14

804 57 2
                                    

Kävelen huoneeseeni ja valitsen parhaat vaatteeni bileitä varten.

Kävelen huoneeseeni ja valitsen parhaat vaatteeni bileitä varten

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kukkakuosia oleva lyhyt paita ja shortsit. Lisään asuun vielä mustat converseni ja bomberin. Kaulaani laitan mustan chokerin ja letitän hiukseni kahdelle ranskanletille. Meikkaan itseni ja katsahdan itseäni peilistä. Olen kauniimpi kuin koskaan. En ole koskaan ollut tyytyväinen ulkonäkööni, kroppaani, luonteeseeni tai mihinkään itsessäni. Hiljainen tyttö Alex Johnson, se minä olen. Mutta yksi poika muuttaa minua hetki hetkeltä. Tyler Paul, elämäni rakkaus.

Huomaan kellon näyttävän jo kello kuutta. Nappaan avaimeni ja puhelimeni huoneestani ja kävelen eteiseen. Katsahdan itseäni peilistä vielä kerran. Astuttuani ulos tunnen voivani hyvin. Olen täynnä energiaa. Ehkä tästä voikin tulla ihan hyvä ilta.

Saavun Rachaelin luo kymmenessä minuutissa. Avaan etuoven ja vahva alkoholinhaju leviää ympärilleni. Kävelen sisään musiikin pauhatessa yhä kovempaa. "Alex",kuulen vasemmalta. Käännyn ja näen Tylerin. "Sä tulit sittenkin",hän hymyilee ja vetää minut suudelmaan. Tuntuu kuin kaikki ympärillämme katoaisi. Kuin huoneessa ei olisi muita kuin me kaksi. Kuin musiikki ei soisi. "Tää on meidän biisi",Tyler kuiskaa korvaani ja pyöräyttää minut ympäri.

"Oh don't you dare look back
Just keep your eyes on me.
I said you're holding back,
She said shut up and dance with me!
This woman is my destiny
She said oh oh oh
Shut up and dance with me"

Katson syvälle noihin merensinisiin silmiin ja suutelen tuon ensirakkauteni huulia. "Mitä mä oon tehny ansaitakseni sut?"Tyler kysyy hiljaa. "Kysymys kuuluu, mitä mä oon tehny ansaitakseni sut",vastaan Tylerille. Tämä tarttuu käteeni ja vetää minut perässään keittiöön. Hän ojentaa minulle punaisen kupin täynnä kirkkaan sinistä nestettä. Tarkemmin kuvailtuna alkoholia. Otan siemauksen. Väkevää nestettä, joka polttelee kurkkuani. Katson ympärilleni. Näen Rachaelin ja Meganin olohuoneen puolella. He yrittävät päästä väentungoksen läpi luoksemme. Heidän ollessa tarpeeksi lähellä, vedän Tylerin intohimoiseen suudelmaan. Hän yllättyy aluksi, mutta suutelee pian takaisin.

"Moi Tyler",Rachael sanoo hieman loukkaantuneen kuuloisena. Hän katsoo minua vihaisesti. "Moi Rachael",Tyler vastaa hymyillen. Leveä hymy leviää Rachaelin kasvoille. "Ei kai haittaa jos varastan hänet yhden kappaleen ajaksi?"Rachael kysyy ja käännähtää katsomaan minua. "Ei tietenkään",vastaan. Rachaelin kasvoille nousee yllättynyt katse. "Älä viivy liian kauaa",kuiskaan Tylerille ja suutelen tuon poskea. Tylerin ja Rachaelin kävellessä pois, käännyn katsomaan Megania.
"Miten sä sait Tylerin itsellesi?"Megan kysyy kiinnostuneena. "Maksoitko hänelle tästä vai?"Megan nauraa. "Tai sitten hän ei vain ole kiinnostunut teidän kaltaisista lutkista",vastaan hänelle. "En olisi niin varma",Megan vastaa virne kasvoillaan. Hän osoittaa olohuoneeseen päin. "Katso nyt"
Huomaan Tylerin ja Rachaelin suutelevan väkijoukon keskellä. Tunnen kyynelten valuvan poskiani pitkin. Tyler vetäytyy suudelmasta ja katsoo minua suoraan silmiin. Käännän selkäni hänelle ja lähden kävelemään kohti ulko-ovea. Pusken ihmisjoukon läpi ovesta ulos, kun kuulem huutoa. "Alex!"kuulen takaani. Jatkan matkaani katsomatta taakseni. Luulin hänen olevan erilainen, mutta olin väärässä. "Alex!"kuulen uudelleen. Katsahdan taakseni ja huomaan Tylerin seisovan ilmeettömänä sadan metrin päässä minusta. "Tyler rakas tule takaisin sisälle",kuulen Rachaelin äänen. "Toivottavasti pidät hauskaa!"huudan Tylerille kyyneleiden yhä valuessa poskillani.

Pienen Syrjäkaupungin TyttöDonde viven las historias. Descúbrelo ahora