Între semnele zodiacale guvernate de acelaşi element există mereu legături profunde. Astrologic vorbind, combinaţia Vărsător-Gemeni e una compatibilă, menită să aducă împliniri pe toate planurile.
Bărbatul Vărsător este atras de neconvenţional şi te va putea accepta aşa cum eşti, neliniştită şi aventuroasă.
Gemenii și Vărsătorul, suflete pereche?
Poţi întâlni un bărbat născut în zodia Vărsător când te aştepţi mai puţin, dar când această întâlnire se produce, vă veţi recunoaşte pe loc şi veţi şti că e o întâlnire aparte. Aveţi naturi înrudite, drept urmare veţi simţi imediat o legătură subtilă formându-se între voi. Vărsătorul este influenţat de Saturn şi Uranus, ceea ce îl face imprevizibil.
În intimitate, succesul relaţiei voastre se va bază tot pe comunicarea exemplară existentă între voi; s-ar putea chiar să aveţi situaţii în care momentele petrecute vorbind despre ceea ce vreţi să faceţi să depăşească net numeric momentele în care chiar faceţi ce v-aţi propus. Dar nicio grijă: la cât de vorbăreţi sunteţi între voi, acesta nu va fi motiv de supărare.
El crede în iubirea liberă
Aspecte negative: Bărbatului Vărsător îi place să savureze experienţele pe îndelete şi preferă o abordare mai profundă a lucrurilor şi oamenilor. Tu te defineşti de la început ca uşor superficială, îţi place să sari de la o preocupare la alta, ceea ce poate irita Vărsătorul.
Aspecte pozitive: Sufletul tău rebel va atrage curiozitatea bărbatului Vărsător. Vărsătorul ar vrea să încerce, dacă ar fi posibil, lucruri care sunt noi nu numai pentru el ci pentru întreaga omenire. Te va copleşi cu entuziasmul şi energia lui sexuală. Majoritatea Vărsătorilor cred în iubirea liberă, fără îngrădiri. Aşa că e indicat că tu să porneşti o relaţie cu el pe modelul "fii liber şi independent chiar dacă suntem impreună".
Compatibilităţi similare pentru femeia Gemeni: Balanţă, Peşti, Capricorn.
YOU ARE READING
Despre zodii
RandomDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)