Scarllet
Ráno jsem se probudila do deštivého počasí. Bylo chladno a pršelo. Vůbec se mi z postele nechtělo. Cam měl kolem mě obmotané ruce a já si to užívala. Když spí, tak je nejroztomilejší na světě. Koukla jsem na hodiny a bylo teprve pět ráno. Přitulila jsem se blíž ke Camovi a snažila jsem se usnout.Cameron
Probudil jsem se a pršelo. Koukl jsem na Scarllet, byla tak roztomilá. Dneska večer odjíždím, a ne nechce se mi odtud. Scarllet se začala převalovat a já poznal že bude vstávat. "Ahoj zlato" usmál jsem se. "Dobrý ráno .." věnovala mi ten nejkrásnější úsměv. Dal jsem jí dlouhou pusu. Převalil jsem si ji pod sebe a začal jsem ji líbat na krku. Miluje to, ale hrozně ji to lechtá. Začala se smát. Nechal jsem toho a lehl si vedle Scar. Přitáhl jsem si ji blíž k sobě a dával ji letmé polibky."Přála bych si víc takových probuzení.." řekla smutně Scar. "Já taky .."
A je to pravda. Probouzet se Scar je jako pohádka. Volal mi Nash, a říkal že když dneska odjíždím mohli by jsme zapařit. Nebyl jsem proti.Uběhlo pár hodin a my právě se Scar sedíme u Nashe doma. "Hele lidi, půjdeme do klubu?" řekl se smíchem Nash. "OK, ale budu muset pít nealkoholický pití, jsem tu autem.." řekl jsem neutrálně. Společně jsme vyšli do klubu nedaleko odtud. Došli jsme tam. "Ty vole, tady jsem dlouho nebyl.." zasmál jsem se. Hudba hrála nahlas a já sobě, Scar a Nashovi objednal pití. Vytáhl jsem Scar tancovat. Začala se všelijak kroutit a to se mi líbilo. Vlastně víc než to. Se Scar jsme tancovali docela dost dlouho, a tak jsme si šli sednout. Nash se někam poděl. Jednou se z něj fakt poseru. Koukl jsem na mobil a bylo 23 hodin? To jsme tady tak dlouho? Chtěl jsem být ještě se Scar, ale za hodinu musím jet. Zavolal jsem Nashovi kde je, řekl že ve druhým patře klubu.
Došel za mnou. "Co je brácho?" zeptal se se smíchem. "Hele bro, já už za hodinu jedu domů.." řekl jsem smutně. "To si děláš prdel? Ty vole.." Bylo vidět jak posmutněl. Vyšli jsme s klubu. Já jsem šel ruku v ruce se Scar. Šli jsme společně všichni ke Scar. Já si začal balit. Nash a Scar mi pomáhali. Tak moc se mi nechtělo. Skládal jsem poslední kousek do tašky.Koukl jsem se na Scarllet, a je to tady. Viděl jsem jak se jí lesknou oči. Beze slova mě pevně objala. "Kdy zase přijedeš?" zeptala se s brekem. "Budu se snažit přijet ještě tenhle měsíc.." řekl jsem. Pořád jsme se objímali. Podíval jsem se do těch jejích ubrečených očí. "Broučku, slibuju že ještě tenhle měsíc přijedu.. " snažil jsem se usmát. "Proč loučení musí být vždycky tak těžký kurva.." vzlykala mi do ramenou. Pevně jsem ji objal.
Dal jsem jí dlouhou pusu. Už jsem chtěl přejít k Nashovi ale Scar mě objala zezadu.Byla tak roztomilá. Kdybych nemusel, nikam bych nejel. Pak mě pustila. Přešel jsem k Nashovi. "Tak čau bro..za měsíc se uvidíme.." pevně jsem Nashe objal. Taky ho mám hrozně rád, je pro mě jako Brácha. Dal jsem si věci do auta. Koukl jsem na Scar, byla z toho v háji. A aji Nash na tom nebyl dvakrát super. Rozloučil jsem se a nastoupil do auta. Vzdaloval jsem se a začalo se mi stýskat víc a víc.
Scarllet
Camovo auto se vzdalovalo víc a víc. Chybí mi už teď. Bude mi po něm smutno, i když vím že zase přijede. Z mého přemýšlení mě vytrhl Nash. "Vy spolu zase chodíte?" Zeptal se. "Ne, nechodíme." řekla jsem s lítostí v hlase. "Nashi...já ho hrozně moc miluju.." vypadlo ze mě. "Scar? Já vím, tak proč spolu sakra nejste..?!" řekl. "Protože ta dálka a to všechno..navíc mám Nicka. Chápeš že za těch pět jsme se oba tak nějak změnili? Nevím jestli by nám to fungovalo. A nevím jestli mě Cam miluje..""Scarllet děláš si prdel? Cam tě miluje jako nikoho jinýho.. pořád mi volá a říká, jak moc tě miluje. Znamenáš pro něj tolik, jako nikdo jiný. Když jste se tehdy rozešli, nesl to hůř než si myslíš. Scarllet, já vím jak to máš s Nickem. Ty chceš trávit čas s někým, koho ani pořádně nemiluješ? Scar, vím jak to mezi váma s Camem je, a myslím že to je víc než "PŘÁTELSTVÍ". Pochop že když se odstěhoval, bylo mu 17, teď je mu 22 může si dělat co chce. Myslím že by tu trávil dost času. Jen se nad tím prosím zamysli." řekl Nash.
Asi má pravdu. Nic jsem neřekla a objala ho. Šla jsem domů, kde jsem začala přemýšlet o tom, co řekl Nash. Asi má pravdu, ne asi ale určitě. Šla jsem potichu, aby mě nikdo neslyšel. Na chodbě jsem potkala Alishu. "Co tu děláš?" vyjekla Alisha. "Cam zase odjížděl, byla..byla jsem se s ním rozloučit."
"Aha, hele Scarllet, vy spolu zase chodíte?" zeptala se s úsměvěm . "Ne, nechodíme jsme jen kamarádi." odpověděla jsem. "Scar? Vážně ?" "Ano, vážně." řekla jsem. "Jo a hledal tě Nick a vypadal naštvaně." řekla Alisha. No super, beztak se mnou bude chtít mluvit o Camovi. "Díky kočko, hele já už půjdu, dobrou" objala jsem ji a odešla. Šla jsem do koupelny, kde jsem na sebe nechala dopadat kapky horké vody. Vešla jsem do pokoje, lehla si na postel a vzala do ruky mobil. Měla jsem tam zprávu, byla od Cama.
Cameron: Zlato, vím že už asi spíš, jen jsem chtěl aby jsi věděla že mi hrozně chybíš, Miluju tě hrozně moc!! ♥♥♥
Scarllet: Broučku taky mi hrozně chybíš :(( už aby jsi byl tady :/ Miluju tě!! ♥♥♥
Cam už nebyl online a tak jsem zamkla mobil a šla spát. Tedy aspoň jsem se o to pokoušela.
ČTEŠ
Tak Miluješ mě? [Cameron Dallas]
FanfictionKamarádi? Dobří kamarádi? Nejlepší kamarádi? Vztah? Rozchod? Jak to bude? .. *jen bych chtěla upozornit všechny čtenáře tohoto příběhu, že jsem to psala když mi bylo 13. Nečekejte z toho žádnou parádu.*