Těšil jsem se na Scar.
Vyrazil jsem pro Scarllet.
Z pohledu Scarllet
Vzala jsem si uplé světlé roztrhané džíny, na to černé tílko a šedý cardigen.
Nanesla jsem oční linku a řasenku. Učesala jsem si vlasy do neposlušného drdolu, a bylo hotovo. Najednou jsem uslyšela zvonek, byl to Cameron. "Ahoj" pozdravil mě a koukal na mě s otevřenou pusou. "Ahoj" usmála jsem se. "Sluší ti to" "Děkuju, i tobě". "Pojď dovnitř". "Dobře" usmál se. Šli jsme k nám do pokoje, naši s Alishiou naštěstí nebyli doma takže super. "Jsi doma sama?" "Jo, jsem proč?" "To by se dalo dělat věcí" nahodil sexy úsměv a zasmál se. "Na to zapomeň" neubránila jsem se smíchu. Došli jsme ke mně do pokoje, kde byl neskutečnej bordel. Všude bylo poházené oblečení, talíře, skleničky. "Promiň, moc si neuklízím" Styděla jsem se. "V pohodě, to jsi neviděla můj pokoj" pousmál se. Najednou se podíval na zem a uviděl moji černofialovou krajkovanou podprsenku, to není dobrý. Vzal ji do ruky. "Ale ale, copak to tu máme" a začal se hrozně tlemit. "Camerone dej mi to!" Problém byl v tom, že jsem asi tak o hlavu nebo dvě menší než on, a on toho dokonale využíval. "Nedám!" vyplazoval na mně jazyk.
"Dáš" udělala jsem to samé. "Tak jsi pro ni pojď!" a vyzvedl si ji co nejvýš nad sebe. "Děláš si ze mě prdel?" musela jsem se nad tím zasmát. " Nedělám" zasmál se. Začala jsem si pro ni skákat ale nedosáhla jsem na ni. Co ale musím uznat i když nerada, že to tření o jeho tělo mi bylo příjemný. "Came dej mi to!" "Nedám". Pak ale zahodil podprsenku a začal mě lechtat. "C-Came dostt!" Hrozně jsem se musela smát. "Nenechám". A začal mě lechtat ještě víc. Jak mě lechtal, tak jsme se pohybovali různě po pokoji, pak ale se mnou spadl na postel. Pořád mě lechtal, ale potom už toho nechal. Pořád se tomu smál, leželi jsme vedle sebe na posteli. Pak jsem si na něj sedla obkročmo a začala jsem ho taky lechtat. "Scar přestaň prosím, dost!" Smál se jak nikdy. "Nenechám" a pořád jsem pokračovala. Cameron si mě ale přehodil pod sebe a pořád pokračoval. Najednou mu ale zazvonil mobil. "No, co je?" Jo, už jedeme" a típl to.
"Jedem?" zeptala jsem se opatrně. "Jasně". Otevřel mi dveře do auta a já nasedla, byl tak milý. "Máš ráda rychlou jízdu?" zeptal se. "Miluju ji". Dobře. Jen jsem to dořekla, přidal tak na 130 km/h.Z pohledu Camerona
zrychlil jsem na 130 km/hViděl jsem jak se jí to líbí, tak jsem ještě přidal. "Můžu pustit písničky?" Zeptala se. "Jasně".
Tohle jsem si vždycky přál. Jet obrovskou rychlostí, mít vedle sebe pěknou holku a písničky naplno. Dojeli jsme na místo. Bylo vidět, že party jede ve velkým. Došli jsme tam a Nash nás přivítal. Dali jsme klučičí pozdrav a on spustil. "Ty vole, ty chodíš se Scar?" "Nechodím ,je jen doprovod, Becky nemohla" "Aha, hele něco ti řeknu, hodíte se k sobě" "Dík" zasmál jsem se. Nash a Scar se už znali takže jsem je nemusel představovat. Šli jsme si na chvilku povídat do kuchyně. "Tak co Becky?" "Jo dobrý, a ty někoho máš?" "Ne, nemám". What? Ona že nikoho nemá? Ty vole. Nalil jsem si vodku a Scar taky. "Chceš mě opít?" zasmála se. "Možná" "Pila jsi někdy?" "Ne, nepila" Vodku do sebe kopla rychle. "Scar, pojď nachvíli ven". Vytáhl jsem krabičku cigaret z kapsy. "Kouřila jsi někdy?" "Ne, a Came ty by jsi taky neměl" řekla smutně a zklamaně. "Já vím, mám v plánu přestat. Ale ne teď. "Na, vem si" nabídl jsem jí. "Dobře, ale jen jednu". Odpověděla. Zapálil jsem nám oběma. Chvíli jsem ji to učil ale potom na to přišla sama. Chvilinku jsme kouřili a pak jsme se vrátili zpátky. Nalil jsem nám vodku a šli jsme tancovat. Byli jsme už docela opití, tak jsme tancovali docela sexy. Byl jsem docela opilej ale ne na tolik, abych po Scar vyjížděl. Potom jsme se odvázali a pili ještě víc a víc.
ČTEŠ
Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas]
FanfictionKamarádi? Dobří kamarádi? Nejlepší kamarádi? Vztah? Rozchod? Jak to bude? .. *jen bych chtěla upozornit všechny čtenáře tohoto příběhu, že jsem to psala když mi bylo 13. Nečekejte z toho žádnou parádu.*