🔞18+🙊
~Levi szemszög~
Visszaérünk a szobába. Eren szokásához híven lahajítja a táskáját és az ágyra fekszik.
-Jesszus-sóhajt egyet, majd fejére rakja a párnáját.-Arminék ágya rohadt kényelmetlen volt!
Egy halvány mosoly kíséretében nézen Erent. Közelebb megyek hozzá, majd ráfekszek. Lábait szétnyitja így pont beférek közéjük. A párnát elveszi arca elől majd egy perverz vigyor közepette rám néz. Átkarolj a nyakam és magához húz. Lágyan megcsókol, gyengéden tuszkolja nyelvét a számba. Visszacsókolok. Hiányzott a csókja. Petra nem csókol ilyen jól. Nyelveink örült táncba kezdenek. Feltérképeztem az egész száját. Közben kezeimmel a pólóját rángagom felfelé. Kicsit fentebb ül, így gond nélkül lejön a felsője. Simogatni kezdem a mellkasát, a mellbimbóinál kicsit elidöztetem a kezem. Belenyög a csókunkba. Az átkozott levegő miatt abbahagyjuk a csókot. Ajkaimmal a nyakára cuppanok, ahol elkezdem nedves csókokkal beborítani. Amikor megtalálom a gyenge pontját szívni kezdem, amit egyre hangosodó nyögésekkel díjaz.
-Le-Levihh nghh ahhh-suttogja a nevem, majd a végébe belenyög.
A nyakát elhagyva áttérek a mellkasára. Minden pontját szívni kezdem, közben egyik kezemmel a mellbimbóját izgatom a másikkal a nadrágjába nyúlkálok. Egészen a nadrágjáig végig csókolom majd elkezdek a nadrággal kínlódni. Miután sikeresen leszedem róla elém tárul a kidundorodó boxere. Simogatni kezdem az anyagon keresztül. Erenre nézek, akinek szemében ég vágy. Nyomok rá egy puszit a boxeren keresztül. Visszamászok az arcához és egy lágy csókot nyomok ajkaira. Hevesen visszacsókol majd hirtelen átfordulunk. Én vagyok alul Eren pedig felettem térdel. Kigombolja az ingemet és úgy ahogy én az előbb végig csókolja a mellkasom, a mellbimbómnál kicsit meg is szívja a bőröm, majd szép lassan leér a nadrágig. Habozás nélkül leszedi rólam. Az én boxerem is legalább annyira ki van dundorodva mint Erene. Simogatni kezdi a combom belső felét, majd lábujjaimtól kezdve csókokkal hinti a testem.
-E-Erenhh nhghghh-sóhajtom, mire Eren lágyan beleharap a combomba, ezzel is egy hangosabb nyögést kiváltva belőlem.
Fogaival lehúzza rólam a boxert, majd végig nyal merev férfiasságomon.
-Nghhhh Ahhh!
Egyik kezével tartja magát, a másik a mellkasomon pihen. A mellkasomon lévő kezét a számhoz emeli,lágyan rám néz majd szóra nyitja a száját.
- Vedd be a szádba.
A kérésnek eleget téve veszem be ujjait a számba. Szopogatni, szivogatni kezdem. Lehet kicsit beleélem magam. Eren zihálva néz, hangos nyögésekkel fűszerezve. Kivezeti számból ujjait majd az elsőt a bejáratomhoz helyezi.
-Mehet?-kérdezi, mire bólintok.
Belémnyomja első ujját, amitől felnyögök. Kis szünet után már az összeset magamban érzem. Kihúzza belőlem, nagy ürességet hagyva maga után, amit betölt testes férfiasságával. Miután megszokom a méretét mozogni kezdd. Egyre gyorsabban. Az én számat is egyre hangosabb nyögések hagyják el. Kis idő múlva én Eren mellkasára, Ereb pedig belém élvez. Letörlöm Erenről a cuccot majd összebújva fekszünk. Köröket rajzolok a mellkasára, amikor hirtelen elkapja a kezem.
-Ez csikiz-kuncogja majd belepuszil a hajamba.
Rámosolygok majd a mellkasára fekszek.
-Levi...-mondja komolyan.
-Igen?-kíváncsian nézek rá, kezébe veszi az arcom és suttogni kezdd.
-Szeretlek-mondja majd szenvedélyesen megcsókol.
Én is szeretlek, Eren! mondom magamban❤Remélem tetszett😊
Ha igen, csillagozzatok😉❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretlek Hadnagy (18+) *Befejezett*
Fanfic"-Szeretlek hadnagy-mondom halkan, majd átölelem. -Bolond!-mondja Levi és a fejét a mellkasomba fúrja.-Ne mondj ilyeneket!" 2016¦©_fuchidareika_