~és most nézzük meg az estét Eren szemszögébők is :3~
Vége lesz a két órás filmnek, ami NAGY csalódás. Mikasa elalszik a film közben, és a borzalmas horkolásával az egész filmet zavarta. Armin pedig különféle grimaszokkal tü nézi végig. Én viszont csak fapofával meredek a vászonra. Az agyam teljesen máshol jár. Levire gondolok. Vajon mit csinálhat? Amint hazaérünk a nyakába ugrok❤
Csalódottan sétálunk ki a mozi épületéből.
-De jót aludtam-motyogja Mikasa miközben a szemét dörzsölgeti.
-Ez....A...Film....Egy....Nagy....Csalódás volt-mondja csalódottan Armin.
-Ember, te akartad megnézni-dühösen nézek rá.
-Azt hittem jobb lesz!
-Na mindegy. Nem megyünk el kajálni? Éhes vagyok.
-Oké, mehetünk-bólint Armin majd kérdőn Mikasara nézünk.
-Én most kihagyom. Sashaékkal megbeszéltük, hogy a film után velük leszek. Sziasztok.
Végül ketten maradunk Arminnal. Elindulunk a törzshelyünk felé. Belépünk, és leülünk egy sarokban lévő helyre. A pincér felveszi a rendelésünk, ami nekem egy melegszendvics, Arminnak pedig palacsinta.
-Mondd, Eren-mondja miközben maga elé bámul.-Mi van köztetek a hadnaggyal?
Nagyot nyelek. Kis gondolkozás után rávágom a választ.
-Együtt vagyunk.
Armin arcát elönti a pír, majd száját széles mosolyra húzza. Játékosan a vállamba bokszol.
-Gratulálok, Eren!
-Köszi.
-Ki tudja még?
-Te és Hanji-san.
-Mikasa se tudja?
-Még nem kell megtudnia.
-Miért nem? Joga van tudni...
-Lehet hogy joga van hozzá, de tuti megölné Levit...
-Hoppá, már a nevén hívod?
-Ő mondta-védekezően felteszem a kezem, majd kitör belőlünk a röhögés.
Kihozzák a kajnákat, amit 3 perc alatt eltüntetünk, majd visszaindulunk a kolesz felé.
Mikor odaérünk elválunk egymástól és a szobáink felé indulunk. Full boldogan lépkedek a lépcsőkön. Az ajtóhoz érve széles mosolyra húzom a szám, és benyitok.
-Megjötte-az ágy felé tekintek, ahol Levi fekszik, fölötte térdel az a Petra csaj vagy mi a neve és csókolóznak.
Lefagyva állok, lassan hátrálok, majd becsapom az ajtót majd elkezdek rohanni. Először minden cél nélkül indulok el, e amikor odaérek legjobb barátom ajtaja elé, kopogás nélkül berontok. Armin éppen a földön ül, és szerencsére egyedül van. Elé sétálok majd könnyes szemekkel borulok rá és sírni kezdek.
-E-Eren-mondja Armin megdöbbenve.-Mi-mi a baj?
-A-a-hz a-a-a ri-ribhan-ribhanch...-motyogom.
-Milyen ribanc?
-P-Pe-Pet-Petra R-R-Ral...-mondom sírástól elcsukló hangon.-Me-megh-meghcshokólhta az én Le-Levihmet.
-Nyugodj meg-magához ölel és úgy próbál nyugatatni.Több kevesebb sikerrel megnyugszok, de akárhányszor rá gondolok ketté törik a szívem. Azt hittem hogy szeret engem...De úgy tűnik mégse, hogyha azzal a kurvával csókolózik. Bele se gondolok, hogy most mit csinálhatnak... Armin ágyán próbálok nyugalomra lelni,miközben ő teát főz nekem. Ránézek a telefonomra, de semmi. Nem is tudom mit várok. Biztos nemfog keresni. Tuti....
-Tessék, Eren-mondja Armin, majd kezembe adja a gőzölgő bögrét.-Ettől jobban leszel.
Belekortyolok, majd szomorúan nézek magam elé. Levi finomabbra csinálja. De végül megiszom, majd elalszom. Másnap délben kelek.
-Hát...-mondom majd megvakarom a tarkóm.-Ma se megyek suliba.~Armin szemszöge~
Szegény Eren. Nem tudom elhinni, hogy a hadnagy ilyet tett vele. Kedd reggel van, de ő még alszik. Na mindegy, nem szólok neki. Hagyok egy üzenetet miszerint ne csináljon semmi meggondolatlanságot, és hogy sietek vissza.
Belépek a suliba. Indulok a termünk felé, ahol nem várt személy fogad. A hadnagy áll ott, tekintete fagyos, mégis aggódást veszek észre a szemeiben. Próbálom figyelmen kívül hagyni, de amikor a nevemet mondja tudom, hogy ettől nem menekülök.
-Arlert!-mondja hidegen majd megállok mellette.
-I-igen?-kérdezem félénken.
-Gondolom Eren az estét nálad töltötte-bólintok majd folytatja.-De most miért nincs itt?
Tejoisten. Most mi a halált mondja neki? Nem mondhatom azt, hogy 'b@zdmeg, azért nem jött mert darabokra törted a szívét.'
-Na?-egyre idegesebben néz rám.
-Ö...ö...ö nem érezte jól magát. Így inkább nálam maradt.
Szemében aggódást fedezek fel. Bólint majd elmegy. Nagyot sóhajtok és belépek a terembe.Remélem tetszett😊
Ha jó volt, csillagozzatok😉Armin szemszöge nagyon béna lett?🙊
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretlek Hadnagy (18+) *Befejezett*
Fanfic"-Szeretlek hadnagy-mondom halkan, majd átölelem. -Bolond!-mondja Levi és a fejét a mellkasomba fúrja.-Ne mondj ilyeneket!" 2016¦©_fuchidareika_