Bab 7

20.5K 353 19
                                    

" You memang sial" dibaling Iphone 6s tetap ke muka Nazrin .

" Tiga hari i fly, you keluar dengan betina tu siap pergi shopping lagi. Tu gambar you dengan dia. Nasib mak dengan ayah nampak" jerit Rita bagai nak pecah kereta sebaik Nazrin menjemputnya di Airport.

" You ni kenapa. I nak keluar dengan siapa pun tu hak I and she also my wife. Janji segala keperluan you cukup. And please learn how to respect people Rita."

" Amboi, kenapa betina tu agak you suruh kurang ajar dengan I. " Ditampar muka Nazrin berkali kali.

Nazrin terpaksa menolak Rita ketepi hingga kepala Rita terhantuk di cermin kereta.

Dibuka kasut tinggi dibaling kemuka Nazrin.

" You ni kenapa kurang ajar sangat"

" You tu yang cari pasal. I pergi kerja susah payah you boleh betrayed i dengan sial tu"

" You cakap macam tak guna otak. You kerja susah payah untuk diri you sendiri, selama ni you tak pernah buy me not even a shirt. I yang kerja susah payah nak bela satu family you. Kalau I nak buat apa pun tu hak I. You jangan tanya"

" Celaka you, you memang babi macam mak bapak you juga" Nazrin tidak dapat menahan kemarahan ditampar muka Rita.

Rita meludah ke muka Nazrin.

" Niran hantar aku balik rumah mak aku."

" Pergi la balik mana pun i dont care. Be with you pun bukan layan i macam husband. Pentingkan diri you sahaja. I getting fed up"

" Pergi mampus la babi, macam aku kisah sangat nak hidup without you."

" Okay if you say that. I know what to do."

" You memang tak kisah pun, kalau you kisah you akan jaga makan pakai I. Masak tak pernah langsung, rumah sentiasa bersepah. Dah berapa lama kita tak sama?"

" Jangan cakap dengan I pasal benda yang sama sejuta kali. Ohh sekarang you menjawab kan. Cuba you cakap betul betul you dah fuck ke dengan betina tu.?" Ditumbuk Nazrin berkali kali.

" Merepek apa ni. Sakit la. Niran drive cepat sikit. "

" You memang sial. Menyesal I kahwin dengan you. "

"Whatever la."

Kedua kembali diam, Nazrin mengambil handphone dilihat wajah nya luka sedikit terkena kuku panjang Rita.

Macam mana la aku nak terus kan perkahwina ni. Daddy i wish you were here. Perangai dia dah melampau sangat.

Sial punya jantan siap la kau aku akan bomohkan kau cukup cukup sikit demi sikit duit kau aku akan ambik. Betina sial siap kau kalau tak kena santau dari aku, tak mati tak sah.

"Esok my appointment dengan doctor I need 10k."

"Huh! I dont have any money." Terus Nazrin pandang kearah lain. Rita menendang Nazrin berkali kali.

Ditekan kaki Rita dengan kuat, menjerit Rita kesakitan. Nazrin melepas kaki Rita, tidak sempat Nazrin mengelek Rita menendang dengan kuat ke pipi Nazrin. Nazrin tidak dapat menahan kepanasan di hati di tumbuk paha Rita dengan kuat. Menjerit bagai orang hilang ingatan selop Rita menangis kesakitan.

Love You ForeverWhere stories live. Discover now