"Miten luulet että voin unohtaa tämän? Mä menetän sut!"Tyler sanoo vihaisena.
"Tyler...",sanon hiljaa.
"Ei",Tyler sanoo. "Mä lähden kotiin"
"Älä mee",vastaan ja tartun tuon käteen.
"Mä soitan sulle myöhemmin",Tyler vastaa ja pussaa poskeani hellästi. Tunnen hänen kätensä irtautuvan kädestäni. Pian kuulen etuoven pamahtavan kiinni. Voi helvetti! Päätän soittaa äidilleni.
Äiti: Hei kultaseni
Alex: Onko meidän aivan pakko muuttaa?
Äiti: Minä ymmärrän kyllä että sinulla on nyt poikaystävä, mutta Haroldin saama työtarjous on liian hyvä
Alex: Mutta
Äiti: Ei mitää muttia, me muutamme. Puhutaan tästä lisää maanantaina. Rakastan sinua, heippa
Alex: Niin minäkin sinua, heippaHeitän puhelimeni keittiön pöydälle. En halua menettää yhtä niistä harvoista ihmisistä, kuka välittää minusta oikeasti.
*****
Tunteja kuluu, enkä ole kuullut Tyleristä yhtään mitään. Hän ei vastaa viesteihin tai puheluihin. Halusin hänelle vain täydellisen syntymäpäivän. Ja kyllä, päätin lintsata koulusta. Herään ajatuksistani kuullessani koputusta etuovelta. Kävelen laiskasti ovelle ja napsautan lukon auki. Ovi avautuu ja näen merensiniset silmät.
"Tyler",sanon hiljaa. "Mikset vastannu mun puheluihin tai viesteihin?"kysyn hieman vihaisena päästäessäni hänet sisään.
"Anteeks",Tyler vastaa ja kävelee ohitseni olohuoneeseen. Seuraan häntä sinne hänen istuessaan sohvalle. Istun hänen viereensä. Pian hän vetää minut kylkeensä kiinni. "Mä rakastan sua",hän kuiskaa ja suukottaa otsaani.
"Niin mäkin sua",vastaan ja hymyilen hänelle. Suutelen tuon huulia hitaasti, mutta pian suudelmista tulee intohimoisempia. He kissed my lips like I was the air and he couldn't breathe.
Pian tunnen selkäni osuvan sohvan istuinosaan. Tyler aloittaa niskani suutelun, jättäen merkkejä. Nautin joka hetkestä."Tyler",kuiskaan hiljaa.
"Niin?"hän kysyy hieman huolestuneena katsoessaan minuun.
"Mä rakastan sua enemmän kuin ketään",vastaan ja hymyilen hänelle.
Hän hymyilee takaisin.
Hän riisuu hitaasti paitansa ja katsoo minua nolona."Mikä hätänä?"kysyn hiljaa.
"Mä en halua tehdä tätä jos et ole valmis",hän vastaa posket hieman punoittaen.
"Tyler, mä oon valmis",vastaan ja hymy leviää hänen kasvoilleen.
Oh god how much I love this guy...
BINABASA MO ANG
Pienen Syrjäkaupungin Tyttö
Teen FictionEi mikään normaali rakkaustarina, vaan paljon enemmän. Hän oli pienen syrjäkaupungin tyttö. Tyttö, jota kaikki loukkasivat. Tyttö, joka oli liian kiltti. Tyttö, joka ei koskaan puhunut. Highest ranking in Teen Fiction: #7 (02.10.2016)