Poprvé

4.9K 149 6
                                    

Z pohledu Scarllet
Šla jsem do koupelny. Cam se šel napít. Stoupla jsem si k oknu a sledovala jak dešťové kapky stékají po okně. Cam za mnou přišel a zezadu mě objal. Otočila jsem se k němu a nasála Jsem se mu na rty. Cam s nimi začal pohybovat. Jeho ruce přemístil na můj zadek. Já jsem mu přes tričko začala kroužit svými prsty po jeho vypracované břiše. Namáčkl mě na zeď. Začala jsem mu stahovat tričko. On mi na oplátku taky. Jedním tahem mi rozepl podprsenku. Na chvíli jsem se zastavila.

"Všechno v pohodě honey?" zeptal se starostlivě.
"Jo všechno v pohodě.."

Přišel ke mně a objal mě.

"Honey? Nestyď se, známe se tak dlouhou, a jsi nádherná."

Dal mi dlouhou pusu. Je to pravda co řekl, nemám se proč stydět.

Pokračovali jsme. Už jsme byli jen ve spodním prádle. Teda, někteří. Cam mě vzal do náruče a položil mě na postel. Nahl se nade mě a začali jsme se líbat. Jeho ruce mě hladily všude po těle. Dostal se k lemu mých kalhotek které sundal. On už byl jen v boxerkách. Sundala jsem mu je. Musela jsem uznat, že jeho chlouba je fakt..amazing. Veděla jsem, že se určitě nebude mít Cam za co stydět ale že až tak. Zase se nahl nade mě.

"Vážně to chceš se mnou?"
"Came? Jen s tebou a nikým jiným "
"Bude to bolet, ale kdyby něco, řekni mi a já přestánu." usmál se.
"Jo dobře.." byla jsem trochu nerovózní.

Najednou ho do mně Cam zasunul.
Bolelo to, chvíli jsem si myslela že to nezvládnu. "Mám přestat?"
"N-ne pokračuj."
Ale potom se bolest začala měnit v úžasnou slast. Začala jsem vzdychat snad jak nejvíc jsem mohla.
Camovi začali unikat tiché vzdychy.

Z pohledu Camerona
Začali mi unikat tichý vzdychy. Bože. Byla tak dobrá. Začala se kroutit  čím dál víc a já veděl, že bude. Proto jsem zrychlil. Udělala se, já se udělal pár vteřin po ní. Vyčerpaně jsme vedle sebe odpadli.

"Byla jsi úžasná!" řekl jsem udýchaně.
"To ty.." dala mi pusu na líčko.

Na to, že to dělala poprvé byla vážně skvělá. Najednou Scar vstala a sedla si na kraj postele. Šel jsem za ní.

"Zlato děje se něco?"
" Ne, já jen..jsem ráda že si to poprvé mohl být ty a nikdo jiný." najednou se jí na tváři vykouzlil široký úsměv. 

Objal jsem ji. Najednou mi zase přišla SMSka od Nashe.

Nash: Chtěl jsem se stait, ale když jsem slyšel to vzdychání až v autě tak jsem radši jel domů :-D Gratuluju Bro ;)
Cam: To jsme byli tak slyšet? O.o
Nash: Jo hafoo :'D a?
Cam: ?? :-D
Nash: Jaký to bylo? :D
Cam: Byla úžasná :-33
Nash: Tak vidíš :3 mám z vás radost :D
Cam: Díkec bro :) my z vás taky :D

Nash už neodpovídal a tak jsem šel do koupelny udělat si vanu.

"Půjdeš se mnou?"
"Jo ráda."

Začal jsem napouštět vanu. Scar přišla do koupelny a byla tam jen ve spodním prádle. Zakousl jsem se do rtu, byla tak sexy. Dělala si culík. Oba dva jsme se vyslékli  a šli do vany. Celá zářila. Miluju ty její cute pohledy. Byli jsme v té vaně snad 2 hodiny. Pak už nám začali být zima.

"Came? Prosím donesl by jsi mi oblečení?"
"Dobře "

Šel jsem k ní do skříně a vytáhl černé tanga a černé tílko. Donesl jsem jí ho.

"Blbečku" začala se smát ale oblíkla si to.

Najednou mi volala máma. Fuck. Já ji zapomněl říct, že tu dnes chci spát a takhle narychlo mi to nedovolí.

"Zlato? Já budu muset domů.." tak moc se mi od ní nechtělo.
"Cože proč?"
"Zapomněl jsem říct mámě že tu spím..a takhle narchylo mi to nedovolí.."
"Tak dobře.."

Pořádně jsem ji objal a rozloučil jsem se s ní. Došel jsem domů a hned mi přišla zpráva od Scar. Potom jsme si volali dlouho do noci.

Pak mi řekla, že má špatnou zprávu.
Fuck.

______________________________________
Takže Ahoj Baes 🌴

Dneska se spolu konečně vyspali

Jakou Scar špatnou zprávu? Dozvíte se v další části🍃

Každá hvězdička a koment potěší😍

Love you xoxo


Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas] Kde žijí příběhy. Začni objevovat