"Mak, Rita nampak Rin dengan Lisa, betina tu mengandung, dia orang beli barang baby."
" Betul ke? Kak Liza ni buat kerja apa, suruh buat pembenci ni jadi cerita lain pulak. Besar ke perut perempuan tu?"
" Rita nampak dia pakai dress labuh, tak la nampak besar sangat. Tapi beli barang baby semua barang branded"
" Kan si Nazrin tu suka baby. Kami kalau dulu mengandung anak dia. Sampai mati duit kamu tak habis"
" Mak, dah lah. Rita esok terbang tiga hari. "
" Kamu masih ingat lagi ke dengan Nazrin?"
" Ingatlah mak. Kalau tak kerana talak tiga. Rita merayu suruh dia bagi peluang nak rujuk semula. Rita benci tengok dia orang mak, asyik peluk betina tu. "
" Anak sulong dia. Biarkanlah Rita. Kita cuba cara lain bagi mereka berpisah."
" Duit Mak semua tu. Bukan Rita boleh dapat Rin semula. Rita tak kisah tapi Rita tak akan biar mereka bahagia." Harap harap la anak mereka mati ke cacat ke. Masa tu Nazrin mesti sedih, Rita cuba la pujuk. Jadi perempaun simpanan dia macam dulu pun tak apa, janji dia tidur sebelah Rita tiap malam. Rita rindu mak dengan Rin. Rindu manja dia, peluk dia. Rindu segala galanya. Dah la, Rita pergi dulu"
" Anak aku ni macam macam"
------------------^^^^^^00000^^^^^--------------
"Baby please scan, nak tahu girl or boy."
" Biarlah rahsia. Sayang sekarang dah enam bulan, lagi tiga bulan je kot, sabar la"
" I want to decorate bilik 🚼 nak tahu girl or boy. Please"
" Esok check up, Ya Lisa minta doctor scan."
" Six month your tummy tak besar pun."
" Lisa rasa berat, tak besar ke perut Lisa, jap nak berdiri depan cermin" lisa bangun dibuka baju, Nazrin memeluk dari belakang.
" Cant wait to see my baby, combination mummy and daddy. Apa pun sure handsome macam daddy juga."
" Lisa pun cantik okay."
" Cant denied, sayang memang cantik and look sexy tengah pregnant ni. Suka tengok your body. Make me want all the time"
" Biar perut kecik, janji baby sihat. Lisa paling takut jadi rekahan. Habis gone"
" Kalau gemuk macam mana?"
" Tak nak I wanna be sexy to you all time. Baru 23 kot kalau gemuk macam mana? Jap bagi Lisa ambik gambar masa pregnant and after"
" Whatever size you are, I love you always. Esok pagi check up kan, make sure scan"
" Baby you have meeting kan, Lisa pergi dengan Umi, nak shop barang baby."
YOU ARE READING
Love You Forever
Romance' I benci dengan you. Benci sangat sangat. Sampai hati you. I nak you nikah dengan I esok . Kalau tak siap you" ' Baby, baby, listen to me okay. Jangan mengamuk macam ni. I janji I akan nikah dengan you. Esok kita jumpa parents you okay.?" "Mak, aku...