Probudila jsem se do deštivého rána, Cam vedle mě neležel. Sešla jsem do kuchyně. A ani tam nebyl. Prohrábla jsem si vlasy a odešla jsem do koupelny, kde jsem vešla do sprchy. Nechala jsem na sebe dopadat kapky horké vody, načež mě to uvolnilo. Přemýšlela jsem nad naším vztahem. Jsme spolu nebo ne? Nechala jsem to plavat a vyšla ze sprchy.
Přešla jsem do ložnice kde jsem se převlíkla do něčeho pohodlného. Zkoukla jsem mobil, kde jsem narazila na zprávu od Cama. Prý příjde až odpoledne. Dobře. Neměla jsem co dělat, a tak jsem vzala Jaxxe na procházku. Šli jsme jen do parku, protože jiný místa tu neznám.
Najednou se Jaxx rozběhl za nějakým klukem. Byl to Cam. Seděl na lavičce s nějakou holkou. Došla jsem k nim. "Ahoj lásko" řekl Cam a vlepil mi dlouhý polibek. "Ahoj, co tu děláš?" zeptala jsem se zmateně. "Povídam si s Kate. Scarllet tohle je Kate. Kate tohle je Scarllet, moje přítelkyně." usmál se. Rukou mi naznačil ať se posadím.
"Takže Kate..vy jste kamarádi nebo tak?" falešně jsem se usmála. "No. Já jsem bývalka Cama." řekla a já viděla jak Cam není moc nadšený.
"Ale neboj, jsme teď jen kamarádi nic víc..." zasmála se. Mně ale do smíchu nebylo. "Ale hele važ si ho. Takovýho kluka jen tak nenajdeš ." řekla. Nic jsem neodpověděla, protože mnou projížděly myšlenky. "Za chvíli jsem tady" falešně jsem se usmála a chtěla se ještě projít.Když jsem se vracela k lavičce, chvíli jsem je pozorovala. Nevím co to do mě vjelo jen... Viděla jsem jak se Cam na Kate dívá. Takhle se ještě nikdy na nikoho nedíval. Smáli se. A já zase měla ten pocit jako kdysi. Vím že jsme spolu. Jen si nejsem jistá, že mě miluje.
Radši jsem se už k nim nevrátila a šla s Jaxxem domů. Bylo mi do breku ani nevím proč. Vzala jsem mobil a zavolala Jess. Povídali jsme si fakt dlouho. Taky jsem ještě chvíli volala s Nashem. Cam mezitím přišel domů. Bylo vidět jak je šťastný. "Ahoj beruško" řekl vysmátě a dal mi pusu.
Na sílu jsem se usmála. "Je ti něco?" zeptal se Cam se starostí v hlase. "Ne..ne není, jen mě bolí hlava. Asi si půjdu lehnout.." odešla jsem do pokoje. Musela jsem na to pořád myslet. Za těch pět se toho tolik změnilo. Otevřely se dveře a v nich stál Cam.Bezeslova přešel k posteli. Cítila jsem, jak se postel prohla pod jeho vahou. Naklonil se ke mně a dal mi dlouhý polibek, který jsem prohloubila. "Zlato co ti je?" zeptal se tentokrát už vážně. "Já jen...-" ani jsem to nedořekla. "Pokud jde o Kate, dobře. S Kate jsem chodil, ale protože jsem potřeboval zapomenout. Ale časem jsem poznal že to nikdy s nikým nebude takový, jako s tebou." letmě se usmál. Nic jsem mu na to neřekla. Věřím mu. Vím že by mě nepodvedl. Políbila jsem ho. "Came já jen.. Víš nevím ani proč ale všechno mě tak nějak děsí víš? Protože přece jen, když jsme spolu chodili, byli jsme ještě puberťáci... Všechno se změnilo, vyrostli jsme. Jsme dospělí.. Nebyli jsme spolu tak dlouho a já mám strach...každej už máme jiný priority..to víš moc dobře sám. A já si prostě v tomhle nejsem jistá.." dořekla jsem to a viděla, jak to Cama překvapilo. "Hele, oba dva jsme dospěli. A jo hodně se toho změnilo, já neříkám že ne..jen,..jen jsem myslel že chceš vztah. Vždyť-" ani to nedořekl a já mu skočila do řeči. "Jasně že chci vztah, vždyť tě tak moc miluju. Jen se všechno změnilo Came."
Pak se sebral a odešel. Tohle jsem nechtěla. Šla jsem do kuchyně a viděla ho tam-..
ČTEŠ
Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas]
FanfictionKamarádi? Dobří kamarádi? Nejlepší kamarádi? Vztah? Rozchod? Jak to bude? .. *jen bych chtěla upozornit všechny čtenáře tohoto příběhu, že jsem to psala když mi bylo 13. Nečekejte z toho žádnou parádu.*