Hickey

4.7K 173 6
                                    

Ale pak

Se dostal k lemu mých kalhotek. Chtěl je sundat, ale já ho zastavila i když jsem tak moc chtěla.

"Came? Pořád máš Becky.."
"Jo já vím.." řekl smutně.

Lehla jsem si mu na hruď a dala mu pusu na nos.

"Ty můj šmudlo" musela jsem se tomu zasmát, i když Camovi do smíchu moc nebylo. "Aww mám tě rád" řekl hrozně sladce. Převalil mě pod sebe a lehl si na mě.
"C-Came zalehneš mě"
" Dávám si pozor" začal mě líbat na krku. Neunikl mi tichý vzdych. Najednou mi na krku udělal obří cucflek.
" Came neříkej mi ani z prdele že jsi mi právě udělal cucflek"
" Jen trochu" začal se křenit.
" Blbečku, já tě zabiju" shodila jsem ho ze sebe a začla jsem ho mlátit polštářem. Začal se smát.

"Nechtěli jsme náhodou spát?" zívla jsem.
" No..to chtěli, zase se mi nasál na rty a začal s nimi pohybovat. Asi po deseti minutách jsme se od sebe odtrhli.

"Dobrou Darling" dal mi pusu.
" Dobrou Honey"

Ráno mě probudily něžné polibky Cama.

"Hah dobré ráno Princess"
" Dobré ráno love" dala jsem mu pusu.

Vylezla jsem z postele a šla do koupelny. Když jsem se podívala do zrcadla tak jsem mysela že Cama vážně zabiju. Já neměla jeden cucflek, měl jsem jich snad šest. Vyletěla jsem z koupelny rychlostí blesku.

"Came děláš si ze mě fakt prdel že jo?" musela jsem se nad tím pousmát.
"Ne vypadám na to?" začal se smát.

Radši už jsem to neřešila a šla zpátky do koupelny. Tam jsem si dala rychlou sprchu a lehce se namalovala. Udělala jsem  nám snídani.

"Umím dělat dobrý cucáky co?"
"Jo, musím tě pochválit" křenila jsem se na něho.

Po nějaké chvíli Cam už musel jít. Koukala jsem na telku ale někdo zazvonil. Přišel Nash, jen tak na návštěvu.

"Ahoj Scar" objal mě.
"Ahój" byla jsem ráda že jsem ho viděla.
" Děláš si prdel?" začal se smát.
" Co?" nechápala jsem.
" Ty jsi zase s Lucasem?!"
" Ne, definitivně jsem to ukončila, a kde jsi na tom byl že jsem s Lucasem?" " Tak od koho máš ty cucáky?"
" Jo tohle.."
" Ty vole neříkej mi, že máš nějakýho boye?"
"N-ne to je od Cama.."
" No do prdele" začal se smát.
"Nechci nic říkat, ale cucáky dělá dobrý" řekl Nash.
" Jo to dělá" musela jsem uznat.
" W-wait, nemá Becky?"
" Jo, má ale..prostě nám to nějak ujelo.."
" Jak moc?"
" Ne, jen líbání, nic víc nebylo."
" Hej vy jste moc" usmál se.

Odpoledne jsem strávila s Nashem. Když Nash odešel, zavolala mi máma, že mě přijede zkontrolovat babička. Fuck. Ty cucfleky nezakreju a když se mě bude ptát, lhát ji nebudu. Zkoušela jsem to zakrýt make-upem a corectorem ale je to vidět pořád stejně. Na cucfleky jsem se momentálně vykašlala a šla jsem uklízet, aby babička viděla, že to tady v pohodě zvládám. Ještě jsem v rychlosti udělala omeletu, aby taky viděla že něco málo navařit umím.
Zvonek. Je to tady.

" Ahoj miláčku" objala mě babička
" Ahoj babí"

Společně jsme odešli do obýváku a povídali si, pak jsi ale všimla těch cucfleků.

" Scar co to máš na krku za vyrážku?"
" Ehm..no.. To není tak úplně vyrážka.."
" No a co to teda je?"
" C-cucfleky" neudržela jsem smích.
" Cože?! A od koho?" začala se vyptávat a já věděla, že tohle nedopadne dobře protože mě začne okamžitě shippovat s Camem.
" No od Camerona..."
" To vážně?! Bože to vám přeju hrdličky" bylo na ní vidět, jak je hrozně nadšená, má totiž Camerona hrozně moc ráda.
" No babi, ale my..spolu nejsme"
" Tak to mi musíš vysvětlit!"

Všechno jsme s babičkou probrali. Je úžasná všechno pochopila.

"Babi?
" Ano?"
" Myslíš že mě má rád?"
" Nemyslím. Já to vím.. Beruško je to jasný, má tě rád, jen mu dej čas.

K večeru ke mně přišel Cam, mezi dvěma jsem mu řekla že je tu babička. Přiběhl k ní a hned se objali a začali si povídat. Je radost je vidět jak si rozumí. Chtěla jsem, aby tu babička spala. Souhlasila, ale říkala ze druhý den už musí zase domů. Uvařila nám úžasnou večeři. Pak nám ještě vyprávěla, jak spolu s dědou začali chodit, a to všechno.
Děda před pěti lety zemřel, ale na babičce bylo vidět, že na to všechno ráda vzpomíná. Byli jsme s Camem už unavení tak jsme šli spát.

"Dobrou babí" dala jsem jí pusu na čelo a objala ji.
"Dobrou babčo" objal ji Cam.
" Dobrou zlatíčka, hezky se vyspinkejte."

S Camem jsme šli do pokoje, kde jsme byli konečně sami. Nasál se mi na rty a začal s nimi pohybovat. Jeho ruce se přmístily na můj zadek. Já jsem svoje ruce přemístila na jeho vypracované břicho. Pak jsme se ale oba zastavili, věděli jsme, že nemůžeme.

______________________________________

Ahoj baes💎
Ano, dneska dvě části❤😍

Zítra by měla vyjít další část😄👌

dejte mi vědět, zda se vám příběh líbí😍❤❤

Každá hvězdička a koment potěší❤❤

Love you xoxo💜

Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas] Kde žijí příběhy. Začni objevovat