UYARI: Yer yer cinsel içerik dozunda dalgalanmalar olacak, dozu aşan kesitlerin başında ve sonunda uyarı notları var isteyenler o bölümleri atlayabilir. İyi okumalar ❣️
Troye Sivan - Strawberries & Cigarettes
"Oturdun ve dudaklarıma bakmaya başladın
Ve daha o zaman senin öpüşünü hissedebiliyordum"...
Sehun karşısındaki köhne barakadan bozma yeri gördüğünde hayal kırıklığına uğramıştı. Gerçekten onca yolu burada yemek yemek için mi gelmişlerdi? Son döndükleri virajın ardından arkalarında kalan deniz manzarası için de bir miktar üzülmüştü. Sıcak şarap, kuzine yemekleri deyince küçük adalardan birine geçeceklerini, şık bir restoranda hatta ada otelinde konaklayacaklarını düşünmüştü. Gerçi konaklarlarsa olay çıkarırdı, çünkü ertesi gün okul vardı. Yine de hayallerinden oldukça farklı bir yerde, farklı bir manzaraya bakarken, ancak kapısı açılınca arabadan inmeyi akıl edebildi.
Jongin Sehun'un sorgular bakışlarını fark ettiğinde içten içe gülümsedi. Burası yalnızca girişti ve Jongin Sehun'a bilmediği dünyaların kapılarını açmaktan ayrı bir zevk alıyordu.
İnsana görüşünü sorgulatacak puantiyeli gömlek içindeki, siyah büyük şapkalı, gözlüklü bir genç barakadan çıkıp hızla Jongin'e yöneldi ve daha Sehun ne olduğunu anlamadan sıkıca sarılıp şakalaştılar.
"Sonunda ikna olduğuna inanamıyorum. Kıymetli kıçını konfordan uzaklaştırman uzun zaman aldı.""Alıştığım konforu bu kadar zamanda bana sağlayabilmişsindir diye düşündüm, yanıldım mı yoksa?" Diye yanıtladı arkadaşını Jongin. Selamlaşıp şakalaşmaları bittiğinde geri çekilip yanında çekinerek onları izleyen Sehun'u, Sehun'a ise arkadaşını tanıttı. Sehun tanışmayı sessizlikle karşılarken Jongdae oldukça gürültücüydü.
"Telefonda bahsetmiştim."
"Sehun değil mi?" diye öne atıldı Jongdae.
Sehun başıyla onayladı kısa genci ve selamladı. "Erkek arkadaşım Sehun" diye düzeltti Jongin Dae'yi. Bu eylemi sonrasında Jongdae'nin Sehun'u inceleyen bakışları esmere döndü, yüksek sesli kahkahası duyuldu ardından ve Sehun'un şaşkınlıktan kocaman açılmış gözleri Jongin'in imalı bakışlarını yakaladı.
"Peki, peki uzaklaşıyorum" dedi Dae gülerek ve ekledi "hadi gelin içeriye geçelim."
Sehun uzanıp elini tutarak parmaklarını birbirine kenetleyen esmere sinirli bakışlar atmayı sürdürüyorken Jongin alt dudağını büküp "okulda değiliz, Dae bizim okulda değil, ayrıca öğrencim olduğunu bilmiyor. Sevgilimle geleceğimi söyledim sadece" dedi. Sehun "sana kimseye söylemek iste-" diye fısıltı halinde söylenmeye başlamışken Jongin'in hükmeden fısıltı olmaktan uzak ama kısık sesle söylediklerini duydu. Ses tonundan, onu kullanış şeklinden hatta kelimelerinden etkilenmediğini söylerse yalan olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amorf *sekai*
Hayran Kurguamorf: atomları bir düzene göre değil de gelişigüzel dağılmış olan (bünye); kendine özgü bir biçimi olmayan (nesne) biçimsiz, düzensiz gelişigüzel ilişkiler yumağı... amorf. Uyarı: Kurguda +18 öğeler barındıran bölümler yer alıyor ve hikaye iki erke...