Z pohledu Cama
Šel jsem domů. Naposledy jsem se otočil. Scar už jsem neviděl. Došel jsem domů a hned jsem šel do pokoje. Zavolal jsem Nashovi aby se stavil. Po asi tak patnácti minutách přišel."Čau brácho, co jsi potřeboval?" řekl Nash.
"Čus bro. Hej..jde o Scar."
" Co s ní?"
"Prostě..přijde mi, že ji začínám pomalu ztrácet, vyhýbá se mi, nechce se mnou mluvit a když už tak jen dvě věty. Nevím co se stalo.."
" Bro ty to vážně nevíš?"
" Ne.."
" Tak hele, ona má sice Lucase ale podle mě je jasný, že tě má ráda. Vždyť ve škole se ti vyhýbala jen a jen kvůli té děvce. Žárlí. A je mi jasný že ty jsi s Becky taky jen kvůli Scar. Ale prostě, nediv se, že je na tebe naštvaná, když se jednou líbate a pak se ve škole vykousneš s Becky."" Já mám Scar rád, ale k Becky pořád něco cítím"
" Jo ty možná jo, ale ona s tebou chce jen šukat brácho. Rozmysli si to dobře, buď choď s holkou, která tě miluje, a nebo s holkou co chce jen šukat a využívá tě."
" Ale .." chtěl jsem mu říct
" Žádný ale. Je na tobě koho si vybereš, budu respektovat tvoje rozhodnutí" plácl si se mnou. Dál jsme si povídali.Z pohledu Scarllet
Donesla jsem Camovi mikinu. Dala jsem ji Gině, ať mu ji předá, nechci se s Camem bavit. Nemám na něj náladu. Celkově kvůli Becky a toho všeho. Šla jsem domů. Jess se má za pár dnů vracet a já se na ni hrozně těším. Za chvíli má přijít Lucas. Už se na něj taky těším. Najednou mi někdo vtrhl do pokoje. Hrozně jsem se lekla."Ahoj lásko" přišel za mnou Lucas a dal dlouhou pusu.
" Ahoj zlato, co tu děláš?" nechápala jsem.
" Chtěl jsem tě překvapit"
" Aha, ty jsi love" objala jsem ho. Lucas u mě spal. Spali jsme vedle sebe, což je docela logický. Nevím čím to je ale, prostě vedle Cama se cítím víc v bezpečí a tak celkově. S Camem se poslední dobou oddalujeme. Ráno jsem vstala, ale Lucas vedle mě neležel. Vyšel z koupelny a byl jen v boxerkách."Dobré ráno bejb" sál se mi na rty.
"Dobrý ráno zlato"Vzal mě do náruče a odnesl do postele. Začal mě zuřivě líbat. Chtěl mi sundat vršek pyžama ale já ho zastavila.
"Luca-si počkej, musíme do školy.."
"Jo jasně, do školy.. Vysvětli mi jednu věc, Cameronovi si dala, tak proč né mně?" řekl a já jsem nechápala.
"Cože?! Já Camovi nedala!"
"Jo jasně, pořád tu spí, tak jste spolu šukat museli ne?!"
" Ne! Jsme nejlepší kamarádi, nedělali jsme to spolu."
" Jo jasně..." nasraně se sebral a odešel.Co si jako myslí? Neřešila jsem to a šla jsem do koupelny a pak se nasnídat. Přemístila jsem se k mému šatníku kde jsem si vzala černé legíny, šedé triko a červenou mikinu. Vyšla jsem z domu a došla jsem do školy. U skříněk na mě čekal Lucas.. Neměla jsem na něj náladu. Přitahl si mě k sobě a začal mě líbat. "Co kdybych večer přišel a zažili by jsme spolu něco hezkýho?" nahodil šibalský pohled a kousl mě do rtů. Na odpověď jsem se odtáhla.
"No můžeme si povídat a tak" snažila jsem to zakecat, protože Lucas asi nedokáže pochopit že ještě nechci.
"No tak shawty, dej mi už" žadonil.
"Lucasi ještě nejsem připravená chápeš?"
