" Sayang, Selamat Ulang Tahun perkahwinan kita yang 25 tahun. Lisa rindu sayang selalu. Rissa is 22 now. Subahanaallah degil dia just like you. Our kids grow up cepat sangat. Rasa macam semalam lisa bersalin Rissa dah 22 tahun sekarang. Rissa macam sayang. She's doing well in her study. Dua bulan lepas she take over tempat sayang. Nampaknya dia ikut jejak daddy. Rissa selalu pakai kemaja baju sayang, kadang kadang gaduh dengan Nazrul and Adrian sebab baju sayang. She control all. Kereta pun gaduh. Your car Audi dia yang guna. Whatever belong to sayang semua hak dia. Penat Lisa kadang kadang dengan Rissa, tak dengar cakap langsung tapi bab kerja she really hard working macam daddy dia. Lucky Faizal guide her well. Dia nak jadi macam daddy dia. Nazrul is 20 now degil juga tapi tak teruk macam Rissa. Dua ekor ni tak boleh jumpa pasti gaduh. Semalam gaduh pasal Nazrul nak learn pasal hotel, Rissa ada saja dengan dia. Sometimes Lisa tak boleh nak kata apa. Nazrul semakin besar sebiji macam sayang. Acuan agar agar. Lisa terubat rindu bila tengok Nazrul. Serba serbi macam sayang. Adrian dia baru lepas SPM tak nak masuk kolej nak jadi macam daddy juga. He is closed dengan Rissa. So kakak la yang guide dia. Miracle sayang anak anak kita semua nak jadi macam sayang. Tak ada sapa nak ikut jejak Lisa. Kalau sayang masih ada sure akan bangga with your three babies. Rissa ada boyfriend sekarang, tapi dia lebih penting kerja, gaduh dengan boyfriend gamat habis satu rumah. Nasib la Norman baik penyabar. Nazrul girlfriend ramai juga. Satu anak satu macam perangai. Lisa rindu dengan sayang walau dah lepas 5 tahun Lisa tahu sayang sentiasa ada bersama all of us. Daddy baru keluar dari wad sakit. Daddy sayang sangat dengan Nazrul sebab dia macam sayang. And he call daddy dengan panggil daddy. Umi Allahamdulliah sihat. Kak Anna dah balik tinggal di Malaysia dua tahun lepas. Ad dengan Faizal dah ada dua anak sekarang. Nabila very closed to Rissa. Yang bongsu baru 5 tahun. Semua sepupu rapat. Every weekend ada saja dengan 7orang sepupu. They travel everywhere 7 of them. Anak anak kak Anna all doing well. Allahamdulliah. All of us miss you. Sayang dalam hati setiap seorang." Lisa mengesat airmata.
" Mummy, Risaa call mummy banyak kali tak jawab"
" Mummy silent phone kan kat kubur. Lama mummy tunggu. Kenapa lambat"
" Rissa tunggu Norman. Naz dengan Adrian mana?"
" Mummy ingat dengan Rissa. "
" Mata merah, mesti luah perasaan kat daddy. " Rissa meletak sejambak ros diatas pusara Nazrin.
" Daddy Rissa ada something nak bagitau. Nanti esok Rissa datang sorang diri"
" Kenapa tak boleh bagitau mummy"
" Rissa kan anak daddy. Daddy first pastu mummy"
" Kata mummy luah perasaan tapi dia pun sama"
" Well mummy i am daddy's girl. Sampai pun, kenapa lambat?"
" Jalan jam. Daddy kita orang dah sampai." Nazrul dan Adrian meletak lily putih dia atas pusara Nazrin.
" Jom kita baca yassin"
" Tadi uncle Zal call, uncle dengan aunty Ad on the way datang kesini, Wan dengan grandma pun. "
" Allahamdulliah.ramai yang baca yassin kat daddy."
" Mummy dah bagitau daddy apa terjadi dengan Rita ahli sihir tu?"
" Mummy tak nak cakap la."
" Mummy pasal dia santau daddy, daddy tinggal kita orang saat kita amat perlukan daddy. Biar Adrian saja cakap. Daddy perempuan sihir tu mati dalam keadaan yang amat memalukan. Tersebar dalam surat khabar dia mati masa tengah bersetubuh dengan lelaki India. Malangnya krmaluan lelaki tersebut tersangkut dalam kemaluan dia. Viral daddy mayat dia macam terbakar jadi hitam. Lelaki tu tak mati tak kemaluan tak boleh keluar. Doctor kena potong. "
YOU ARE READING
Love You Forever
Romance' I benci dengan you. Benci sangat sangat. Sampai hati you. I nak you nikah dengan I esok . Kalau tak siap you" ' Baby, baby, listen to me okay. Jangan mengamuk macam ni. I janji I akan nikah dengan you. Esok kita jumpa parents you okay.?" "Mak, aku...