Ta holka se přibližovala blíž a blíž. Byla už u mě. Chtěla se mi nasát na rty, ale já uhnul. Jo dobře, jsem na sračky ale ještě malinko vím co dělám. Nemohl bych to Scarllet udělat. Znovu už ne. Vstal jsem a odešel jsem. "Co jako kurva děláš?!" zařvala ta holka. Nic jsem jí neodpověděl a šel jsem dolů. "Hele ty jsi spal se Sarah?" zeptal se mě Jack. "Co? Ne." rychle jsem odpoveděl. "Jsi dobrej, spal s ní snad každej v tomhle domě.." řekl. "Já ne, jsem zadanej." řekl a on se usmál. "Jsi dobrej, né každej zadanej kluk dokáže říct nějaký děvce ne.." řekl a mně došlo že on taky udělal to co já. "Ty jsi podvedl svojí holku?" zeptal jsem se. Jeho pohled odpovídal za vše. "Jo..je to už dávo ale i tak. Byla to největší pičovina co jsem kdy udělal..podvedl jsem holku která byla moje všechno. Byl jsem na mol a ta s kterou jsem ji podvedl mi hodila LSD do pití.. Nevěděl jsem co dělám..bylo to na nějaké párty a byli jsme v nějakým pokoji. A ona nás uviděla no a pak..to bylo v prdeli..už mi nikdy neodpustila.. Od té doby jsme se spolu nebavili..snažil jsem se jí to vysvětlit ale ona nic..." řekl a bylo na něm vidět že toho vážně lituje.
"Jo..taky jsem moji holku podvedl.." všechno jsem mu pověděl. Byli jsme na tom stejně. Tak nějak jsem už neměl náladu a odešel jsem domů. Za tu dobu jsem trochu vystřízlivěl. Doma mě přivítal Jaxx. Unaveně jsem lehl do postele. Byla jedna ráno. Chtěl jsem tak moc vidět Scarllet. Ležel jsem na posteli a hlavou se mi honily všechny vzpomínky. Nějakým způsobem jsem usnul.
Z pohledu Scarllet
Ráno jsem se vzbudila. Jake mi pobíhal po pokoji. Začala jsem se s ním mazlit. Došla jsem do obýváku a sedla jsem si na gauč, zapla jsem telku a tam byla nějaká slaďárna. Po chvilce jsem se rozhodla jít trochu uklidit. Aspoň příjdu na jiný myšlenky.
Uklidila jsem a vzala jsem Jakea ven.Potkala jsem Nashe. Přivítali jsme se. "Hele Nashi nechceš jít k nám?" zeptala jsem se. "Jo klidně, rád."
Usmál se a společně jsme vyšli k nám domů. "Volal jsi s Camem?" zeptala jsem se. "Jo, zrovna včera..chybíš mu.." odpověděl mi se smutkem v hlase. "On mi taky...proč mi vlastně nevolá?"
"Scarllet, je pro něj těžký tě vidět.."
"Je to těžký i pro mně.."Sedla jsem si na postel a začala jsem znovu kouřit, ani jsem se nenamáhala z okna, je mi to jedno. "Hele nechci tě poučovat, ale už to s tím kouřením přeháníš..ani já s Camem jsme dohromady nevykouřili tolik cigaret jako ty.." řekl a já poznala že už ho to vážně štve. Nic jsem mu neopověděla a pokračovala.
×××
PondělíJe ráno a já se ani nenamáhám vstávat. Jenže musím. Šla jsem pozdě. Rychle jsem udělala hygienu a vyběhla jsem z domu. Ještě jsem si šla rychle zakouřit. Za pár minut už jsem byla ve škole a zaklepala jsem na třídu a vešla jsem. Jako prvního jsem viděla Nashe. Probodával mě pohledem. Prošla jsem kolem učitelky a sedla si do lavice vedle Jess. "Takže Williamsová, jdeš pozdě a ještě smrdíš jak popelník.." v ten moment jsem měla chuť ji poslat do háje.
Den utíkal pomalu. Bavila jsem s Jess. Aspoň ta mě trochu chápe, vlastně i Nash, nemůžu mu mít nic za zlý..jen nechci aby mě moralizoval. Skončila škola a já odcházela domů.
ČTEŠ
Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas]
FanfictionKamarádi? Dobří kamarádi? Nejlepší kamarádi? Vztah? Rozchod? Jak to bude? .. *jen bych chtěla upozornit všechny čtenáře tohoto příběhu, že jsem to psala když mi bylo 13. Nečekejte z toho žádnou parádu.*