Cele două semne au în comun dragostea pentru frumos, şi pasiunea pentru artă.
Adorabili și cu capul în nori
Compatibilitatea Peşti-Balanţa se poate duce în două direcţii, ori spre iubire ca-n poveşti, ori spre multă confuzie şi tensiune. Femeia Peşti se poate pierde pierde în lumea ideilor, pe când bărbatul Balanţa preferă realitatea cotidiană ca loc de joacă pentru ideile sale originale. Împreună veţi fi absolut adorabili, prietenii nu se vor mai sătura să vă vadă şi să vă asculte. Cuplul Peşti-Balanţa este unul complet sentimental, guvernat de afecţiune şi împreună sunt destul de indecişi şi lipsiţi de realism.
Bărbatul Balanţa trebuie să înveţe faptul că tu te exprimi mai mult instinctiv, că totul este filtrat prin emoţiile tale. Balanţa se va simţi că într-un joc în care trebuie să pună toate indiciile cap la cap pentru a înţelege ce vrei tu să spui.Dacă vei fi norocoasă să întâlneşti şi să ai o relaţie cu un bărbat Balanţa cu adevărat concentrat pe evoluţia să ca persoană, dragostea voastră ar putea fi una din combinaţiile cu totul speciale ale zodiacului. În orice caz, armonia sentimentală de la începutul relaţiei între o femeie Peşti şi un bărbat Balanţa este o trăire minunată atât pentru cei doi cât şi pentru cei dragi din jurul vostru.
Neînţelegeri frecvente
Aspecte negative: Bărbatul Balanţa nu va înţelege momentele în care tu îţi doreşti să fii complet singură cu gândurile tale, pentru că este o fiinţă extrem de sociabila, şi funcţionează foarte bine în centrul atenţiei. Neînţelegeri frecvente vor apărea atunci când romantismul tău se va lovi de cerebralitatea Balanţei. Însă prin bunăvoinţa ta şi realismul lui, veţi ajunge la un consens, la armonia în cuplu de care aveţi nevoie amândoi.
Aspecte pozitive: Bărbatul Balanţă se poate cunoaşte mai bine petrecându-şi timpul alături de tine, dragostea necondiţionată pe care o oferi îl va face să îşi înţeleagă mult mai bine emoţiile, senzaţiile şi sexualitatea.
Compatibilităţi similare pentru femeia Peşti: Gemeni, Săgetător, Berbec.
YOU ARE READING
Despre zodii
RandomDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)