~3~

231 29 0
                                    

Тогава влезе онази надувка Лили.
Лили:Виждам, че си се запознала със сина ми?
На мен ми падна ченето, а Камерън пак си лепна онази самодоволна усмивка.
Лили:Камерън върви и се облечи чакат те тренировки.
Камерън взе дрехи и влезе в банята.
Лили:Изглежда, че са ти дали погрешна карта. Скоро ще бъдеш преместена.
Изражението и стана сериозно.
Лили:Само да ти кажа, че тук има строги правила и уважението към мен е на първо място.-каза строго.
Но веднага върна уж добродушното си изражение.
Лили:Исках само да ти дам програмата ти. Започваш от утре. Както и това.
Даде ми един часовник.
Лили:Всеки тук има такъв.
Тогава Камерън излезе и с Лили си тръгнаха. Не мога да повярвам! Лили е майка на Камерън!? Всъщност мога, защото и двамата са злобни. Погледнах програмата си. Имаше всякакви бойни изкуства, както и стрелби. Но за неделя нямаше нищо. Сигурно е почивен ден. Беше 16:00часа. Лили май каза, че вечерята е в 18:00 часа. Когато си управих нещата, реших да потърся Анн. Запътих се към стаята й.Беше ми неудобно, защото аз бях облечена в мои обикновенни дрехи, а всички бяха в някакви черни униформи. По пътя видях Анн в една група от деца на нейната възраст. Тя се смееше и беше щастлива. Аз само се усмихнах, защото не исках да я притеснявам и се запътих към моята стая. Тогава от далеч видях позната фигура. Тогава тя се обърна и това беше Шон. Той бе мой приятел в училище. Бяхме много близки, но нищо повече от приятели. Аз се затичах, както и той и се прегърнахме.
Шон:Хей. Как си?
Аз:Добре. От кога си тук?
Шон:От четири дни. Както гледам ти сега идваш.
Аз:Да. Толкова се радвам, че си тук.
Още не можех да осъзная това. Явно и той, защото не си казахме нищо само се гледахме.
Шон:Напълно щях да забравя! Ния е тук.
Аз:Какво?
Тя приятелка.
Бях толкова щастлива, че не съм сама.
Аз:Къде е?- оглеждайки се.
Шон:Сигурно вече е в столовата.
Тръгнахме за столовата.
Шон:Ее? Настани ли се вече?
Аз:Амии не. Оказа се че са сбъркали стаята, но скоро ще се преместя. А ти?
Шон:Да.
Когато влязохме в огромната столова видях.....

The WarTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang