~Eren szemszöge~
Az egész napot az ágyban töltjük, majd este bealszunk. Nagyon szeretem Levit, és bármit megadnék érte.*másnap reggel*
-Eren. Ereen. Ereeen. Ereeeen. Kelj már fel b@zdmeg!-hallom Levi álmos, rekedt hangját.
Lassan kinyitom a szemeim majd mosolyogva rázézek.
-Jó reggelt!-mondom, majd hatalmasat nyújtózkodok.
-Tch, épp ideje volt hogy kinyílt a szemed-morgolódik majd puszit nyom a homlokomra.
Átkarolom a nyakát és szenvedélyesen megcsókolom. Szájába vezetem a nyelvem, majd ádáz harcot kezdenek. Levegőhiány miatt elválunk. Szuszogva nézünk egymásra, majd lágy mosolyra húzom a szám.
-Szeretlek...nagyon-mondom majd egyik kezemmel elkezdem az arcát simogatom.
Félre fordítja a fejét, hogy ne lássan arcán a pírt. Lehajtott fejjel közeledik, majd ismét egy szenvedélyes csókban egyesülünk. Ezekért a reggelekért érdemes élni...
Majd ekkor az ajtó hirtelen kívágódik. Lopva odatekintek, majd egy fagyos arcú Mikasaval találom szembe magam. Egy darabig még néz, majd látom, hogy valami a szeménél csillog... Csaknem... Sírna...? Kihátrál a szobából majd elkezd rohanni. Félbeszakítom a csókunkat majd a síró lány után rohanok.
-Eren!-hallom Levi hangját, ahogy azt is, hogy utánam rohan.~Mikasa szemszög~
Amikor meglátom Erent a törpével csókolózni eltörik bennem valami. Könnyek szölnek a szemembe majd elkezdek rohanni. Hallom ahogy Eren a nevemet kiabálja, de nem figyelek rá. Csak futok és futok.
Utálom a törpét! Utálom a világot! Tudtam, hogy Eren nem szeret engem úgy, hanem csak batátilag. De akkor is. Szívszorító látvány volt.
-Mikasa! Várjál már!-kiabálja Eren, de nem hallgatok rá.-Állj már meg!
Nem akarok megállni. Csak szaladni akarok. El mindenki elől. Vissza anyáékhoz. Csakhogy... Ők már nincsenek. Elérek egy út kereszteződéshez,ahol megállok. Pár méterre tőlem megáll Eren, majd kicsivel távolabb a törpe.
-Mikasa, miért rohantál el?-kérdezi szuszogva Eren, mire lehajtom a fejem.
-Mert láttam...-motyogom.-Hogy nem engem, hanem a törpét csókoltad!- kiabálom, mire Eren arca lefagy.
-És ez miért baj?-kérdezi dühösen.
-Mert tudod hogy érzek! És épp ezért zavar nagyon!-kiabálom könnyekkel küszködve.
-Egy szóval se mondtam, hogy szerelmet kell vallanod nekem!-vágja rá ingerülten a választ.-Meg ha jól emlékszem elmondtam az én véleményem erről!
-Nem érted...-motyogom.
Látom, hogy egy autó sincs a közelben így átmegyek az úton. Eren automatikusan elindul utánam anélkül, hogy szét nézne. Majd ekkor jön egy kisebb családi autó és...Paff
Lefagyva meredek a véresen fekvő Erenre. A törpe idegesen rohan oda hozzá.
-Eren!-szemébe könnyek szöknek.-Valaki...Valaki hívja a mentőket!Remélem tetszett😊
Ha igen, csillagozzatok😉Helloo.
Oké,én se posztoljak hajnalba. Rossz részt másoltam át😅 Gommenesai
De ime az uj resz😅
Nagyon bena lett Mikasa szemszöge?😛
Nem tudom mikor tudom kirakni a folytit mert nem leszek itthon. De megpróbálom majd😆
Bye bye titánkáim❤🐎
És még egyszer bocsi😶😳
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek Hadnagy (18+) *Befejezett*
Fanfic"-Szeretlek hadnagy-mondom halkan, majd átölelem. -Bolond!-mondja Levi és a fejét a mellkasomba fúrja.-Ne mondj ilyeneket!" 2016¦©_fuchidareika_