Kamoši?

4.8K 164 6
                                    

O 3 měsíce později.

Mezi mnou a Camem se zatím nic moc nezměnilo. Moc se spolu nebavíme.
Konečně pátek, pomyslela jsem si.
Došla jsem domů, kde jsem s sebou plácla do postele. Vzala jsem ze stolku nějaký časopis a četla si. Do pokoje mi přišla Alisha.

"Ségra? Potřebuju s něčím pomoct.."
"Povídej?"
"No.. Mě se ve škole líbí jeden kluk.."
"A jak se jmenuje?"
"Jacob..ale je zadaný.."
" Hele, podívej pokud je zadaný, tak na něho kašli.."
"Ale já ho miluju..".
"Zlato já vím..ale přijde lepší..slibuju.." Objala jsem ji.

Asi tak hodinu jsme probírali toho kluka. Je na ní vidět, že ho má fakt ráda. Volala mi Jess.

"Čau kočko, nejdem na nákupy?"
"Ahoj lass, jojo sraz v 15:30?"
"Jojo u nákupáku"

Bylo 15:09 začala jsem se pomale chystat. Vzala jsem si peněženku a hukla jsem na naše, že jdu s Jess napukovat. Došla jsem k nákupáku a Jess už mě vítala. Začaly společné nákupy. Prošli jsme snad celé obchodní centrum a vykoupily snad půlku obchodů. Byli jsme už unavené a tak jsme šli každá domů.

"Jsem doma!" zahodila jsem boty a chystala jsem se jít do svého pokoje.
"V pokoji na tebe někdo čeká" zahlásala mamka.
Šla jsem do pokoje, otevřela jsem dveře a tam na židli seděl Cam.

"Ahoj"
"Ahoj? Co tu chceš?"
"No.. "
"Came jestli se chceš omluvit tak se neomluvej.."
"Takže odpuštěno? .."
"To jsem neřekla, jen nepotřebuju slyšet to samý dokola.."

Bylo vidět jak posmutněl. Chtěl mě obejmout ale já odstoupila.
"A-asi bys měl jít.."
Jen přikívl a odešel. Oknem jsem se dívala jak odchází od našeho domu. Zase si vytáhl cigaretu. Bože já ho zabiju.
Pustila jsem si písničky a představovala jsem si svůj svět. Doma mě to už nebavilo a tak jsem šla do baru. Jednou za čas opít se mě nezabije ne? Došla jsem tam, a hned si dala Vodku. Pila jsem a pila. Trochu už jsem v sobě začala cítit alkohol. Vtáhla jsem se do davu a začala tancovat. Kolem mě se začal motat krásný kluk. Měl krásné oči.

"Čau shawty, zatancujeme si?"
"Hmm.. Že se ptáš.."
"A jak se jmenuješ?"
"Justin, a ty?"
"Scarllet"

Začali jsme tancovat. Začala jsem svým zadkem třít o jeho rozkrok, věděla jsem, že se mu to líbí. Za střízliva bych to nedělala ale tak..
Dal si svoje ruce na moje boky a začal se pohybovat do rytmu hudby. Odběhla jsem se napít. Sedl si vedle mě nějakej kluk. Cameron. Fuck.
Moc jsme se nebavili jen jsme prohodily pár slov. Já šla k Justinovi a on k nějaké holce. Pak jsem pila, pila a pila. Začala se mi hrozně motat hlava a já najednou vidím, jak jdu k zemi.
×××

Cameron
Šel jsem do baru a potkal tam Scar. Moc jsme se nebavili. Už nejsme prostě ani kámoši, je mi to tak líto. Dopila vodku a odběhla k nějakýmu klukovi, myslel jsem, že mu rozbiju hubu. Na oplátku jsem šel za nějakou random girl. Scarllet pila víc a víc. Pořád se smála, byla totálně na plech.
V baru už fakt moc lidí nebylo. Najednou vidím, jak s sebou Scar švihla na zem. Rychle jsem k ní doběhl a začal ji zvedat. Odvedl jsem ji na záchod kde jsem ji opláchl obličej aby se trochu probudila.

