De ce se holbeaza zodile la tine

281 8 0
                                    


   1.Berbec: incearca sa se gandeasca la ceva interesant si spiritual sa iti spuna deoarece cumva i-ai captat atentia.

 2.Taur: vrea ceva sa dizolve tensiunea si sa te faca sa incepi sa vorbesti,alegand cele mai posibile scenarii. 

 3.Gemeni: vrea sa iti stie personalitatea asa ca au o idee ce sa spuna si cum sa o spuna ,uitandu-se dupa orientari pentru o conversatie.

4.Rac: pari destul de misto si vor sa afle mai multe asa ca poate voi puteti fi apropiati ca si prieteni.

 5.Leu: probabil ca deja vorbeste cu tine dar daca nu sunt pe punctul de a face asta pentru ca au multe sa iti spuna si il/o emotionezi.

 6.Fecioara: esti diferit si pari o persoana toleranta ,nu incearca chiar sa isi dea seama de tine,doar inearca sa treaca de suspiciune pentru ca poate voi puteti sa va concentrati impreuna.

 7.Balanta: se intreaba de ce nu sunteti prieteni deja.Se gandeste la ceva cu care o sa il/o observi si sa iti ia atentia.

 8.Scorpion: categoric incearca sa te citeasca precum o carte.Vrea sa isi da seama de tine intai si evalueaza fiecare detaliu al tau inainte sa poata sa iti cunoasca personalitatea.

 9.Sagetator; probabil nu se holbeaza la tine pentru ca ar trebui.Ci cu exceptia cazului in care ai facut ceva foarte captivant pana la punctul in care nu se pot opri sa te priveasca. 

 10.Capricorn: De ce nu i-ai vazut fata lor caraghioasa inca?Vrea sa te faca sa razi si sa ii vezi sau poate isi aduna curajul si vin la tine in curand. 

 11.Varsator: Holbat?Care este intelesul unui asa cuvant?Daca sunt interesati de tine,atunci sunt interesati.Asta e tot.Poate se uita la tine o data ,dar asta e doar pentru ca pot.

 12.Pesti: Se uita la tine,dar defapt nu se uita.Ochii sai te privesc direct in suflet dar capul le e in nori ,probabil fanteziind niste scenarii uimitoare.

Despre zodiiWhere stories live. Discover now