18

649 53 4
                                    

Lämpö. Palmut. Rannat. Los Angeles.

~~~~~~~~~~

"Mitä pidät?"Tyler kysyy astuessamme hotellihuoneeseemme.

"Täydellistä",vastaan ja käännyn hänen puoleensa. "Onkohan tuossa sängyssä jousitus kunnossa?"virnistän. Tyler nousee sängylle ja alkaa hyppimään.

"Hyvältä vaikuttaa",hän sanoo ja laskeutuu selälleen sängylle. Kipuan hänen päälleen ja suutelen tuon huulia.

"Tämän takia mä rakastan sua",kuiskaan. "Sä pelastit mut"

"Aiotaanko me viettää koko loma hotellihuoneessa vai?"Tyler naurahtaa.

"Kyllä sekin mulle kelpaisi, mutta musta tuntuu, että sulla on muita suunnitelmia",vastaan ja suutelen tuota vielä kerran. Nousen ylös ja kävelen kylpyhuoneeseen. Kaunista. "Tää on kyllä maksanu sulle omaisuuden",sanon.

"No eipä oikeestaan. Se on lahja hengiltä",Tyler vastaa. Katson häntä ihmeissäni.

"Hengiltä?"kysyn.

"Niin",hän vastaa. "Mutta nyt on meidän aikamme lähteä ulos",hän sanoo ja nousee ylös. Hän kävelee luokseni. "Suosittelen pukemaan jotain juhlallista",hän virnistää. Kävelen hänen ohitseen matkalaukulleni ja etsin mekkoni. Tummanpunainen, ihonmyötäinen mekko. Nappaan kihartimen ja meikkipussin. Otan kaikki tavarani ja kävelen kylpyhuoneeseen ja lukitsen oven perässäni.

~~~~~~~~~~~

"Alex! Joko sä oot valmis?"kuulen oven takaa. Katsahdan itseäni peilistä vielä kerran. Vahva meikki ja kiharat hiukset. Ihonmyötäinen mekko ja korkkarit. Avaan oven hitaasti ja kävelen Tylerin luokse. Tuon leuka putoaa ja hän katsoo minua päästä varpaisiin.

"Kelpaanko?"kysyn.

"Olet kaunein tyttö koko maailmassa",Tyler vastaa ja tarttuu käteeni. Hän suutelee kättäni ja katsoo minua. "Oletko valmis?"
Nyökkään.

~~~~~~~~~~~~

Saavumme ravintolaan.

"Tyler...ei sun tarvi tuoda mua mihinkään kalliiseen ravintolaan",sanon.

"Vain parasta prinsessalleni",hän hymyilee. Saavumme aulaan ja tarjoilija kävelee luoksemme. "Pöytävaraus nimellä Paul"

"Aivan! Tätä tietä",hän hihkaisee iloisesti ja ohjaa meidät ravintolan keskimmäiseen pöytään. Suoraan kauniin kattolampun alle. "Tuon ruokalistanne tuota pikaa",tarjoilija sanoo ja katoaa nopeasti. Katson Tyleriä, joka katselee ympärilleen.

"Ei sun tarvis",kuiskaan. Tyler katsahtaa minuun ja hymyilee.

"Sä olet ansainnut tän kaiken",hän vastaa.

"Tässä olkaa hyvä",tarjoilija sanoo ja ojentaa ruokalistat. "Olisiko juomatoivetta?"hän hymyilee. Tyler katsoo minuun ja hymyilee.

"Pullo parasta shampanjaanne",Tyler sanoo.

"Mahtava valinta herra",tarjoilija sanoo ja katoaa jälleen.

Pienen Syrjäkaupungin TyttöWhere stories live. Discover now