" Listen to me Mohd Nazrin, sama ada you like it or not Umi akan urusan kan perkahwinan Rin dengan Lisa. Ini keputusan Umi. "
" You are crazy. Daddy diam kenapa. Umi dah jadi apa ni. Berapa lama Umi kenal perempuan kampung tu, seminggu lepas balik sini, Umi asyik cakap pasal kahwin, kahwin, kahwin. Rin ada Rita mana nak pergi letak dia. Tahu kan i love Rita ni tak hujan ribut suruh Rin kahwin dengan betina mana tah."
" Nazrin, dengar la cakap Umi, sebelum ni daddy, Umi tak pernah minta apa apa pun dari Rin just kali ni."
" Rin, tak faham la. Apa hebat sangat pompuan tu sampai kena kahwin dengan dia cara paksaan tau ni." Nazrin duduk menyala rokok Dunhill merah disedut asap rokok sengaja disembur kearah Umi nya.
Wajah Nazrin kelihatan stress hingga menampakkan urat saraf dileher dan pipi nya. Entah rokok yang keberapa disedut Nazrin.
Pergaduhan terus berlarutan. Sehingga Tan Sri Adnan terpaksa meninggi suara. Puan Sri diam bergenang airmata menahan sikap kurang ajar Nazrin.
" Umi, daddy dengar sini. I really dont know who this fucking women, what so special about her sampai Umi ugut Rin sampai nak balik semua syarikat Rin. If I ever get married to her I will definitely make her regret till her last breath. Jangan marahkan Rin kalau sesuatu terjadi dekat dia."
" Nazrin dengar sini, itu anak orang. Sorang anak yang telah kehilangan mak bapak dia._"
" What the fuck daddy. Bapak mak dia mampus pun apa kena mengena dengan Rin. Pasal apa Rin jadi mangsa pulak nak kena kahwin dengan dia!" Tinggi suara Nazrin hatinya semakin panas. Kalau tidak ada rasa hormat kepada kedua ibu bapaknya pasti Nazrin melangakah pergi.
" Nazrin, dia jadi anak yatim piatu sebab Rin yang langgar mak ayah dia. Rin bunuh Mak ayah dia yang bawa motor hendak menghantar makanan ke surau untuk kenduri. sekarang Umi nak Rin terima Lisa as your wife. Tebus kesalahan yang Rin meyembab kematian mak ayah dia. Itu pun cukup bagus dia tak ambil tindakan undang undang Rin mahu ingat, Rin memandu dalam keadaan separuh mabuk jam 6 petang, you were talking on phone and your driving licence mati. Tahu tak apa hukuman Rin." Puan Sri Emleda sudah tidak dapat menahan kemarahan yang meluap luap kepada Nazrin.
Nazrin menyala rokok entah batang yang keberapa. Nazrin diam memandang wajah Tan Sri dan Puan Sri dengan pandangan tidak puas hati.
" Ohh.. macam tu. So sebabkan kelalaian Rin, rin kena rosakakan masa depan Rin kahwin dengan anak yatim tu. Dah mak dengan bapak dia punya ajal macam tu nak mampus cara tu redha saja la. " tahap kesabaran Puan Sri Emelda tidak dapat menahan persaan marah. Ditampar muka Nazrin.
Nazrin memegang muka nya tanda berkedip memandang Puan Sri. Terus Nazrin bangun dari kerusi ingin masuk kedalam rumah.
Tan Sri Adnan menahan Nazrin dari masuk kedalam rumah.
" Rin, Umi minta maaf Umi tak dapat kawal perasaan. " Nazrin menepis tangan Umi nya dari memegang pipi bekas tampar.
" Nazrin, daddy akan bagitau tarikh perkahwinan just be ready you need to accept Lisa sama ada Rin suka atau tidak."
" Umi, rasa lepas Rin kenal hati budi Lisa you will like her. Lisa cantik Rin iras iras pelakon hindustan tinggi cantik. "
" I dont care. Tapi kalau lepas Kahwin Rin tak dapat terima dia jangan salahkan Rin. Kalau dia mati dont balme me." Terus Nazrin masuk kedalam rumah. Dihempas pintu bilik dengan kuat. Lagu R&B dipasang dengan kuat. Nazrin membuka baju, seluar dibaling kedalam bakul. Masuk kedalam bilik air,bawah pancuran air hujan yang sejuk Nazrin menumbuk dinding batu bilik air. Sehingga berdarah jari jarinya.
Mati la kau nanti betina sundal. Kalau mak dengan bapak kau nak mampus apa kena mengena dengan aku. Dah aku bayar seratus ribu pergi lah jahanam dengan duit tu. Baik nak kahwinkan sangat,mati nanti aku ajar. Tunggu la kau sial azab dunia bakal menanti.
YOU ARE READING
Love You Forever
Romance' I benci dengan you. Benci sangat sangat. Sampai hati you. I nak you nikah dengan I esok . Kalau tak siap you" ' Baby, baby, listen to me okay. Jangan mengamuk macam ni. I janji I akan nikah dengan you. Esok kita jumpa parents you okay.?" "Mak, aku...