Femeia Vărsător, în topul celor mai pasionale zodii
Chiar dacă este cerebrală și exigentă în relația de cuplu, nativa Vărsător știe să se bucure din plin de clipele de pasiune. Pentru ea, jocurile și creativitatea partenerului contează foarte mult și știe cum să o stimuleze. Îi place să experimenteze și să încerce senzații noi, fiind deosebit de atentă și la dorințele celuilalt.
Femeia Fecioară, o perfecționistă și în intimitate
Se știe că îi place să facă totul perfect, inclusiv în dormitor. Femeia Fecioară va găsi cuvintele și gesturile potrivite pentru a aprinde flacăra în intimitate și pentru a-i menține treaz interesul partenerului ei. Partidele intime nu o plictisesc niciodată. Din contră, le vede ca pe o modalitate de a trăi la maximum viața de cuplu.
Femeia Balanță apreciază romantismul
Balanța nu se implică într-o relație intimă decât dacă partenerul ei știe cum să îi satisfacă dorințele romantice. Iar, dacă găsește bărbatul potrivit, legătura lor este ca un foc de artificii, plină de pasiune și erotism.
Femeia Pești, seducătoare și sentimentală
Era previzibil ca nativa din Pești să intre în topul celor mai pasionale zodii, pentru că știe cum să seducă și să îl facă pe un bărbat să viseze cu ochii deschiși. Învăluite de mister, afectuoase și romantice, lasă în urma lor dorințe nesatisfăcute, astfel încât povestea de dragoste să nu aibă niciodată sfârșit.
Femeia Săgetător, pretențioasă și pasională
Se știe că bărbatul Săgetător este craiul, dar nici femeile născute în acest semn astral nu se lasă mai prejos. Nativa Săgetător este o libertină și nu refuză nicio ocazie de a se distra. Dar își alege cu mare grijă partenerii, pentru că este pretențioasă, impulsivă și sigură pe ea.
Sa nu uitati sa aruncati un ochi si la cealalta carte a mea. Astept intrebari de la voi sau provocari daca vreti sa fac intr-un capitol :))
YOU ARE READING
Despre zodii
RandomDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)