Celú noc som bola hore a na internete som hľadala nejaké byty do prenájmu. Stačil by mi aj jednoizbový bytík so zabudovanou elektrinou, alebo ani tá nemusí byť. Len nech som od ženy, ktorá ma priviedla na tento nespravodlivý svet čo najďalej.
Mala som našetrených plus mínus 2000 dolárov. Byty boli drahé a žiaden mi nevyhovoval. Bola som zúfalá a nevyspatá. Veď som zaspala pri notebooku.
O siedmej ma pred domom čakal David. Aj on bol unavený. Sedel za volantom a zíval. Sadla som si k nemu a dala som mu pusu.
,,Nemusíš ma voziť do školy. Mohol si spať. A naraňajkovať sa a oddýchnuť si." Dala som si pás a vyrazili sme.
,,Lenže to by som nevidel teba. A dnes máš basketbalový tréning takže ťa chcem vidieť v akcii."
Premýšľala som, či sa mám zmieniť o sťahovaní, lenže potom ma napadlo, že on by sa mi snažil pomôcť a naliehal by, že mi pomôže s platením. Takže túto tému som sa rozhodla nevyťahovať.
Zaparkovali sme na skoro prázdnom parkovisku a ja som sa išla prezliecť. David ma čakal na tribúne. Dokonca tam boli aj Katie s Jackom.
,,Dnes tu medzi nami vítam novú hráčku, Roxy Rosburgovú." Všetci zatlieskali. ,,Tak fajn. Roxy hrala si už niekedy basketbal?" Pokrútila som hlavou. Tú trénerku som nepoznala. Ale jedno viem, bola omnoho milšia ako moja bývalá trénerka.
,,To nevadí. Dostaneš sa do toho rýchlo. Len rob to čo všetky tvoje spoluhráčky." Potľapkala ma po pleci a všetci traja mi ukázali palec hore.
Prv sme si dali na rozohriatie štyri kolečká okolo telocvične. V duchu som preklínala Ryana. Toto bol jeho nápad. Už pri treťom som umierala. Nevládala som, no snažila som sa. Musela som pri tom vyzerať komicky, keďže sa tí dvaja holúbkovia dobre zabávali. A to som len bežala. David ťukal do mobilu.
,,A teraz sa ide hrať." Prihrali mi loptu a ja som začala utekať cez celú telocvičňu ku košu, no obrali ma o loptu. Tie dievčatá boli milé a mala som pocit, že sa ma boja. No nie mňa ale mojej reakcii na nich.
Hrali sme pol hodinu. Pre nich to nebolo nič, no ja som si predstavovala peknú rakvu. Vlastne by nebolo zlé zomrieť, pretože by som sa aspoň stretla s Ryanom.
,,Bola si dobrá Roxy. Inak ja som Tina. S dievčatami sme sa rozprávali a sme radi, že hráš s nami. Ak by sa ti po škole chcelo, tak by sme tu mohli ešte ostať a trénovať." Usmiala sa a hrala sa s rukami. Potom si zo zeme vzala loptu a začala si ju točiť na prste. Robila to akoby to bola tá najprirodzenejšia vec na svete.
,,A naučíte ma toto tu?" Ukázala som na loptu a všetky za ňou sa zasmiali. Akoby z nich opadol stres.
,,Ak budeš chcieť." Katie sa na mňa zo zadu usmievala.
,,Ale po škole nie. Určite máte nejaký program."
,,Máme, ale pre našu novú kamarátku ho rady zmeníme. Tak po škole." Ona povedala kamarátka? To mňa tak nazvala? Ja asi padnem na zadok. Všetkým dievčatám som venovala úsmev a ten úsmev nebol hraný. Bol skutočný a od srdca.
,,Ja neverím. Ty máš nové kamarátky. Opováž sa vymeniť ma za jednu z nich." Pohrozila mi prstom a zo smiechom som ju objala.
,,Mal pravdu. Ak zmením svoje rozhodnutia a začnem sa stretávať s ľuďmi, tak ma budú brať takú aká som." Šepkala som si. David ma chytil za ruku.
,,Bola si skvelá. Ba viac než to." Za pochvalou som si zaslúžila aj pusu na líce.
,,Ale nie je to ono. Kľudne dopovedz." Trocha sa uškrnul.
,,Mali by sme potrénovať na strieľaní na kôš." Chcela som ísť preč no zastavil ma.
,,Roxy čakáme ťa v triede." Zakričal mi Jack a bral Katie preč. Moje záchranné koleso odišlo.
