ŞANS

2.5K 113 68
                                    

Evet bir haftalık aradan sonra yeni bir bölüm ile karşınızdayım

WhatsApp gurubuna katılmak isteyenler bene mesaj atabilir . . .

inşallah Bölümü beğenirsiniz ve kitabımı severek okuyorsunuz dur . . .

Arkadaşlar hepinize  iyi bayramlar Allah şu zamana kadar tuttuğunuz bütün oruçları kabul eder inşallah . Sizlere süper bir haberim var Bayram Özel bölüm gelecek inşallah . İki kitaba da özel bölüm gelecek .  Sizleri çok seviyorum . Dediğim gibi iyi BAYRAMLAR  .

% % % Hadi başlayalım % % %

Ben " Artı bir de ayaklarını yıkarım . "

Timur " Çimen bir dinle artık ."

Ben " Ama sen kabul etmedin ki ya " dedim hüzünle ...

Timur " Ben kabul ettim . Sen niye bu kadar stres yaptın ki " dedi bıyık altından gülerek .

İç ses = Ama Timur ' un bıyığı yok ki

Ben = allah mecaz dedim lan bir git .

İç ses = Ne me - caz mı dedin ne cazı kız ...

Ben = Dofol iç ses defol işim var

İç ses = benim de çişim var gel beraber gidelim .

Ben =Allah ' ım sen bana sabır ver

Ben " Yani bu dediklerimi yapmama gerek yok "

Timur " Laf ağızdan bir defa çıkar Çimen KARIVIM " dedi ve gülerek odadan çıktı .

Ne pok yiyeceğim lan ben ?

Of Can of

Of Simay of

Of Timur of 

% % % Hadi başlayalım % % %




Şu anda iftarımızı yaptık ve orucumuzu açtık . muhtemelen Can yaklaşık 2 dakika sonra burada olur . Şunu demem gerekiyor ki Timur bu evlilik işine baya bir bağlandı hatta az önce 

Timur " Çok koy HATUN " dedi . Hayır benim anlamadığım bu adam niye bu evlilik olayına dünden rağzı gibi davranıyor . Gören de sanacak ki gerçekte de sevgiliyiz .

Ben bunları düşünürken . zil sesi ile üçümüzün de kafası kapıya döndü . Ben stresten tırnaklarımı kemirmeye başlamıştım bile . Zil bir kere daha çalınca dayanamadım ve ayağa kalkarak kapının yanına gittim .  Tam kapıyı açacakken Timur ve Tutkuy ' nun da buraya doğru gerildiğini fark ettim . 

Ben " Önce ben konuşayım sen sonra gel olur mu ? " dedim gülümsemeye çalışarak .

Timur " Tamam ama bir şey olursa hemen çağırıyorsun . " tamam  der gibi kafamı salladım .  Zil bir daha çalınca derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım . 

Karşımdaydı o toprağı andıran kahve rengi  gözleri , kahvenin her tonunu andıran yumuşacık saçları ile bana bakıyor ve ne ? Onun gözleri mi doldu ? Vallaha timsah göz yaşları geliyor desenize  .  

Can  " Bak ben geldim güzelim . Kahvesine öldüğün adam geldi .  " dedi sesini ciddileştirerek . Evet ben ona kahvesine öldüğüm derdim . O zamanlar her şey den daha çok seviyordum onu ve onun kahvelerini .  ( kahveleri dediği gözleri )

Sadece Bakıcı(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin