"Oonko koskaan oikeasti kertonut kuinka paljon mä rakastan sua?"Tyler kysyy maatessamme tähtitaivaan alla. Katson Tyleria silmiin ja hymyilen. "Sä kerrot sen joka päivä. Sä näytät sen joka päivä",vastaan iloisesti. "Universe was made, just to be seen by your eyes",Tyler kuiskaa. Juuri tätä rakastan hänessä. Hän aivan yllättäen saattaa sanoa lainauksia kirjoista, lauluista tai runoista.
Käperryn yhä lähemmäs häntä. Tunnen oloni turvalliseksi hän lähelläni.
"Anteeks, että et saanut kummoisia synttäreitä",sanon hänelle. Hän huokaisee hiljaa. "Tämä oli täydellinen syntymäpäivä",hän vastaa ja suukottaa otsaani. "Mä vaan toivon, että voisin jäädä tänne",sanon noustessani istumaan. Tyler nousee oitis istumaan ja halaa minua takaapäin. "Meillä on kyllä aikaa ja mä lupaan, että tulen käymään kylässä joka viikonloppu",Tyler vastaa ja halaa minua yhä tiukemmin. "Lupaatko varmasti?"kysyn ja käännän katseeni häneen. "Mä lupaan",kuulen.Seuraavana päivänä
Herään sängyssäni yksin. Nousen ylös ja kävelen keittiöön, jossa Tyler on tekemässä jotain.
"Mitä sä teet?"hymyilen. "Huomenta",Tyler sanoo ja suutelee huuliani. "Ajattelin tehdä aamiaista",hän jatkaa ja kääntyy ympäri. Hän palaa paistinpannun ääreen ja huomaan hänen paistavan pannukakkuja. Istun alas pöydän ääreen ja hän ojentaa minulle lautasen täynnä kullanruskeita pannukakkuja. "Mä en tienny, että sä osaat kokata",naurahdan. "Äiti opettanu joskus kun olin pieni",Tyler vastaa. Hän istuu alas lautanen kädessään. Syömme pannukakut täydessä hiljaisuudessa. Aina kun katseemme kohtaavat, hymyilemme leveästi.Syötyämme Tyler tiskaa astiat, vaikka kerroin hänelle monta kertaa, että minä voin tehdä sen.
"Bella ja Megan aikovat järjestää bileet tänään",Tyler sanoo yllättäen. "Aiotko sä mennä?"kysyn häneltä. "No kyllä mä haluaisin nähdä kaikkia kavereita, mutta voin mä olla sun kans kahestaanki",hän vastaa. "Ei, mene vain",hymyilen hänelle. "Säkin tuut",Tyler sanoo. "En mä tiiä, mä en oo sellanen ihminen",vastaan ja katson alaspäin. Tunnen kosketuksen olkapäälläni. Kädet kietoutuvat vyötäröni ympärille. "Tuu",hän kuiskaa. "Mä lupaan miettiä asiaa",vastaan. "Kyllä sä tuut",Tyler vastaa, "mun täytyy mennä nyt, mutta nähdään illalla siellä"
Tyler antaa suukon ja jättää minut keittiöön miettimään. Minun tosiaan pitäisi sosiaallistua. Tyler on ainoa kenen kanssa vietän vapaa-aikani. Tämä olisi mahdollisuuteni hankkia uusia ystäviä. Lisäksi tämä on mahdollisuuteni ärsyttää Bellaa ja Megania. Ja jopa Rachelia, jos hän ilmestyy paikalle.><><><><><><><><><><><><
Moi! Sori, että ei oo tullu minkäänlaista päivitystä pitkään aikaan. Oon suunnitellu tätä tarinaa tarkasti, koska haluan tästä täydellisen. Mutta nyt mulle on selvää millainen tästä tarinasta tulee. Yritän päivittää kerran viikossa tästä eteenpäin. Mitä luultavimmin vklp! Eli lauantaina tai sunnuntaina. Jos jostain syystä mulla jää jollain viikolla päivittäminen välistä, olen pahoillani. Mulla on paljon tehtävää, koska läksyt, kokeet, projektit, koulutukset, työt.
Lisäksi oon päättäny, että voisin aloittaa uudenkin tarinan, mutta tämä olisi sitten jonkinlainen fanfic. Mulle saa ehdottaa minkälaisii fanficcei haluaisitte kuulla.
(Kirjotan mielelläni Joe Suggista, Caspar Leestä, 1D:stä, Brennen Tayloristä yms. ketä tahansa saa ehdottaa)
Lisäksi päähenkilölle tarvittaisiin nimi:) nimiehdotuksia tulemaan vaan!xx sassyqueenxoxo
DU LIEST GERADE
Pienen Syrjäkaupungin Tyttö
JugendliteraturEi mikään normaali rakkaustarina, vaan paljon enemmän. Hän oli pienen syrjäkaupungin tyttö. Tyttö, jota kaikki loukkasivat. Tyttö, joka oli liian kiltti. Tyttö, joka ei koskaan puhunut. Highest ranking in Teen Fiction: #7 (02.10.2016)