,,Tu sa postav a sleduj." Postavila som sa pred neho a on sa ku mne postavil bližšie. ,,Jednoducho len natiahneš ruku a snaž sa trafiť tú kocku." Robili sme to spolu. Jednou rukou ma hladkal na bruchu a už ma aj zasypával bozkami po krku.
,,Rada by som, ale rozptýlenie je vyššie ako moja sústredenosť." Otočila som sa naňho a loptu hodila preč.
,,Roxy chcem ťa. Tu a teraz." Hovoril pomedzi bozky a ruku mi strčil pod tričko.
,,David o chvíľu začne hodina. Nemôžem." Neprestával ma hladkať. Dokonca mi chytil nohu a vyskočila som naňho. Následne ma oprel o stenu a bozkával.
Ryan by sa ma spýtal či nemôžem alebo nechcem. Tu to bolo tak 50 na 50.
,,Bude to rýchle, sľubujem." Stiahol mi šortky a rozopol si zips.
Musíš prestať myslieť na výplod svojej fantázie! Raz a navždy musíš.
,,Tak dobre." Usmial sa a stiahol mi aj nohavičky. Neverila som, že niečo také robím ja.
,,Si skvelá." Pomaly do mňa vnikol a chytil ma za boky. Prsty som si zaplietla do jeho vlasov a bozkával ma všade kam sa len dalo.
Nemôžem povedať, že sa mi to nepáčilo. Veď sex sám o sebe je skvelý a k tomu som ho mala s Davidom, lenže nebolo to také ako naposledy.Netrvalo dlho a boli sme hotový. ,,Milujem ťa Roxy. Si to najlepšie čo ma v živote stretlo." Svoje čelo oprel o moje a obaja sme mali zrýchlený dych. Fuňali sme ako po maratóne.
Jeho slová ma tešili a ranili. Nebola som to najlepšie čo ho stretlo. Bola som to najhoršie z najhorších. Keby som bola v pekle tak som Satan. Vlastne o túto pozíciu by som bojovala s Ryanom. A zas som bola pri ňom.
Keď som v ten večer povedala Ryanovi, že ma David miluje tak sme sa opäť začali hádať. V ten večer povedal to na čo nikdy nezabudnem.,,Prečo sa nemôžeš tešiť so mnou? Aspoň raz, prosím." Bolo mi do plaču, no nemohla som sa pred ním rozplakať.
,,Tešil som sa za každú tvoju vyhratú súťaž! Za každý deň, keď si plávala a vynorila si sa ako víťazka. Za každú príležitosť, ktorá sa ti kedy naskytla. Ale najviac som sa tešil zo dňa keď som ťa prvýkrát videl." Akoby mi to vyčítal. Ved ja som ho nenútila.
,,Tak sa teš aj teraz."
,,Teším sa keď si šťastná! Si šťastná a zrazu som šťastný aj ja. Neviem ako to je možné, ale je to tak. Robíš moje dni lepšími a krajšími. Nehovoriac o tom, že si moja inšpirácia. Si moja múza, ktorú som nikdy nemal a tak dlho som ju hľadal. Si moje všetko."
Pri spomienke na to som nedokázala skryť úsmev. Zoskočila som z Davida a vytiahla som si nohavice.
,,Vyzdvihnem ťa o štvrtej. Môže byť?"
,,Tak o štvrtej. A mohli by sme ešte zájsť na letisko? To bude rýchlovka."
,,Dnes som už jednu zažil a páčila sa mi, tak prečo nie?" Hovoril s úsmevom. Mne začali horieť líca.
,,David, myslíš, že je veľký rozdiel medzi milovaním, sexom a drsným sexom?" Odprevadil ma k šatniam.
,,Ja v tom veľký rozdiel nevidím, ale poznám človeka, ktorý by o tom básnil celé hodiny."
Stavila by som sa o hocičo že mal na mysli Ryana. Ale prečo ho nespomenul tak to neviem. V momente ma napadli len dve možnosti. Prvá bola tá, že Ryana nenávidel a tá druhá bola horšia. Ryan bol mŕtvy.
Ahojte :) snáď sa časť bude páčiť ;) prajem vám peknú nedeľu :) :*
BINABASA MO ANG
On a Ona [DOKONČENÉ]
Teen Fiction,,Povedz mi, aký som bol." ,,Odporný, namyslený, egocentrický prašivý hajzel." Povedala som príliš rýchlo na to, aby som si uvedomila čo hovorím. Rýchlo som si chytila ústa. ,,To som nechcela povedať." ,,Máš poriadne podrezaný jazyk a to sa mi páč...