35. fejezet

3.4K 312 15
                                    

~Eren szemszög~

Kivágódik az ajtó, és belép rajta a barna hajú, barna szemű lány. Petra.
-Tch-mondja a hadnagy, majd szúrós pillantásokkal díjazza meg a belépő lányt.-Kopogni nem kellett volna?
Petra figyelembe se veszi a hadnagyot, odarohan hozzám és átölel(!).
-Jaaj Eren-motyogja.-Úgy aggódtam érted! Jól vagy?-arcom a kezeibe fogja, fürkészni kezdi a pofim.
-Túl játszod magad.-mondom lenézően, mire durcásan fordul el.
-Ha Levi-sanra mersz nézni, ha hozzá mersz érni kibelezlek! Nem viccelek..-a szavakat dühösen szűri ki a szájából, gyilkos tekintettel néz engem.-Bár, úgy is elfelejtetted. Nincs is itt baj. Csak egyszerűen nézd levegőnek, és ne buzulj vele.
Lenézően nézek dühös szemeibe, majd gúnyos mosolyra húzom a szám.
-Tch.. Szeretem Levit. Ezt nem felejtettem el.-arcára kiül a döbbenet.-Szóval most te figyelj. Ha ismételten próbálkozni akarsz hogy elvedd tőlem Levit csak nyugodtan. De előre szólok,hogy rohadtul megfogod bánni.
Hisztisen csapkodja a haját, majd kilép a szobából. Időközben a hadnagy elment valahova, és pont akkor jön vissza amikor Ms. Kurva Ral távozik a szobából.
A hadnagy kérdőn tekint rám.
-Ennek mi baja?-szemöldök felvonva kérdezi, mire lazán megvonom a vállam és gúnyos mosolyra húzom a szám.
-Csak olyat mondtam, ami nem tetszett neki.
Megvonja a vállát, lefekszik az ágyára és nyomkodni kezdi a telefonját.

👑Timeskip👑

12:55
A park felé indulok, ahol az új BFFF-emmel talizunk. Lassan, zsebre dugott kézzel megyek be a nagy boltíves kapun, majd mikor meglátom odamegyek hozzá.
-Sziaa-mondom, majd ledobom magam mellé.
-Ereen!-a nyakamba ugrik és szorosan átölel.
-Oké, Asami, én is örülök neked, de mindjárt megfojtasz-levegőért kapkodok, mire halkan felkuncog.
-Na, hogy álltok Raviolival? Emlékszel már?
Megrázom a fejem.
-Hmm....Kár....Pedig olyan waaaaa volt amit mesélt nekem...
-Mit mesélt?-felvonom a szemöldököm, majd a piruló arcú lányra nézek, aki látszólag megbánta azt amit mondott.
-M-mindegy az...-dadogja.-Váltsunk témát.
Sóhajtok egyet majd bólintok. Még beszélgetünk egy darabig, majd elmegyünk kajláni és mindketten hazamegyünk.

👑Másnap a suliban👑

És ismét minden a régi. Reggel egyedül ébredek, a hadnagy korábban elmegy. Felveszem az egyenruhám, elvégzem a reggeli rutinom, felkapom a táskám és indulok. Pár perc alatt ott is vagyok, és a termünk felé indulok.
-Sziasztok!-mondom, majd a helyemre indulnék, ha nem támadna le mindenki.
-Eren!-mondja Connie, majd a vállamba bokszol.-Végre itt vagy. Unalmasak voltak nélküled az órák.
-Ereeen~! Van kajád?-visítja Sasha, mire megrázom a fejem.
-Vége a lógásnak?-kérdezi Jean gúnyosan.
-Már csak te hiányoztál lófejű...-motyogom, majd oldalasan ránézek.
-Tegnap láttalak egy lánnyak a parkban... Csak nem a barátnőd volt?
Mibaja van ennek? Asamira gondol.
-De ha nem a barátnőd bemutathatnál neki.
-Felejtsd el, lófejű.
-Mégis miért?-kérdezi dühösen, majd az ingembe markol.
-Mert nem akarom hogy ráhajts!-fenyegetően belemarkolok az ingjébe.
Az osztály tagjai körénk gyűlnek. "Hú"-znak illetve azt kiabálják hogy "Harc Harc!". Jean eleget téve a kérésüknek behúz egyet. Viszonzom, majd komplett verekedésbe kezdünk.
-Mi folyik itt?-kérdezi az ajtóban álló Sadish tanár úr.-Eren Jeager és Jean Kirstein. Azonnal menjetek az igazgatóiba.
Kelletlenül battyogunk ki a teremből.
-Gratulálok, lófej-mondom dühösen a mellettem sétáló Jeannak.
-Te voltál a hülye aki visszaütött. Meg amúgy is. Te provokáltad ki az egészet.
-Még hogy én?
-Igen. Engem érdekelt volna a lány neve. Erre te itt elkezdtél izélni. Ha nem a barátnőd akkor miért zavar?
-Azért.... Mert fontos nekem. Nem vagyok belé szerelmes. De egy nagyon jó barátom. De figyelj...
Kíváncsian néz rám.
-Majd mesélek rólad és a gyönyörű lófejedről.
-Kössz, Jeager.
Majd odaérünk. Az igazgató azt kéri,hogy külön menjünk be. Jean remegve megy be, én pedig lazán dőlök neki a falnak.

Remélm tetszett😊
Ha igen, csillagozzatok😉

Hellooo^^
Hű. Ezt nagyon rossz leírni, de sajnos muszáj.
A sztori hamarosan a végéhez ér.😢Még 5 rész és vége.😓 És ezt borzalmas leírni. Szívszaggató.💔
De amint ezzel végeztem elkezdem írni a következő Ereri történetem, remélem akkor is velem tartotok☺
Beteg vagyok, a héten nem megyek suliba, szóval sűrűbben jönnek majd részek😅
Jók legyetek titánkáim❤🐎➡Jean❤

Szeretlek Hadnagy (18+) *Befejezett*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora