~Levi szemszög~
*órák után*Végre kicsöngetnek. Egész nap nem tudtam koncentrálni. Végig az Erennel való találkozáson kattog az agyam. Felkapom a táskám és az ajtó felé indulok.
-Levi!-hallom a nevem egy összetéveszthetetlen hanggal.
Unottan fordulok meg.
-Mivan, Hanji?!
Odasétál hozzám majd a vállamra teszi a kezét.
-Hallottam, hogy Erennel baleset történt.
Bólintok.
-Ha magához tér, elmondanád neki, hogy jobbulást kívánok?
Ismét bólintok.
-Köci törpi!-felnevet.
-Najólvan-mondom dühösen.-Húzzál a kémia laborba kísérletezni vagy a halál tudja mit kell csinálnod, de ne állj az utamba.
Arrébb lököm, majd kimegyek. Visszamegyek a szobába, átöltözök valami nem egyenruha fajta ruhába és elindulok a korház felé. Út közben jelez a telefonom. Arlert ír.Armin: Kicsit kesobb megyunk be Mikasaval. Te meddig leszel Erennel?😶
Me: Rendben. Amíg el nem zavarnak xd.
Armin: Oke😂 Sietunk majd.
Me: Oks.Majd odaérek. A villamos lassan áll meg,majd mint valami bolond kiugrok belőle és a lift felé rohanok. Felsietek a 2. emeletre és a 203-as szoba megtalálása után óvatosan nyitok be az ajtón. Eren az ágyon fekszik teljesen kiütve, nyakig betakarva. Arca kisebb sebtapaszokkal van borítva. Feje be van kötve. Melléhúzok egy széket és könnyes szemekkel nézem. Félve bepillantok a takaró alá, ahol a hasa és a dereka átvan kötve, a bal keze és a jobb lába gipszben van.
-Te idióta-motyogom, majd az ágyának a szélére hajtom a fejem.-Ébredj már fel...
Majd lassan elalszok. A baleset óta alig aludtam valamit, szóval nagyon fáradt vagyok.
Fogalmam sincs, hogy mennyi ideig aludhatok, de Arlert hangjára ébredek. Kinyitom szemeimet, majd két gyönyörű, egyben ijedt szempárra találom szembe magam.~Eren szemszöge~
Borzalmasan fáj mindenem. Az az autó alaposan lesérültetett. Mikasa szerint legalább 1 napig voltam "kómában". Nrm tudom, hogy ez mennyire furcsa, de álmodtam.Az álmomban egy nálam jóval kisebb sráccal voltam mindenhol. Együtt feküdtem vele az ágyban. Csókoltam.... Szerettem... De a külsejét és a nevét teljes homály fedte.
Ismerős hangokra ébredek.
-Mikasa halkabban... A hadnagy alszik...
-Kit érdekel a törpe? Engem csakis Eren érdekel...
Ki az a hadnagy? Milyen törpe?
Lassan nyitom ki a szemeimet. Két legjobb barátom az ágyam egyik oldalán ül.
-Mikasa...Armin-motyogom.
-Eren!-mondja aggódóan a lány és a nyakamba borul.-Úgy aggódtunk!
-Végre visszatértél!-hallom Armin hangját aki szintén átölel.
Mosolyogva nézem őket. De amikor szuszogást hallok a másik oldalamról megfagy bennem a vér. Ki ez? Az alvó illető is kinyitja szemeit. Szeme a boldogságtól csillog, de amikor meglátja az én ijedt tekintetem megfagy az arca.
-Te...-mondom, majd kisebb fázis késéssel folytatom.-Ki vagy?Remélem tetszett😊
Ha igen, csillagozzatok😉
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek Hadnagy (18+) *Befejezett*
Fanfic"-Szeretlek hadnagy-mondom halkan, majd átölelem. -Bolond!-mondja Levi és a fejét a mellkasomba fúrja.-Ne mondj ilyeneket!" 2016¦©_fuchidareika_