37. fejezet

3.7K 327 18
                                    

~Levi szemszög~
*amíg Eren az igazgatóiban van*

Else hiszem. Eren emlékszik rám. De...de mikor? És hogy? Ezekkel a kérdésekkel a fejemben megyek vissza a diáktanács terembe ahol a pápaszemes fel-alá mászkál.
-Hanji-mondom hidegen, mire rám néz.-Mit keresel itt?
-Csak a BFFF-emmel akartam tölteni egy kis időt...
-Aha... Mit szeretnél?-unottan kérdezem majd a kezembe hajítja a füzetét.
-Megcsinálod a matek házim?
-Nem.
-De miért? BFFF-ek vagyuunk, na Leviiii pliiiiz.
-Neeem-mondom ugyanolyan stílusban mint ő.
-Hát jó-feladja az egyoldalú külzdelmünket.-Erenkével mi a helyzet?
-Úgy tűnik emlékszik rám.
-Tényleg? Megint lesz Eren x Levi?
-Nagyon remélem.
-Te kisz hunszut-bökdösni kezdi az arcom.
-Tch-mondom, majd belemélyedek a papír munkámba, miközben Hanji fangörcsöt kap egy yaoi mangától. Pont úgy, mint Hino.

👑👑👑

A nap gyorsan eltelik. Még Eren előtt érek vissza a szobába. Átöltözök egy kicsit otthonosabb ruhába, majd amikor lépteket hallok az ajtó elől, odaállok. Lassan kinyílik, ahol Eren lép be. Táskáját szokásához híven lebassza a földre,felkap az ölébe, lábaimmal körbefonom a derekát és megcsókolom.
18+🔞🙈
Az ágyához visz, ahova óvatosan lerak, majd felém térdel. Tovább csókol, az egész számat feltérképezi, nyelvemet egy kicsit megszívja, lágyan ajkaimba harap amivel egy hangosabb nyögést hallatok. Átkarolom a nyakát, beletúrok a hajába és lágyan meghúzom. Áttér a nyakamhoz, amit nedves puszikkal borít be. Mikor megtalálja a gyengepontomat szívni kezdi ami egyre hangosodó nyögéseket vált ki belőlem. Kezeivel a pólóm alá nyúlkál, a mellkasom simogatja, másik keze meg a nadrágomban. Az így is kőkemény férfiasságomat izgatja. Az én egyik kezem a nyakán van, a másikkal pedig a fenekét masszírozom, amit erotikus nyögésekkel díjaz. Hirtelen át fordítom a helyzetet és én vagyok felül. Kigombolom az ingjét és csókokkal kezdem behinteni a tökéletesen kidolgozott felső testét. A nadrághoz érve Eren ívben megfeszül. Kigombolom, majd lehúzom. Elkezdem dörzsölgetni, simogatni, majd lehúzom róla a bokszerét. Elém tárul hatalmas szerszáma. Csábítóan a kezembe veszem, húzogatni kezdem rajta, majd végignyalok rajta. Hangosan felnyög, majd beveszem a számba. Szopogatni szivogatni kezdem, majd egyre gyorsabb tempóban mozgatom a fejem. Eren pár perc múlva a számba élvez, amit egyből le is nyelek. Leveszem én is a nadrágom. Ujjait a számba veszem, szopogatni kezdem majd Eren a bejáratomhoz helyezi az elsőt. Lassan belémnyomja amire felnyögök. Amikor már mindet magamban érzem kihúzza belőlem és a csípőjére ülök. Magamba vezetem testes tagját. Amikor megszokom a méretét mozogni kezdek rajta.
-Ahhh NHGHHGH ERHENHH.
-Levihhh...Nghghgahh
Egy utolsót lök a csípőjén és elélvezek én is meg ő is. Letörlöm Erent, majd mellé bújok.
Szorosan ölelem magamhoz. Olyan régóta várok már erre... Hiányzott.
-Majd később fürödjünk együtt, oké?-kérdezi Eren mire lágyan rámosolygok és bólintok.
-Annyira de annyira szererlek, Levi-megpuszilja a homlokom.
-Én is-motyogom, de szerintem nem hallotta már, mert hangosan szuszog.

Remélem tetszett😊
Ha igen, csillagozzatok😉

Szeretlek Hadnagy (18+) *Befejezett*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora