Se spune că cele mai dificile zodii au și cele mai mari defecte. Trei semne astrale sunt considerate cele mai periculoase din tot zodiacul.
Fecioarele,vinovate de obsesii
Se spune că nativii din zodia Fecioară se numără printre cei mai dificili oameni. Bineînțeles, nu sunt toți în aceeași oală, dar există printre ei oameni de care trebuie să te ferești. Aceștia pot avea tot felul de obsesii și manii greu de înțeles, sunt cicălitori, egoiști și lipsiți de empatie. Rareori se întâmplă să iubească sincer pe cineva, pentru că sunt mult prea obsedați de persoana lor, de obiectivele și dorințele lor. În aparență, încearcă să fie calmi și perfecți, dar se aprind ușor și sunt capabili de o furie greu de stăpânit.
Scorpionii, printre cele mai posesive zodii
Se știe cât de mult contează erotismul în viața Scorpionilor, iar unii dintre nativii acestei zodii sunt de o gelozie îngrozitoare când nu își pot domina partenerii. Dar, poate că cea mai neagră trăsătură a lor, este nevoia de răzbunare, atunci când încetează să mai iubească pe cineva. Sunt capabili să îi distrugă viața celuilalt, chiar dacă și-o distrug și pe a lor, fără să se mai gândească la consecințe. Urăsc din tot sufletul, indiferent de vârstă, maturitate sau educație, și nu e bine să le stai în cale.
Capricornii, acuzați de lașitate
Nativii acestei zodii sunt firi materialiste și iubesc foarte mult confortul. Pentru ei contează cariera doar ca să câștige mai mulți bani, nu pentru că sunt pasionați de ceea ce fac. Totul e calculat, ordonat și aranjat în așa fel încât să le fie bine. De aceea, se feresc de riscuri, iar unii dintre ei sunt de-a dreptul lași când se află la ananghie. Sunt capabili să își părăsească partenerii de viață, dacă trebuie să facă sacrificii pentru ei. Sunt pesimiști, orgolioși și introvertiți, iar viața lângă ei nu este ușoară.
YOU ARE READING
Despre zodii
DiversosDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)