~17~

172 19 3
                                    

Събудих се. Бях завързана за нещо като легло. Паникьосах се. Къде съм!? Къде е камерън!? Започнах да се опитвам да се измъкна, но бях здраво завързана. Стаята беше малка и бяла. Аз бях облечена в същия цвят тениска и панталон. Чух стъпки. Спрях да се боря. В стаята влезе мъж, придружен от една жена. Той беше в костюм, а жената беше облечена като лекар, държеейки папка с листове.
Той:Така.., такааа. Как е положението Мей?
Мей:Жизнените й процеси са добри. Точната кръвна група е. .... Идеална е.
Той:Супер.
Каза подло.
Аз:К-какво ще правите с мен?
Той се приближи.
Той:Много неща, скъпа. Ще си първата наша опитна мишка.
Какво!?
В стаята влезе още един мъж с количка. На която се виждаха ножове и няколко спринцовки.
Аз:З-за какво ви са?
Паникьосах се още повече. Продължих да се боря.
Новодошлият взе една от спринцовките и се приближи.
Аз:Не. Моля ви! Какво правите!?
В спринцовката имаше червена течност. Той я заби в ръката ми.
Аз:Ааа! Какво е това!?

Аз:Ааа! Какво е това!?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Докато казвах това. Течноста влезе в кожата ми. Той бързо издърпа спринцовката и се отмести.
Той:Сега ще те заболи, многоо.
Усетих течността във вените ми. Тя направо ме изгаряше, докато се усетя цялото ми тяло започна да се гърчи. Всичко в стаята се въртеше. За момент изгубих разум. Не можех да поема контрол върху тялото си. Несъзнателно започнах да крещя.
Мъжът взе един нож и започна да прави малки разрези по ръката ми. Гърчовете спряха. Но стаята пак се въртеше. Нямах сили. Клепачите ми натежаха. Единственото нещо, което видях беше онзи мъж, който каза, че ще съм опитна мишка.
Той:Приятни сънища.
Тогава заспах.

Камерън:

Събудих се в стая. Бях на едно легло. Веднага разбрах къде съм, когато видях логото "Червеният Гарван" на вратата. Това беше станция като тази на майка ми, но тази е на баща ми. Тази на майка ми е "Златното перо". Но малко хора я наричат така. Докато тук, логото е най-важно. Затова го има на всяка врата. Бях в една от стаите, които се дават на най-добрите бойци. Ставайки забелязах, че са ми сменили униформата. Сега е бяла. Доближавайки се до вратата, тя се отвори. И излязох. Запътих се към офиса на баща ми. От който се вижда цялата зала, в която тренират бойците от "Червеният гарван". Сега се замислям.. Къде и Октавия? След онова, които направих. По важният въпрос беше защо я целунах.... .Пак са заловили бойци. Преди много време "Червеният гарван" купуваше хора от "Златното перо", но всичко се промени когато майка ми стана на началник. Тя забрани това. Вече бях пред вратата на офиса на баща ми. Отворих я с гръм и трясък и влязох. Вътре видях....

The WarWhere stories live. Discover now