Jupither - I Kissed a Boy
...
"Lanet olsun! Kapana kısıldım.
Daracık asansörün içerisinde kaçacak tek bir yer yok.
Elleri bedenimde gezinirken sıcak nefesini boynumda hissediyorum. Bacağımı dizimden itibaren kavradı ve hızla beline dek kaldırdı. Kabinin duvarıyla, kaslı bedeni arasına sıkışmış, bayılmak üzere olan güçsüz bedenim...
Tek ayağının üzerinde kaldığından mı ona muhtaç haldesin?
Gömlek yakasının açıkta bıraktığı göz alıcı esmer teni kusursuz görünüyor. Gözlerimi köprücük kemiğinden ayıramıyorum. Kendini bana daha çok bastırarak gözlerimi gözlerine çağırıyor. Bu pozisyondayken ereksiyon halindeki erkekliğini daha fazla hissediyorum. Alnıma düşüp gözlerimi görmesini engelleyen saçlarıma veriyor nefesini. Saçlarım havalanıyor kısa bir anlığına.
Dolgun dudakları alnımda, ardından burnumda, şimdiyse dudaklarımda... Erkekliği git gide daha da fazla hissedilir oluyor, ona uyum sağlamaktan alamıyorum kendimi. Oyun oynuyor benimle. Sıcak ve ıslak dili alt dudağımı yalıyor. Ardından üst dudağımı, sonra burnumu, sonra gözlerimi ve tüm yüzü-
SİKTİR!"
Baekhyun üzerinde, yüzünü yalayan köpeği iterek uzaklaştırdı. Anlaşılan Sehun terasın kapısını açmış ve yan dairenin cutie pie'ı bugün de Baekhyun'u uyandırmaya gelmişti. Küçük köpeğin ısrarcılığından kurtulmaya çalışarak yataktan fırladı. Az önce taciz ettiği televizyon kumandası bu hareket karşısında yere yuvarlandı. Hayal kırıklığıyla dönüp yerdeki kumandaya tısladı.
Hepsi, hepsi sadece bir rüyaydı.
Ateşiyle kavuran bir rüya...
...
Sehun içine düştüğü durumdan kurtulmak için geri gitmeye çabalayıp, asansörün duvarını zorlarken zihninden Baekhyun'un anlattığı rüyaya ait anekdotlar geçiyordu.
"Baekkie de rüyasında böyle mi hissetti?" Diye düşünüp yanıtlanmayı ummuyordu. Ama...
"Sanmıyorum" dedi küstah iç sesi.
"Biricik platonik aşkın rüya bile olsa bunu sevmiştir"
Sahibinin zor durumuna inat piç bir kahkaha yükseldi zihninde ve ekledi iç sesi. "Belki sen de seversin."
Sehun kendi içinde daldığı tartışma nedenli, dışında gelişen olayları engelleme fırsatını kaçırıyordu.
Sarışının tepkisizliğinden yararlanan esmer, aralarındaki mesafeyi çoktan kapatmış, Sehun'u sağ omzundan asansörün duvarına sabitlemişti. Üzerine eğilip, sıcak nefesini beyaz tene verdi. "Bana hala bir özür borçlusun Oh Sehun. Dersine giren asistana yumruk attın. Bu cezasız mı kalacak sence?" diye fısıldadı.
Sehun cevap vermeye hazırlanırken, bacağına değen sertlikle ne diyeceğini toparlayamadı. Ardından penisinde hissettiği kavrama daha büyük bir şok etkisi yarattı. Tek eliyle tuttuğu maket düşme tehlikesi atlatırken, Jongin, yarı erekte olmuş haldeki erkekliği sert bir hareketle kavrayıp, sıktı. Sarışın gencin elinde olmayan nedenlerle tutuşundan kurtulan maket yerle buluştu. Ardından savunma içgüdüsüyle penisindeki eli tutup karşı koymaya çabaladıysa da bu esmerin tutuşunu daha da sıkılaştırmasına neden oldu. Sehun bedenini sarsan acı verici hareketle elinde olmadan gözlerini kapattı. Aralanan pembe dudaklarında ise beklemediği bir misafir konuktu.
Son içilmiş sigaranın cezbedici tadı ağzında dağılırken, dişlerini okşayan dili tüm gücüyle ısırıp bedenindeki tutuştan kurtuldu. Maketinin üzerine basarak, asansörün aralanan kapılarından kendini dışarı attı. Boş bulunup geride kalana baktığında esmerin çenesindeki uzun parmaklarıyla dudağını yoklayıp ve kanayan diliyle o lanet dudaklarını yaladığını gördü.
Sıkılı yumruklarından birini daha o piç gülüşle buluşturmak istiyordu. Ama sadece "Sen- sen! Siz götün tekisiniz Asistan Kim!" diye haykırıp sağ ayağını hırsla kaldırıp tüm gücüyle yere indirdi. İç sesi deprem etkisi bekleyip beklemediğini sormak istese de bu doğru zaman değildi. Sehun burnundan soluyarak dönüp hızla kaldığı daireye yöneldi.
Giden sarışının ardından yerdeki maketi alıp, asansörden çıkan Jongin "hanene bir özür daha eklendi Oh Sehun" diye keyifle seslendi. Beklediği gibi de çarpılan daire kapısı aldığı tek yanıt oldu.
Sehun'un istemediği şeylerin neden hep onu bulduğu konusunda bir fikri yoktu. Ancak şu an en güncel derdi Baekhyun'un rüyalarını süsleyen seks tanrısı piçin, Sehun'un gerçeklerini beceriyor olmasıydı.
Baekhyun hayaliyle aralanan dudaklar, Baekhyun'un hayalindeki pislik tarafından tadılmış olamazdı.
Olmamalıydı...
Eeee ne diyorsunuz?**Bu hikaye için biraz heyecanlı bir o kadar da kararsızım. Önceki yazdıklarımdan daha farklı olacak bu yüzdendir belki. Ne zaman başlayacağı konusu benden çok okuyana bağlı gibi bir durum. Evet yine anlatmak istediğim bir hikaye var, eğlenceli bir şeyler anlatmayı planlıyorum.
***Eleştirilerinizi bana, beğenilerinizi gücünüzün yettiği her yere yaymanızı umuyorum.
#amorfsekai
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amorf *sekai*
Fanfikceamorf: atomları bir düzene göre değil de gelişigüzel dağılmış olan (bünye); kendine özgü bir biçimi olmayan (nesne) biçimsiz, düzensiz gelişigüzel ilişkiler yumağı... amorf. Uyarı: Kurguda +18 öğeler barındıran bölümler yer alıyor ve hikaye iki erke...