Scorpion
Calitatile si defectele zodiei Scorpionului
Calitati
In cazul in care persoana nascuta in zodia Scorpion este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Nativul (nativa) din zodia Scorpion poate atinge cele mai inalte trepte de interiorizare, profunzime, intuitie, constiinta inalta, transcendere spirituala. Nativul este spiritual, initiat, mistic, idealist, sublim, artist (exceleaza in teatru si drama).
Se manifesta compatimitor, ofera celor in nevoie ajutor eficient, este voluntar, tandru, sensibil, iertator, generos, dezinteresat, are simtul datoriei, demnitate si noblete sufleteasca.
Poate fi plin de intelepciune, intelegere profunda, inteligent, insetat de cunoastere, il intereseaza totul, analitic, ingenios, pasiv, conservator, misterios, intelege corect ce inseamna moartea, abilitate mentala si puterea de a gandi corect, calm, concentrat, curios, devotat principiilor, isi planifica viata, convingator, are nervi de otel, tarie de caracter, exigent, corect, independent, expresiv, capabil sa realizeze lucruri exceptionale in viata, strateg genial, transformator, penetrant, creativ, original.
Ii sunt caracteristice: tenacitatea, perseverenta, vointa puternica, curajul, initiativa, concurenta, combativitatea, competitivitatea, presiunea, dinamismul, entuziasmul, are mult tact, emotie vie, ii place actiunea si riscul, stie sa se apere, e hotarat sa invinga, categoric, puternic, abil, inflacarat, exuberant, emotionat, autoritar.
Natura plutoniana predispune spre sexualitate puternica, erotism, nativul fiind senzitiv, senzual, voluptuos, seducator, fecund, cuceritor, isi disimuleaza dorintele, magnetic, curtenitor, fermecator, fascinant, pasional, sentimental.
Este plin de resurse ascunse, energie, instinctiv, distruge ceva rau pentru a reconstrui ceva bun, robust, ii place natura, regenerarea.Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Scorpion, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Cel (cea) nascut in zodia Scorpion poate fi nemilos, nu are incredere in ceilalti, da dovada de micime sufleteasca.
Mental e predispus la: disimulare, siretenie, aroganta, extremism, caracter intransigent, angoasat (nelinistit), instabil, izolat, demoniac, vrajitor, sinucigas, morbid, critic, rebel, refractar, atasat de reguli, pesimist, lipsa de adaptabilitate, plafonare, imaginatie nestapanita, obsedat, semidoct, complicat, contradictoriu, secretos, dependent, labil, vanitos, pretentios, incapatanat, obositor, excesiv, lipsit de moderatie, este ori foarte sever ori foarte indulgent cu propria persoana, nesigur, inconstant, nehotarat, egoist, inhibat, lipsit de scrupule, infatuat, impenetrabil, teatral, prefacut, ii jigneste pe ceilalti dar nu suporta sa fie jignit, sadic.
Nu iarta, e razbunator, ranchiunos, invidios, despot, tiran, excesiv de autoritar, impulsiv, ambitios, aspru, agresiv, incisiv, revoltat, lipsit de tact, manifesta ura si dependenta excesiva.
Plin de dorinte – in special dorinte erotice, gelos, deseori face excese, traieste drame pasionale, pasionalitate excesiva, patimas, maniere retinute si grave, rezervat, posesiv, ii place sa fie adorat.
Este violent, distrugator, brutal, josnic, materialist, predominanta instinctelor, cruzime.
YOU ARE READING
Despre zodii
RandomDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)