Leu
Calitatile si defectele zodiei Leu
Calitati
In cazul in care persoana nascuta in zodia Leului este o fiinta evoluata, ea manifesta din plin calitatile zodiei. Cu cat este mai evoluata, cu atat manifesta mai multe calitati.
Nativul (sau nativa) din zodia Leului stie sa traiasca clipa, este idealist, creativ, adora arta, spectacolul, teatrul, demonstratiile.
Om bun la suflet, iubitor, calduros, generos, ospitalier, marinimos, fidel, demn, nobil, are credinta ferma si incredere in ceilalti.
Este inteligent, educat, elevat, exteriorizat, spontan, plin de franchete, sinceritate, imaginatie vie si umor.
Are vointa puternica, capacitatea de a trece peste orice fel de obstacol, nativul este entuziasmat, impetuos, exuberant, expansiv, vesel, puternic, stralucitor, maret, curajos, stapan pe sine, energic, ferm, hotarat, bun organizator si coordonator, lider, perseverent, specialist.
Pasional, senzual, simpatic, gentil, sociabil.
Inzestrat cu potential infinit, vitalitate, vigoare, siguranta.
Defecte
Cu cat este mai neevoluat un om nascut in zodia Leului, cu atat prezinta mai multe defecte specifice zodiei sale.
Nativul are mari sanse sa prezinte urmatorul tablou de defecte: vanitos, arogant, orgolios, egoist, mandru, pripit, emotiv, imprudent, susceptibil, fanfaron, snob, ipocrit.
Poate fi dominator, autoritar, tiran, despot, impulsiv, iritabil, manios, brutal, sfidator, cautarea exagerata a gloriei, onorurilor si celebritatii, supraestimare, tendinte catre dramatizari, teatral.
Iubeste speculatiile de tot felul, aventurile amoroase, opulenta, fastul, iubeste luxul si podoabele, e risipitor, extravagant, narcisist.
YOU ARE READING
Despre zodii
DiversosDin titlu se poate observa despre ce e vorba. Nu uitati sa treceti si pe la cealalta carte a mea :)