Seminggu bercuti di Bali bersama Nazrin, hubungan Lisa dan Nazrin kembali akrab.
Sekembali dari bercuti, Lisa kembali kerja di Hotel. Tiga Bulan berkerja banyak Lisa pelajari sebelok belok pengurusan. Setiap hari Nazrin akan datang makan tengahari bersama dan habis waktu kerja Niran akan menjemput lisa ke pejabat Nazrin.
" Sayang tak habis lagi kerja?"
" Sikit lagi. Sayang esok lisa nak teman Ad beli barang hantaran lepas kerja boleh?"
" Ya go. Jap Nak habis sikit lagi."
Lisa duduk menunggu Nazrin leka melakukan sesuatu di computer.
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
"Kak Liza, dah tengok ke apa yang aku suruh. Rita anak aku dah gila talak kat Nazrin, asyik menangis nak kan Nazrin, stress aku. Tolong buat bagi Rita lupa dia. Si Nazrin tu bukan ke baru aku suruh kak buat bagi dia ingat Rita."
" Aku tengok dah. Si Nazrin tu dia orang dah berubat. Bukan sorang dua yang yang ubat dia, tiga orang semua. Kuat kuat pendinding dia pun sekarang kuat. Apa aku boleh buat aku buat pembenci lagi aku terpaksa guna belaan aku hampiri Nazrin. Aku bagi belaan aku kacau jiwa dia. Dia ada pendinding tapi diri dia sendiri tak amal. Si isteri aku tal boleh kacau kuat sangat dia tu. Aku buat malam nanti pasti esok lusa berhentam lah. Tengok lah kali ni. Si Rita tu dah empat bulan bercerai apa kejadah gila talak bukan aku dah bagi pakai untuk jantam lain. Aku ketatlan kemaluan dia aku letak susuk mas pergi lah cari jantan kaya kan banyak"
" Dah dapat, duda kaya tak ada anak isteri bercerai. Duit memang banyak dihumban ni baru beli rumah dekat Rita beli saham bagi. Tapi tiap hari mau seks, sampai letih Rita kena layan. Nafsu apa entah. Aku ni tidur bilik sebelah tak larat nak dengar cerita dia orang atas kat katil. Tapi sejak seminggu ni dok Nazrin. Buat lah apa patut kak. Aku rimas dok nangis. "
" Ya la. Kau kaya lah sekarang. Kerja aku pun tambah bayaran lebih sikot, aku nak beli gelang mas cantik. Kita beli lah sorang satu"
" Boleh juga."
=============:=============
Segala persiapan majlis perkahwinan Ad lancar diuruskan oleh Suhaimi. Tinggal 3 minggu ke hari akad nikah.
" Okay Ad. Kita jumpa lepas kerja. Bye"
" Hai, Mary mana paper event tadi tu I lupa nak ambik"
" I dah letak dalam office you."
" Thanks" Sebaik masuk kedalam bilik mesyuarat bersama Sales team, Lisa mendengar perbincangan mengenai tiga events besar akan datang. Lisa mendengar dengan teliti. Lisa sendiri minta untuk menjadi coordinator untuk event malam nanti.
Lima kali Nazrin cuba hunbungi Lisa tidak dijawab. Di call ke hotel mereka tidak dapat memcari Lisa. Panas hati Nazrin. Dicapai kunci kereta terus Nazrin pandu ke hotel.
Sebaik sampai, terus naik ke pejabatnya, menjadi bilik Lisa.
Nazrin melihat pejabat kosong.
" June, where is my wife?"
" She was here. I think she went down with Ammar new DOS. Coffee house maybe" terus Nazrin turun.
Dilihat Lisa sedang makan bersama Ammar, tah apa yang disembang Lisa kelihatan seakan selesa bersama. Malah dilihat Ammar berkongsi makanan bersama Ammar. Malah dilihat Lisa memgambil air Ammar diminum.
" So Lisa, malam ni you teman I, kita tengok hows coordinator handle event"
" Bole tapi kena beritahu Nazrin dulu." Lisa mengambil handphone dilihat banyak miss called dari Nazrin
YOU ARE READING
Love You Forever
Romance' I benci dengan you. Benci sangat sangat. Sampai hati you. I nak you nikah dengan I esok . Kalau tak siap you" ' Baby, baby, listen to me okay. Jangan mengamuk macam ni. I janji I akan nikah dengan you. Esok kita jumpa parents you okay.?" "Mak, aku...