& & & ÖZEL BÖLÜM & & &

2.8K 104 65
                                    

Evet bir haftalık aradan sonra yeni bir bölüm ile karşınızdayım

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuz dur . . .

 " BU GÜN BU ÇEKİLİŞİ GERÇEKLEŞTİRDİM . SAAT 15 : 36 GİBİ WhatsApp grubunda yaptım katılanlar arasında 2 kişi seçildi . BU İKİ KİŞİDEN 1 . SELEN EGK YI BENİMLE YAZACAKTI 2 . SEMA OTB Yİ YAZACAKTIK . OTB NİN ÖZEL OLAN BU BÖLÜMÜNÜ SEMA İLE YAZDIM . KENDİSİ GERÇEKTEN ÇOK MUTLU OLDU VE BANA ÇOK YARDIM EDEREK ÇOK ÇABA SARF ETTİ . WHATSAPP GURUBUMUZDA BİR ÇEKİLİŞ DAHA OLACAK YAKLAŞIK İKİ HAFTA SONRA VE BU ÇEKİLİŞİN BİR DA ARTI HEDİYESİ OLACAK . HEPİNİZİ BEKLİYORUM GURUBA VE ÇATLAK TAYFAM GURUBU SİZLERİ TANIŞMAYA ÇAĞIRIYOR . "

% % % Hadi başlayalım % % %

Hoş geldin kahvelerine öldüğüm adam . 

Hoş geldin geçmişime kilitli adam . 

Hoş geldin  hayalimdeki prens . 

Hoş geldin  geçmişimdeki güneş . 

Güle güle hüzün dolu yıllar . 

Güle güle karanlık günler .

Güle güle karamsarlık . 

Güle güle ağladığım geceler

% % % Yazar Ağzından % % %

Çimen 4 yılın sonunda ilk defa  gözlerini mutluluk ile açtı bu sabah . Timur ise geceden beri hiç uyumamıştı, gözünü gram uyku girmiyordu bile  . Gece olanlar Çimen'i mutlu, Timur'u ise üzgün hissettirmişti .  

Timur anlamsız bir şekilde Çimen'i kıskanıyordu onun Can ile birlikte olmasını istemiyordu . Ama neden böyle hissettiğim anlamıyordu . Abilik iç güdüleri miydi bu ? Günler bu şekilde geçerken Canın gelmesinin üzerinden 2 hafta geçmişti . 

Çimen ve Can mutlu Timur ise üzgündü bu 2 haftanın içinde . Çimen ve Can her gün  en az yarım saat yüz yüze konuşuyorlardı  . Timur için bu 2 hafta  2000 yıl gibi geçmişti . Geçmişti mi ? daha doğrusu geçememişti sanki .  Çünkü Çimen'i acayip derecede kıskanıyordu . Bu kıskançlığı  kendine ben onun abisiyim diyerek kendini kandırıp duruyordu . 

% % %  Timur ' un Ağzından % % %

Bu sabah yine baş ağrısı ile açtım gözlerimi. Şu Can iti geldiğinden beri içip içip sızıyorum. Bide Çimen ile konuşuyor , sarılıp  öpüyor resmen gel beni döv diyor .

Ama ben hayla içip içip sızıyorum yok bu iş böyle olmayacak ben bugün bu  it oğlu iti döveceğim tamam . Bugün ki iş belli o Can itini bulup döveceğim . 

Ama ilk şu mutfağa gidip bir arı kesici içeyim başım çatlıyor  anasını satayım .Yavaşça yataktan doğruldum ve ayağı ya kalktım ve kapıdan yalpalaya yalpalaya aşağıya inmeyi başardım . 

Mutfağa doğru bir  adım atmıştım ki kulağıma  Çimen'in o güzel sesi ilişti .Hemen mutfağın kapısının önüne geldim . Ve içeri baktım Çimen bir taraftan kahvaltıyı hazırlıyor bir yandan biri ile konuşuyordu . 

Çimen = kahvaltı hazırlıyorum ben de yakışıklım . 

Adam =ya inşallah evlendiğimizde bana da hazırlarsın . 

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin