WOOOOW :3 + új story ötletek

3.4K 139 19
                                    

Tejóisten! Köszönöm a 2K megtekintést, imádlak titeket!❤❤

Pár napja megálmodtam egy újabb story ötletét😅
És az nem Ereri.
De kitaláltam egy új Ererit, és most tanácstalan vagyok. Nem tudom ha ezzel végzek, melyiket indítsam el😂
De most kaptok egy kis infót az elképzelésemről:3 :

Ereri#1: Eren egy híres modell, és pont annál a cégnél modelkedik, ahol Levi dolgozik. És idővel összejönnek. Csakhát Levinek mennyasszonya van (Petra) aki a munkája miatt Európában van. Petra hazatérése előtt pár nappal szakít Erennek, amit élete legnagyobb hibájának tart. De a végén együtt ismét együtt lesznek.

Ereri#2: Amikor Eren első éves, Levi pedig másod éves Eren szerelmet vall neki. De Levi elutasítja, aminek köszönhetően Eren elmegy. Két év múlva (amikor Eren harmadéves Levi pedig végzős) ismét visszajön. Közli Levivek hogy már nem érez iránta úgy, de viszont Levit meglepi Eren változása hogy lassan beleszeret :)

A nem Ereris#3: Kokona Mayuka egy antiszociális otaku, akinek nincsenek barátai, apja elhagyta őket, anyja meg munkája miatt alig van otthon. Hugával és nővérével él Tokyoban. De amikor az osztályba egy új srác érkezik élete teljesen megváltozik. Beleszeret a srácba, aki csak barátságot érez iránta. Időközben lesz egy legjobb barátnője, akit otakuvá tesz, és közben fény derül a srác kis titkára...

Kommentbe várom a visszajelzéseket.
Még egyszer szeretném megköszönni a 2K megtekintést😘
Találkozunk a kövi részben, addig is jók legyetek kis titánkáim😘❤😄

Armin fanság van, szóval ha van Arminos képetek örömmel várom őket😂😉❤

Szeretlek Hadnagy (18+) *Befejezett*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora