Ravintolan jälkeen siirrymme rannalle. Kävelen korkkarit kädessäni ja toisella kädelläni pidän Tylerin kättä.
"Tyler",sanon. Hän pysähtyy ja katsoo minua. "Tiedän, että sinulla on jotain sanottavaa",sanon ja päästän irti hänen kädestään.
"Alex",hän kuiskaa. "Kaikki on hyvin"
"Mä tiedän, että sä valehtelet",vastaan.
"Mä vaan tahdon tän illan olevan täydellinen",Tyler vastaa ja katsoo merta ja taivasta. "Katso nyt noita aaltoja tai noita tähtiä",hän kuiskaa. "Tällaista ei ole Montpelierissä"
"En voi väittää vastaan",naurahdan.
Hän painaa huulensa hitaasti huuliani vastaan. Hänen kätensä liikkuvat poskiltani kaulalleni ja yhä alemmas. Pian hänen kätensä löytävät vyötärölleni. Hän vetää minut hennosti lähemmäs itseään ja kietoo kätensä ympärilleni. Pian hän vetäytyy pois suudelmasta ja katsoo silmiini. Olen rakastunut noihin merensinisiin silmiin.
~~~~~~~~
"Mihin me jäätinkään?"hymyilen suljettuani hotellihuoneen oven. Vedän Tylerin intohimoiseen suudelmaan. Haluan hänet ja hän huomaa sen.
🚨Things might get little dirty🚨
Tyler suutelee minua kuin viimeistä päivää. Hän nostaa minut syliinsä ja kantaa minut sängylle. Hän laskee minut hitaasti sängylle ja katsoo minua.
"Mitä odotat?"kysyn hiljaa. Tyler vastaa kysymykseeni hymyllä.
"Mulla on nälkä",Tyler virnuilee.
"Tule tänne sieltä",vastaan ja vedän hänet luokseni.
Suutelemme taas. Laskeudun hitaasti selälleni, hänen kivutessa päälleni. Tyler laskee pieniä suudelmia kaulalleni, jättämättä jälkiä. Hän laskeutuu hieman ja katsahtaa minuun. En jaksa odottaa enää. Nousen istumaan ja vetaisen mekkoni pois. Hän katsoo minua ja hymyilee. Huulet löytävät kaulani uudelleen. Hän laskeutuu hitaasti suudellen koko matkan kaulalta napaani. Hän käsittelee minua kuin kukkaa. Hellästi. Tyler riisuu hitaasti paitansa. Katson hänen lihaksikasta yläkroppaansa ja hyväilen sitä käsilläni. Kiedon käteni hänen kaulansa ympärille ja vedän hänet lähelleni.
"Mä haluan sut Tyler Paul",kuiskaan.
Tyler avaa vyönsä ja heittää sen lattialle. Hän vetää housunsa pois.
...
STAI LEGGENDO
Pienen Syrjäkaupungin Tyttö
Teen FictionEi mikään normaali rakkaustarina, vaan paljon enemmän. Hän oli pienen syrjäkaupungin tyttö. Tyttö, jota kaikki loukkasivat. Tyttö, joka oli liian kiltti. Tyttö, joka ei koskaan puhunut. Highest ranking in Teen Fiction: #7 (02.10.2016)