Jedla som cereálie, ktoré mi priniesol David a dívala som sa naňho. On sa sústreďoval na televíziu. Neviem prečo som sa s ním rozišla. Bol pekný, vtipný, múdry a šikovný.
,,Môžeš ma prestať skúmať? Cítim sa pri tom blbo." Zasmial sa a pokrútil hlavou.
,,Prečo si nebol ty na rebríčku obľúbených prvý? Prečo Ryan a nie ty?" Misku som položila na stolík.
,,On bol lepší vo všetkom. Basketbal hral na 110 percent a nie na 100 ako mi všetci ostatní. Vedel komunikovať so všetkými vekovými kategóriami. Balil dievčatá no nechcel ich. Každý piatok mal v posteli inú. Či piatok, či sviatok on sexoval. Učil sa a dostával štipendium. V hre od Shakespearea chcel hrať len kvôli tebe aby na teba spravil dojem, i keď pod mojím menom." Tak toto spomínať nemusel.
,,Prepáč. Už týždeň sme ho nespomenuli a teraz, ....som idiot prepáč." Zazvonil zvonček.
,,V pohode. Už týždeň za mnou chodíš a pomáhaš mi." Zazvonil zvonček a dostala som strach.
,,Nemôžeš vymeniť tú nechutne odpornú sestričku? Nemá ma rada a všetko čo robí ma bolí."
,,Je najlepšia. A už si začínaš cítiť nohu tak nevymýšľaj." Išiel otvoriť dvere a ja som sa išla prezliecť. Na nohu som už mohla stúpiť bez toho, aby som nespadla. Len som krivkala.
,,Kde je?" Hovorila odporne. Akoby tu musela byť.
,,Mína sa išla prezliecť a hneď tu bude. Môžem vás poprosiť, aby ste zmenili prístup k svojej pacientke?" Všetko som počula no rýchlo som si dávala tepláky a tričko na ramienka.
,,Tá mladá rozmaznaná slečna je taká ako ja ku nej. Takže nie."
,,Ja vás platím takže vám to prikazujem inak zajtra nemusíte chodiť." To mi asi zabudli povedať. David platí celé moje liečenie. To som si od neho nezaslúžila.
,,Už som tu. Môžeme začať." Už mala rozloženú karimatku a ľahla som si na ňu.
Znova mi pichla injekciu a znova so mnou robila rôzne cviky. David na to celé dohliadal. V očiach som mala slzy keďže to robila bez citu a želala som si skončiť.
,,Au!" Zvrieskla som sa a ona prestala.
,,Čo ti urobila!" Hneď k nám pribehol David a prestal telefonovať.
,,Zbalte si veci a odíďte. Šek vám pošlem poštou. Dovidenia." Presunula som sa do kuchyne a on prišiel za mnou.
,,Nemal si právo platiť mi liečby a nepovedať mi o tom! Myslela som si, že všetko hradí nemocnica."
,,Mína, tie injekcie sú príliš drahé, takže nemocnica to nemôže preplatiť. Som tvoj sponzor."
,,David, platíš mi polovicu nájmu, už týždeň mi kupuješ potraviny. Už stačí."
,,Dlžím ti to. Nezaslúžila si si tú šikanu na strednej. Boli sme hajzli. Keby mojej dcére robili to čo tebe, tak ich nakopem. A keďže seba nakopať nemôžem tak mi dovoľ aspoň toto. Ak povieš nie tak ho budem ignorovať." Mlčala som. ,,Zajtra za tebou pošlem niekoho iného. Buď v strehu. A príde aj Bianca." Objal ma a odišiel.
,,To prešlo rýchlo." Prekrútila som očami a umyla riad.
Na druhý deň som sedela v krátkej teplákovej súprave na gauči a jedla som zmrzlinu. Vlasy som mala v drdole a vyzerala som otrasne. Sledovala som seriál Gossip Girl a pila ľadovú vodu s kockami ľadu.
,,Miluješ ju?" Začala som opakovať spomenuté hlášky. ,,Neviem si predstaviť deň keď ju milovať nebudem." Ach toľko romantiky v jednej vete.
YOU ARE READING
On a Ona [DOKONČENÉ]
Teen Fiction,,Povedz mi, aký som bol." ,,Odporný, namyslený, egocentrický prašivý hajzel." Povedala som príliš rýchlo na to, aby som si uvedomila čo hovorím. Rýchlo som si chytila ústa. ,,To som nechcela povedať." ,,Máš poriadne podrezaný jazyk a to sa mi páč...