To bude dobrý, slibuju

5.8K 167 0
                                    

Z pohledu Scarllet
Vstala jsem a nasnídala se. Naši už byli doma, ale spali. Šla jsem s Jess do školy. U školy jsem viděla Camerona, ale vypadal tak smutně. Pak mě uviděl a rukou ukázal, ať jdu za ním. 
"Jdi" řekla Jess.
"Dobře, zajímalo by mě co chce"

Došla jsem za Cameronem a přivítali jsme se.

"Co jsi potřeboval?"

"Zapálit si s tebou"

"Dobře, ale jen jednu."

Cameron vytáhl krabičku cigaret z tašky a podal mi. Začali jsme oba kouřit. Dokouřili jsme, ale Cameron si zapaloval pořád další a další. 

"Už bys neměl" řekla jsem smutně a hnusně

"Ježiš no a co?! Nech mě bejt kurva! Zahodil cigaretu a naštvaně odešel. 
Co do něho jako vjelo?! Tak nejdřív si chce zapálit a potom tady po mně ječí?  
Sebrala jsem na školní záchody, tam jsem se navoněla aby nebyl cítit kouř a a dala jsem si žvýkačku. Na chodbě jsem potkala naštavného a zároveň  smutného Camerona. Chtěla jsem se ho zeptat, co mu je, ale podle jeho pohledu jsem poznala, že by mě totálně vyfakoval.
Vešla jsem do třídy a sedla si vedle Jess.

"Co chtěl?"

"Jess, když ti to teď řeknu, tak se prosím nezlob. Byla jsem si s Cameronem zakouřit." 
 
"Scar, cože?! No a je to tady... mě to bylo jasný. Ale jak chceš je to tvoje volba a já ti do toho nebudu kecat."

"Díky"

Pak po nás vykřikl učitel.  "Williamsová a Blacková! K tabuli a hned!

"Kámo, jsme v prdeli" řekla Jess.

Došli jsme k tabuli. Máme přísnýho fyzikáře takže super.

"Řekněte mi něco  o molekulách" 

S Jess jsme vůbec nevěděli o co jde. Koukali jsme se na sebe pohledem, že jsme totálně v háji.

"Tak dámy, v lavici vám to mluví, ale u tabule ne. Obě za pět. Sedněte si a zkuste promluvit!"

Posadili jsme se. Pak už jsme jen odpočítávali minuty do zvonění. Zazvonilo. Odchytla jsem Cama, a vzala ho do takové úklidové místnosti.

"Tak co se děje?" zeptala jsem se na rovinu.

"Nic bože!"

"Came dělej řekni mi to"

"Nic!" odcekl

"Hele jak chceš, ale nemusíš si ty svoje nálady vylívat na někom, kdo ti nic neudělal a snaží se ti pomoct."

"Becky mě podvedla" vypadlo z něj

"Cože? A s kým?"

"Nevím, s nějakým týpkem. Ale šel jsem za Becky, a ona má pokoj úplně dole, tak jsem se jí podíval do okna dělám to vždycky, a viděl jsem jak ji tam ojebává nějakej kluk. Chvíli jsem tam jen tak stál a ona mu řekla že ho miluje a že je jeho všechno.."

"Came to mě hrozně mrzí..j-á nevěděla že se stalo tohle. Ale to bude dobrý slibuju."

Jen jsem ho pevně objala a nepustila.

Z pohledu Camerona

Jen tam tak stála a pak mě pevně objala, a dlouze. Hrozně mi to pomohlo, ani neví jak. Asi tak šest minut jsme se objímali.

"Díky Scar, ani nevíš, jak jsi mi pomohla" neubránil jsem se malému úsměvu.

"Není za co, to kámoši dělají. Když budeš cokoliv potřebovat, jsem tu kdykoliv pro tebe" usmála se.

"I v případě že bych si potřeboval zapíchat?" zasmál jsem se

"To zase ne"

"Já tu pro tebe taky vždycky budu" řekl jsem

Zazvonilo na hodinu, ještě jednou jsme se objali a pak jsme šli.
Sedl jsem si vedle Nashe.

"Čau brácho, tak co je ti líp?" zeptal se

"Čau bro, jo je mi líp"

"Co jste se Sacr dělali že ti je líp?" nebránil se smíchu

"Jen mě pevně objala a řekla hezký slova, a mě to hrozně pomohlo."

"To je dobře, je hodná"

"Jo, to je" usmál jsem se při vzpomínce na ni

Byl jsem doma a Becky mi napsala, abych za ní přišel. Neví, že vím že mě podvádí. Šel jsem za ní, abych to ukončil.

"Ahoj zlato" sála se mi na rty.

Já ale uhl a hned jsem na ni spustil.

"Hele, nebudeme to okecávat je konec"

"Cože, zlato proč?"

"Proč? Ty se po tom všem ještě ptáš? Ty si myslíš že nevím že mě podvádíš?"

"Ale zlato to byl zvrat, věř mi!"

"Tobě bych nevěřil už nic,  pochop už je konec, posrala jsi si to sama. Nazdar"

Odešel jsem, udělalo se mi dobře. Ona mě využívala jen na sex a na nic jinýho. Jsem rád že je konec.



Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas] Kde žijí příběhy. Začni objevovat