Z pohledu Camerona
Nash odešel domů. Scarllet na mě pořád házela zvláštní pohledy. Beze slova odešla nahoru do svého pokoje, šel jsem za ní.
"Děje se něco?"
"Ne mělo by?" řekl už docela klidně.
"Ehm ne" jen jsem se usmál.
"Co takhle dokončit co jsme začali" řekl jsem a olízl si ret.
"A to jako co?" řekla nechápavě.Beze slova jsem ji dravě namáčkl na zeď. Nechápala a tak jsem se ji naslál na rty a začal ji vášnivě líbat. Začal jsem jí rukama jezdit po celém těle. Spolupracovala. Její ruka se přemístila na můj rozkrok. Unikaly nám tichý vzdychy a to jsme ještě nic nedělali. Svoje nohy si obmotala kolem mého pasu, odnesl jsem ji na postel. Sundal jsem jí triko a ona mi na oplátku taky, začala mi sundávat kalhoty a já udělal to samé. Byli jsme už jen ve spodním prádle. Nahl jsem se nad ní a začala mě divoce líbat. najednou mě od sebe silně odstrčila. Vím že je panna ale nevím že bych udělal něco špatně.
"Co je? Udělal jsem něco špatně?"
"Ne Came to nemůžeme." řekla a skoro se rozbrečela.
"Honey já vím že jsi Panna a jestli nejsi připravená tak nic dělat nemusíme" usmál jsem se na ni, dal jsem ji pusu na líčko a dal ji pramínek vlasů za ucho.
"Jo panna jsem, ale o to nejde..Came..já ti to neřekla."
"Takže už nejsi panna?!" hrklo ve mně, že by to dělala s Lucasem? To snad ne.
"J-já jsem zadaná.."
Vypadla z ní takhle věta. V ten moment jsem se neskutečně nasral.
"Děláš si ze mě kurva prdel?!"
"N-ne Came nezlob se prosím.."
"Nezlob se? Tak my se tady po sobě plazíme div si to nerozdáme a ty mi řekneš že jsi zadaná?"Nečekal jsem na její odpověď, oblíkl jsem se a odešel . Cestou jsem málem rozbil dveře. Jel jsem do baru. Ne obyčejně moc nepiju ale v momentální situaci jsem to potřeboval.
"A ona mi po tom všem řekne že je zadaná" řekl jsem barmanovi. Alkohol jsem už trochu cítil v sobě. Ale nevadilo mi to, aspoň jsem se uvolnil a to jsem fakt potřeboval.
Prostě se dneska ožeru jak prase. A k tomu jsem pochopitelně potřeboval i Nashe, který za mnou přišel do baru.Z pohledu Scarllet
Nasraně odešel. Práskl dveřma a už o něm nic nevím. Začala jsem hrozně brečet. Na Camovi mi hrozně záleží ale Lucase miluju. Jo podvedl mě ale už jsme to vyřešili. Jen Lucas na mě pořád tlačí se sexem. Neví že jsem panna. Cam ale aspoň jo, a je prostě tak opatrný. Psala jsem Camovi snad 150 SMSek a on neodpovídal. Měla jsem o něj hroznej strach. Pořád jsem seděla u okna a čekala až se objeví, jenže on nikde. Asi tak po hodině vidím přijíždět Camovo auto. Z auta vylze Nash a táhne za sebou opilého Cama. Vyběhla jsem z domu a šla Nashovi pomoct.
"Pěkně se zdekoval" řekl Nash smutně.
"Jo vidím to na něm"
"Scar? Nasrala si mě víš to?" řekl Cam dost opile a začal se hrozně smát.
"Hele Scar, nemůže dneska spát u tebe? U mě nemůže protože mi má dnes přijet bábi. A nechci aby ho jeho máma a ségra takhle viděli, zabili by ho.
"Jo v pohodě, vezmu ho k nám"
"Díky moc už musím jít." děkovně se usmál a šel po svých domů. Ještě než Nash odešel pomohl mi Cama donést do mého pokoje a společně jsme ho uložili do postele. Zavolala jsem Gině (jeho máme) že dnes spí u nás. Lehla jsem si na postel vedle Cama. Sice spal a nic nevnímal ale já jsem potřebovala být u něj. Začala jsem ho hladit po vlasech a přitom jsem byla plná myšlenek. Začali se mi pomalu zavírat oči. Usla jsem u Cama. Vzbudily mě kroky. Vstala jsem a Cam vedle mě už nebyl. Sešla jsem po schodech dolů a on v kuchyni seděl . Beze slova jsem kolen něj prošla. Pak jsem se zmohla na slova.
"Je ti líp když jsi se tak ožral?!"
"Ne je mi zle jak nikdy a vůbec, nemusíš starat."
"Proč jsi se tak zdekoval?"
"Kvůli tobě.."
Chvíli jsem mlčela..
"Nemusíš se kvůli mně opíjet"
"Nemusím? Kurva umědom si co tady meleš.. Jsi zase zadaná chápeš?!"
"No a? Já jsem si myslela že by jsi mi to přál.."
"Jo přál, kdyby jsme se tady nelíbali a nevím co všechno! A s kým vůbec jsi?"
"S Lucasem.." potichu jsem odpověděla jsem.
"Hah jak jinak že.. Co jsem taky mohl čekat..
Odešel. Odešel a nevím kam. Seděla jsem bezmocně v kuchyni a zase se rozbrečela. Potřebuju teď Lucase.
Ale pořád mám nutkání vědět kde je Cameron.______________________________________
Tak jo další část je tu🌹😍
Každá hvězdička a koment potěší 🌹❤ ILYSM❤
ČTEŠ
Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas]
FanfictionKamarádi? Dobří kamarádi? Nejlepší kamarádi? Vztah? Rozchod? Jak to bude? .. *jen bych chtěla upozornit všechny čtenáře tohoto příběhu, že jsem to psala když mi bylo 13. Nečekejte z toho žádnou parádu.*