1kk myöhemmin
"Joko sä oot valmis?"Tyler huutaa eteisestä. "Joo! Oota, että mä otan mun matkalaukun ja kengät!"huusin takaisin. Nappasin likaiset converseni lattialta ja toiseen käteeni otan matkalaukun. Vedän matkalaukun eteiseen ja puen kengät jalkaani. "Muistakaa pitää huolta toisistanne",äiti sanoo kävellessään eteiseen. "Älä huoli, kyllä me pärjätään",naurahdan ja halaan häntä. "Mä pidän huolen Alexista",Tyler sanoo ja hymyilee äidille. "Hyvä",äiti vastaa kyyneleet silmillään. Hän osaa olla tunteikas. ERITTÄIN tunteikas.
Kävelemme ulos ja menemme Tylerin autoon. Hän käynnistää auton ja peruuttaa pois pihatieltä. Matka kohti Los Angelesin hiekkarantoja alkakoon.
Ajaessamme kohti lentokenttää, Tyler tuntuu olevan poissaoleva, jännittynyt. "Rakas?"kysyn hiljaa, mutta hän ei vastaa mitään. Hän pitää katseensa tiukasti tiessä ja puristaa rattia rystyset valkoisina. "Rakas?"kysyn uudestaan. Tuntuu kuin hän heräisi unesta säpsähtäessään ääneeni. "Anteeksi, mitä sanoit?"hän kysyy. "Onko kaikki hyvin?"kysyn häneltä. "On, miten niin?"hän valehtelee. Tuo on hänen heikko puolensa. Hän ei osaa valehdella yhtään. Mutta tajuan jättää hänet rauhaan, koska hän ei selvästikkään halua puhua asiasta. "Tyler",kuiskaan. "Alex",hän vastaa. "Kai tiedät, että voit puhua mistä tahansa kanssani?"kysyn häneltä. "Tietenkin",hän hymyilee.
~~~~~~~~~~
Saavumme lentokentälle kaksi tuntia ennen lennon lähtöä. Kävelemme sisään ja jätämme matkalaukkumme henkilökunnan huostaan. Menemme turvatarkastuksen läpi ja jatkamme matkaamme. Menemme lentokentän kahvilaan istumaan, kahvikupit edessämme. Kaivan läppärini laukusta ja kirjoitan blogiani. "Mitä teet?"Tyler kysyy minulta. "Kirjoitan blogiani",vastaan hänelle. "En tiennyt, että sulla on blogi",Tyler vastaa yllättyneenä. "Ei sun ois tarvinukkaa tietää",virnuilen.
~~~~~~~~~~~
1,5h tuntia myöhemmin
"LENTO LOS ANGELESIIN LÄHTEE 30 MINUUTIN SISÄLLÄ! ALAMME OTTAMAAN MATKUSTAJIA KONEESEEN, LÄHTÖ PORTILTA 3A!"kuulutus sanoo. Nousemme ylös ja otamme käsimatkatavaramme ja kävelemme portille 3A.
YOU ARE READING
Pienen Syrjäkaupungin Tyttö
Teen FictionEi mikään normaali rakkaustarina, vaan paljon enemmän. Hän oli pienen syrjäkaupungin tyttö. Tyttö, jota kaikki loukkasivat. Tyttö, joka oli liian kiltti. Tyttö, joka ei koskaan puhunut. Highest ranking in Teen Fiction: #7 (02.10.2016)