" A jak se na to jako chceš připravit? To že ti ho tam špounu tak na to se připravit nedá bejb" začal se smátNic jsem mu neodpověděla a šla do ještě ke kantýně. Ano, ve škole ji máme. Potkala jsem se tam s Becky.
" Tak co, už jsi mrdala s Camem?" začala se smát. Snažila jsem se ji ignorovat ale ona pokračovala.
" mmm v posteli je fakt dobrej, škoda že to ty nikdy nepoznáš" odešla. Ještě že tak, musela bych ji dát přes držku.
Zazvonilo na hodinu a já šla do třídy, když jsem tam vešla, všechny pohledy padaly na mě. Nevěděla jsem proč.Viděla jsem Lucase jak na mě ukazuje prstem a jeho parta se začla smát. Přiběhl za mnou a dal mi pusu. Říkal že prý ukazuje jakou má skvělou holku, ale já mu nevěřila.
"Beztak si jim říkal, že s tebou zatím spát nechci"
" Ale ne zlato"
"Hele běž už do prdele fakt, nedokážeš to pochopit?!" celá třída se na nás dívala ale nejvíce jsem na sobě cítila pohled Cama.
" Jasně dala si snad všem na téhle škole ale mně ne. Ty jedna malá děvko!" v ten moment mi začaly téct slzy a dala jsem Lucasovi facku. Cameron stoupl z lavice a dal Lucasovi pořádnou ránu. Lucas letěl k zemi. Lucas vstal a dal Camovi taky pořádnou ránu. Cameron mu dal boxku do břicha. Nash běžel Camovi pomoct, dal Lucasovi taky pořádnou ránu. Lucas vstal a napálil Nashovi. V ten moment přišla učitelka." Co se tady děje?!"
Cam se koukl na Lucase. Já se koukla na Cama, tekla mu krev z nosu a měl trochu roztrhlé obočí.
" Williamsová, Dallas, Grier, Brown do ředeitelny ale okamžitě!"
Učitelka nás tam zavedla. Za celou cestu jsme nepromluvili ani slovo. Nesnáším Lucase...řekl vlastní holce děvko a zmlátil moje kámoše. Učitelka zaklepala na dveře ředitelny a nechala nás vstoupit."Dobrý den" řekli jsme všichni zároveň. Když nás viděl ředitel, zhrozil se.
" Co se vám stalo?!" začali jsme mu to všechno vysvětlovat. Lucase čeká nějaký postih ale Cama a Nashe ne.
Ředitel nás poslal domů. Vyšli jsme z ředitelny." Came, Nashi?" oba dva se na mě podívali.
" Ano?"
" Děkuju že jste se mě zastali. "
" To je samozřejmost" řekl Cam.
" Jo přesně" přidal se Nash.
Oba dva jsem je objala.
Nash už šel domů ze šloly. Ale Cam měl tvář od krve. Šli jsme společně na záchod. Vzala jsem kapesník, který nosím u sebe. Namočila jsem kapesník a přiložila jsem ho Camovi na obličej. Cukl sebou ale nic neřekl. Šli jsme ještě společně k doktorovi aby mu zašil to roztrhlé obočí. Trochu ho to bolelo, tak jsem ho chytla za ruku. Asi mu pomohlo, uvolnil se. Byl statečný. Šli jsme ke mně domů. Nebyli jsme oba v nejlepší náladě." Byl jsi statečný" řekla jsem usměvavě.
" Ne to zas ne" zasmál se.Nevydržela jsem to a objala ho. Hodně pevně. Dala jsem mu pusu na líčko. Oba dva jsme si šli lehnout. Měli jsme toho dost.
______________________________________
1058 slov 😱😍 (nepocitejte tohle 😆) Tak jo, snad se vám bude nová část líbit. Další část vyjde ještě dnes❤
Každá hvězdička a komentář potěší ❤❤
Love you xoxo❤
ČTEŠ
Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas]
FanfictionKamarádi? Dobří kamarádi? Nejlepší kamarádi? Vztah? Rozchod? Jak to bude? .. *jen bych chtěla upozornit všechny čtenáře tohoto příběhu, že jsem to psala když mi bylo 13. Nečekejte z toho žádnou parádu.*