13. Kapitola

1.9K 119 0
                                    

,,Rozprávaj a nevynechaj žiadne detaily." Prikázala mi Bianca a ja som sa zasmiala.

,,Musím ísť obsluhovať." Vyhovorila som sa a utekala som k môjmu stolu.

,,Dobrý deň. Čo to bude?" Z vrecka na zástere som si vybrala pero a zápisník. Keď som si pri svojom stole všimla profesora anglickej literatúri, nevedela som, či sa mám usmievať alebo mám byť neutrálna. Rozhodne som bola šokovaná.

,,Dobrý deň Roxy." Pozdravil ma. ,,Ak sa nemýlim tak hlas vám neodišiel, ruky aj nohy máte v poriadku tak prečo ste sa dnes neukázali v škole. Viete, chýbal mi v triede normálny a inteligentný prejav." Trochu som sa usmiala. Nevedela som čo povedať.

,,Nikto nám nechce povedať váš výsledok zo včerajška. Pamätajte si, že nie je hanba byť posledný." Aha. Jasné. Myslí si, že som bola posledná. Vlastne cítila som sa tak.

,,Ja som neprehrala. Keby som bola o sekundu pomalšia tak som tretia." Nehovorila som nadšene.
,,Tak prečo ste dnes neprišli."

Prečo som sa dnes nedostavila do školy? Ved som neprehrala.

Otvorila som ústa a dlhú chvíľu som mlčala. ,,Ja neviem. Už ma to nebaví. Nebaví ma byť vždy prvá." Tak a bolo to. No a svoje problémy ako bolesti hlavy a trocha ťažšie dýchanie som už nespomínala.

,,Roxy, čo keby si začala pracovať?" Kričal mi šéf.

Profesor sa postavil.

,,Nebudem vás okrádať o čas. Zajtra vás chcem vidieť na svojej hodine." Žmurkol a bol na odchode. ,,Och a z toho testu ste mali A." Potešilo ma to.

Keď profesor odišiel, obslúžila som ešte pár stolov. Neskôr som sedela v kuchyni a rozprávala som sa s Biancou. No ja som ešte jedla hranolčeky a ona zo mňa ťahala informácie.

,,Pobozkal ma a potom som odišla." Dokončila som a ona ma aj tak stopla.

,,Počkať. Po slovách pobozkal ma, by si ten bozk mala opísať. A prečo si do frasa odišla?!" Do úst som si napchala kopu hranoliek.

Aký bol ten bozk? Snívala som o tom okamihu tri roky a keď ma pobozkal bolo to nečakané a ja neviem. Síce to nebol môj prvý bozk, tak tento sa niečím líšil. Bol naliehavý a vášnivý. Rozhodne sa mi páčil.

Keď som prehltla tak som bola schopná rozprávať. ,,David Grand sa rozhodne bozkáva perfektne." Hovorila som s úsmevom.

,,Teším sa s tebou. O rok budete na tej istej univerzite a tvoj sen sa splní. Budeš chodiť s chlapcom svojich snov." Jasala rovnako ako Katie. Aj tá mi povedala niečo podobné.

,,Ja viem." Povedala som to, v čo som neverila.

~~~

,,Vidíme sa zajtra." Lúčil sa so mnou šéf keď zatváral kaviareň.

,,Och Roxy. Môžem s tebou rátať počas Vianoc?" Nezmohla som sa na slová. Tak som len prikývla a išla som domov. Opäť som sa ocitla v samote obklopená tmou a tichom.

~~~

,,Dnes si rozdáme testy a pre niekoho mám zlé správy." Testy rozdával Jack.

,,Prečo mám D? Ved mám skoro všetko správne." Sťažovala sa Naomi.

,,Pretože na druhej strane mal každý jednu otázku, na ktorú mal napísať správnu odpoveď."

,,Aj to mám." Profesor sa len usmial.

,,Dal som si záležať a preto som dal každému inú otázku." Pozrela som sa na Katie a tá sklonila hlavu. Pozrela som sa na celú triedu a pár ľudí malo sklenenú hlavu.
Toto nám urobil prvýkrát. A asi nie posledný.

On a Ona [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now