#28#FİNAL#

642 33 22
                                    

Shizou hastane odasındaki koltukta uyuyakalmıştı, makinden gelen tuhaf ses ile uykusu yokolmuştu.Zaten doğru düzgün uyuyamıyordu.

Hemen izaya 'nin yanına geçti,
Yattığı yatağa oturup alnından öptü.Ellerini hep yaptığı gibi avuçlarının içine aldı.Ama bu sefer bişey farklıydı izaya nın elleri sıcaktı.Bu etki vücudunu titretmişti.
Izaya gözkapaklarını kırpıştırdı.
Sonra başını Shizou ya çevirdi.

-"Shizou-chan günaydın."

Shizou izaya ya cevap vermeye çalıştığında çevresi karardı.Görüşü bulanıklaştı.
Izaya kayboldu,
Kendisine seslendiğini duyuyordu

-"SHIZOU-CHAN"

-"IZAYAAA"

Shizou bağırarak çift kişilik büyük yataktan kalktı.
"Izaya nerdesin" diyerek yanına baktı daha sonra olanlar kafasına dank etti.Herşey bir rüyaydı ama rüyası bile izayaya olan özlemini artırıyordu.
Her gün işten evine dönerken mutlaka hastaneye uğruyordu.
Izaya ile konuşuyor ve sohbet ediyordu.Basta bunu garipseyen sağlık görevlileri bir süre sonra umursamamış hatta duruma alışmışlardı.Shizou onların kendisine acıdığını bile düşünmüştü.

Bir diğer taraftan her haftasonu ikisinin bir aylık bebeğini annesinin yanına götürüyordu.
Tam bir ay olmuştu.
Shinra,celty,katashi,ares hepsi durumu kabullenmiş ve hayatlarına geri dönmüştü.
Özel günlerde hastaneye gelecek meşgullerse çiçek yollayacak kadar yakınlardı ya.

Shizou beşikte yatan bebeğe baktı.Onu tek başına bırakıp gidemezdi izaya nin yanına.
Kızını da güzelce hazırladı ve anneyi görmeye gitmeye yola çıktılar.
Shizou nun içinde garip bir duygu vardı,Sanki bugün diğer günlerden daha farklıydı.
Özel bir gündü,Ama aslında hiçbir özelliği yoktu.
Shizou kendi kendine savaştığı düşünce kavgasına son verip hastaneye girdi.
Izaya nin odasına ulaşan merdivenlere yürüdü.Ezberlemisti artık.Sola dön yol bitimi sağa ve pencerenin yanındaki oda...

Shizou ses çıkarmamaya özen göstererek izaya nin yanına oturdu.
Bebekleri ise shiozu nun kucağından inip izaya ya yapışmıştı.Yüzünde mutlu bir ifade vardı sanki kaybettiği birşeyi bulmuş gibi sevinçliydi.

Shizou herseferinde gelince aynı tepkiyi veren bebeği izliyordu.

Shizou rüyasındaki gibi izaya nin elini tuttu.Ellerinde sıcaklık aradı.

-"Izayam bak biz geldik seni çok özledik.Hep birlikte eve gideceğimiz günün gelmesini bekliyoruz.Çevremizdeki insanlar umudunu kaybetmiş olabilir ama ben kaybetmedim aşkım,Senden vazgeçmeyeceğimi söylemiştim.Lütfen sende bize geri dön."

####

Izaya Ares in toza dönüşüp gözlerden kaybolup silinip gidişini izlediği yerdeydi.
Gölün kenarında hemen yanında Shizou yatıyordu.Birbirlerine bakıp gülümsediler.Ama izaya nin içini kemiren bişey vardı.
Tam olarak ne olduğunu çözmüş değildi.Ama biryerlerde yanlış yaptığını hissediyordu.
Burdaki hayatından herşeyden şüphe eder olmuştu.
Zorluklardan kaçmış ve geçmişe dönmek istemişti.Biryanı ise
-"Al ışte şimdi geçmiştesin mutlu mutlu yaşa" diyordu resmen kendi ile çelişki içindeydi.
Yanında uzanan Shiozu izaya yi kolları arasına aldı

S-Seni hiç bırakmayacağım izaya birdaha asla"

I-Ama gelecekte beni terkettin evden çıktın ve gittin"

S-Hayır aşkım ben gelecekte değil burdayım şimdiki zamanda"

I-Peki ya kızımız nerede Shizou ?"

S-Bizim çocuğumuz yok ki izaya"

I-Hayır vardı karnımdaki sıcaklığını hissederdim"

S-Artık hissetmiyor musun ?"

#Shizaya# GüvenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin