bab - 21

1.8K 89 1
                                    

Vampire Andy mengibas Vampire Joel dengan pedang yang dimilikinya. Dari tadi Vampire Joel hanya mengelak serangan tidak melawan, matanya asyik menjaga Sara yang meminta perlindungan dari pada Adam yang juga sudah dikepung oleh lima Vampires.

Vampire Andy menggunakan segala masa dan peluang yang ada, dia menyasarkan pada dada Vampire Joel tetapi tidak terkena cuma baju yang terkoyak.

Vampire Joel menyedari perkara tersebut, terus fokus pada pertarungan lagi.

Adam semakin panik, dia rasa tidak dapat mempertahankan semua orang, sama ada Sara atau Agnesia atau yang lain. Dia mendapat satu akal, kemudian dia menarik rantai di sebelah mayat Vampire Ryan.

Dia cuba berlagak memusingkan rantai besi itu, beberapa yang lain jatuh ke tanah, dia mula berfikir bahawa teknik ini berkesan. Vampires yang mengawal gadis-gadis tadi, beralih ke Adam manakala Sara mendapatkan kawannya dan yang lain.

Adam cuba sedaya upaya untuk menumpaskan Vampires yang mengerumuninya.

"Rasakan kau, dulu kau tumbuk aku, bukan?" Sebenarnya dia masih tidak puas hati sejak dia dibelasah oleh empat Vampires malam itu.

"Semua selamat!"

Sara memberitahu kepada Adam apabila semua gadis dara sudah lepas dari ikatan masing-masing.

Adam juga berjaya menumpaskan semua vampires jalang itu. Vampire Andy terhenti sebentar, dalam hatinya menjawab

"belum lagi"

Dia menusuk Vampire Joel, Vampire itu mengelak dan balas satu cakaran lagi pada pipi. Vampire Andy kehilangan sabarnya.

Alam Vampire [Vampire + Fanfiction]Where stories live. Discover now