"Camíku?" začala se hrozně smát.
"Hej teď ti něco řeknu ale pšššt... Já budu mít doma průser...hah"
"Proč?"
"Protože jsem totálně na sračky" smála se.

Věděl jsem, že ji takhle domů poslat nemůžu, rodiče by ji zabili. Vzal jsem ji do náruče a šel jsem k nám. Ségra a máma budou stejně spát.

"Scar teď buď potichu.."
"Jasný!" zařvala snad nejvíc nahlas.

Odemykal jsem potichu dveře. Vzal jsem Scarllet za ruku a po tmě ji vedl ke mně do pokoje. Po cestě stihla rozbít vázu, zakopnout a smát se na celej barák. Jako zasmát jsem se musel taky, protože to by jinak nebyla ona.
Najednou vylezla ségra z pokoje.

"Co tady děláš?" řekla dost rozespale.
"Ehm..nic šel jsem se napít ale zakopl jsem.."

Ani mi neodpoveděla a šla spát. Scarllet s sebou práskla do mé postele. Měla úplé jeans, nechtěl jsem aby se jí spalo nepohodlně. Sundal jsem jí kalhoty a triko. Byla tak krásná.

"Ty si to chceš se mnou určitě rozdat Camíku" nechyběl k tomu smích.
"Hah..nebránil bych se.."

Vyslékl jsem se do boxerek a lehl si vedle Scar. Už usla. Oba jsem nás přikryl. Chybělo mi to..chybělo mi ležet vedle ní. Věděl jsem, že si nebude nic pamatovat. Proto jsem si kolem ní obmotal ruce a svoji hlavu jsem zabořil do jejího zátylku.

Ráno jsem se vzbudil první, ale nechtěl jsem ji budit. Užíval jsem si chvíle, že ji můžu takhle objímat. Začala se vrtět a já věděl, že se probouzí. Otočila se a lekla se. Podívala se na sebe pak na mě a pak na sebe.

"Came?! Já mám totálně výpadek..co se včera stalo?!"
"Klid, jen jsi byla totálně na plech, a já věděl že kdyby jsi přišla takhle domů tak by tě rodiče zabili. Tak jsem tě vzal  k nám."
"A proč jsme jen ve spodním prádle?!"
" Tak, měla jsi úplý oblečení a já chtěl aby jsi se dobře vyspala."
" Díky, zachránil jsi mě.."

Najednou mě objala, ale pak se hned odtáhla.

"Zase kámoši?" zeptala se.
"Kámoši.." usmál jsem se. 

Vylezla z postele a šla k oknu, je to její oblíbená činnost. Byla tak sexy. Pak si všimla že je jen ve spodním prádle.

"Ehm..kam jsi mi dal oblečení?"
"Do mojí skříně"

Oblíkla se a šla do koupelny. Měla pootevřené dveře a já se nenápadně podíval. Byla tak roztomilá, dělala v zrcadle ksichty. Nahlas jsem se zasmál, byla fakt sranda ji pozorovat. Hned se otočila a lekla se. Vylezla z koupelny a dělala jakoby nic.

(Scarlletiny ksichty :D)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Scarlletiny ksichty :D)

"Nenasnídáš se s náma?" doufal jsem že ano.
"Ehm..jo tak proč ne.."

Máma a ségra ještě spali, tak jsem nám udělal vajíčka. Normálně jsme se bavili. Pak už ale musela jít.

_____________________________________
Takže ahoj baes🍀

jsou zase friendi 🙊🙈♡

Názor ? 😇

Každá hvězdička a koment potěší🍀

Love you all, xoxo♡

(1013 slov🙌)

Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas] Kde žijí příběhy. Začni objevovat