Calitatile si defectele zodiei Balanta

2.6K 4 0
                                    


Balanta


Calitatile si defectele zodiei Balantei

Calitati

In cazul in care persoana nascuta in zodia Balanta este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Nativul (nativa) din zodia Balanta este detasat, meditativ, spiritual, inspirat, intuitiv.
Datorita influentei puternice a lui Venus, majoritatea celor nascuti in Balanta au calitati afective si artistice, fiind: afectuosi, indragostiti, altruisti, romantici, amabili, sensibili, rafinati, artisti, delicati, plini de candoare, iubesc tot ce e frumos si armonios, manifesta compasiune, au bun gust.
Individul este inteligent, intelectual, studios, chibzuit, extrovertit, echilibrat, corect, obiectiv, impartial, intangibil, diplomat, pacifist, conventional, elocvent, persuasiv, adaptabil, spontan, moderat, concentrat, moral, filozof, fin observator, bun colaborator, vigilent, subtil, rabdator, comunicativ, visator, perfectionist, relaxat, are buna dispozitie.
Puternica inclinatie pentru: asociere, intelegere, conciliere, negociere, tratative, casatorie, relatii amoroase.
Iubeste: justitia divina, ordinea, dreptatea, echitatea, ii plac regulile si legile.
Ii sunt caracteristice: principiul complementar, luarea deciziilor – alegerile.
Om abil, vesel, entuziast.
Exceleaza in a fi: sociabil, estetic, manierat, simpatic, curtenitor, atragator, monden, seducator, fermecator, senzual, elegant, frumos, pasional, gratios si cochet (mai ales la nativele zodiei), are fantezie.
Uraste violenta si iubeste confortul.


Defecte

Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Balanta, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Cei nascuti in zodia Balanta manifesta lipsa de profunzime, ignora momentul prezent.
Este insensibil, instabil si superficial in sentimente, nu stie sa faca diferenta intre prietenie si iubire.
De-a lungul vietii, se arata: indecis, inconstant, fluctuant, nehotarat, sovaitor, ezitant, imoral, oportunist, pesimist, inconstient, vanitos, egocentric, depresiv, pasiv, incapatanat, caustic, cinic, snob.
Usor influentat de laude, face prea multe compromisuri, tendinta de a exagera, nu are un scop in viata.
Il caracterizeaza lipsa increderii in sine, nu se simte pregatit de a infrunta orice situatie, lipsa de perseverenta, ii este frica sa nu greseasca, nu se poate conta pe el, vointa slaba, indulgenta fata de sine, se descurajeaza usor, e manios.
Individ gelos, frivol, usuratic, extravagant, capricios, exhibitionist.
Poate afisa indolenta, atasament fata de confort, comoditate, letargie, fragilitate, cheltuieste mult.

Despre zodiiWhere stories live. Discover now