Náš den

4.9K 175 2
                                    

Z pohledu Scarllet
Oba dva jsme usnuli. Probudili jsme se. Cama pořád trochu bolelo obočí ale bylo to lepší. Bylo kolem 11 hodiny. Cam navrhl, že by jsme si mohli udělat den pro sebe, jako za straých časů. To znamená kino, restaurace, obchody a večerní procházky. Řekli jsme si, že půjdeme ale až odpoledne a mezitím jsme zavolali Nashovi, aby se k nám stavil. Dělali jsme neskutečný blbosti, házeli jsme po sobě polštářema, "mlátili se" jakože ze srandy.

" Hej jebe vám?" začal se smát Nash když jsme ho s Camem shodili z postele. Ach, tohle tak miluju. Trávit čas s Camem a Nashem. Nash už ale musel domů, musel jít hlídat mladší sestru Sky. S Camem jsme se začali pomalu chystat. Jen jsem na sebe hodila světlé jeans triko a cardigen. Vyšli jsme. Šli jsme do kina na horor. Miluju se bát. Šli jsme na horor jménem Démon šeptá tvé jméno.
Jde tam o nějakého démona. Sedli jsme si vedle sebe, film začal. Začátek byl celkem v pohodě, ale potom už to bylo horší.

"No ták, neboj se honey" hladil mě po ruce a uklidňoval.
" J-jo já jsem v pohodě" zakoktala jsem.
Cam si kolem mě dal ruce a hladil mě po zádech. To mi trochu pomohlo. Po skončení filmu jsem byla ráda, že je venku světlo, dneska neusnu. Šli jsme na pizzu. Dali jsme si naši oblíbenou sýrovou pizzu. Nasmáli jsme. Cam vždycky něco plácne a totálně to zabije. Potom jsme šli společně nakupovat, miluju to. Došli jsme do obchoďáku a Cam mi pomohl vybírat oblečení. To by nebyl on, aby nezašel do výběru spodního prádla. Vzal sitě rudé tanga a k tomu stejnou podprsenku.

" Came, to si na sebe nevezmu ani omylem." začala jsem se smát.
" No tak, prosím, udělej to pro nejlepšího kámoše" udělal psí oči.
" Ne Came" začala jsem se chechtat.
" Pwosím" zase psí oči..
" No tak dobře dobře." Jeho psím očím se nedá odolat a navíc, už jsme se hodněkrát viděli ve spodním prádle.
V kabince jsem to na sobe navlíkla. Nevypadalo to tak zle, Cam má dobrý vkus. Vešel do kabinky.
" Ty vole" koukal s otevřenou pusou.
" Moc ti to sluší" přišel za mnou a zezadu mě objal. Rukou mi začal jezdit po mém holém břiše.
" Cam-e dost víš jak mě to lechtá" začala jsem se hihňat.
" Když se hihňáš jsi tak roztomilá" dal mi pusu do vlasů.
Cam po chvíli odešel z kabiny a já se převlíkla. Pak mi pomohl vybrat kalhoty, trika, spodní prádlo no snad od všeho něco. Já Camovi taky pomohla něco vybrat. Snad celou věčnost jsme strávili v obchoďáku, ale stálo to za to. No a jako tečka na závěr večerní procházka. Procházeli jsme se takovou mezí. Sedli jsme si na zem a koukali na skoro zapadlé slunce. Opřela jsem se o Cama a jen tak jsme tam mlčky seděli. Asi tak po dvou hodinách jsme se rozhodli jít domů. Byli jsme totálně unavení.
" Nechceš tu spát?" zeptala jsem, a doufala že tu přespí.
" Jo moc rád" usmíval se.

Unaveně jsme si lehli do postele.
" Hah, vypadáme jak manželé po padesáti letech."
" Souhlas" musela jsem se tomu zasmát, protože to bylo tak pravdivý.
" Tak dobrou" řekl Cam. Dal mi pusu. Tak nějak se z pusy stalo líbání.

Cam mě začal pomale líbat. Začal mě líbat na břiše a šel níž a níž a pak..

______________________________________
Takže Ahoj baes🍁
vím, moc nestíhám vydávat..:/ ale tenhle týden bych chtěla přidat tak 3 části💜🍁👌

Tak co, vyspí se spolu? Dozvíte se v další částimůžete mi napsat, jestli ano nebo ne😘

Každá hvězdička a koment potěší
Love you xoxo❤💎

Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas] Kde žijí příběhy. Začni objevovat