Ama Şimdi ben bindirmek istiyorum hadi bakalım "dedim ve onu kucağıma alıp Arabanın içine koydum .
Tutku " Yaşasın sonunda alışverişe başlıyoruz . Baba Oyuncak alabilir miyiz ? " diye sordu Timur ' a bakarak
Timur " Alırız oğlum hangisinden istersen alırız " dedi hafifçe gülümseyerek
Hadi bakalım başlayalım şu alış verişe Bakalım neler alacağız
%%%%%%%%%%&%%%%%%%%%%
Arkadaşlar karakterimizin çok resmi olmadığı için ve Bağazı okuyucularım değiştirmemi istedi ben de değiştirdim ve Deniz Baysal ' ı yaptım bunun ile ilgili düşüncelerinizi yorumlara yazın lütfen . Kötü ya da iyi sizin düşünceniz hepsi beni mutlu eder .
Duyuru : WhatsAPP gurubuna katılmak isteyenler bana mesaj atsın
Bir kaç gün sonra tekrar görüşmek dileği ile bay bay
Sınır : 30 oy / 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)
ChickLitAşk her zaman tesadüfler ile bizi bulur ve esareti altına alır sanırdım ama bu sefer öyle olmadığını hayat bana gösterdi. Aslında bu gerçeği bana hayat yerine sarı prensimin babası sandığım dergi kapaklarından fırlamış kadar mankenimsi bir adam göst...